[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben het hier helemaal mee eens. Doodzonde dat ze Emily via Twitter hadden vermoord... :'-(

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zijn karakter zelf is inderdaad best leuk.....zijn overdreven looks bederft het voor mij.=(

Uhm, niet altijd; ligt er maar net aan hoe je deel 1 maar vooral deel 2 gespeeld hebt....:9

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ook wel, maar hij moet geen grote bek tegen mijn Shepard op gaan zetten. @ begin van de game. Ook daarna een paar keer. Ik kan daar slecht tegen als ik een shitload aan mensen en beschavingen moet zien te redden. Hij heeft een klap voor zijn smoelwerk gehad, om even een punt te maken wie hier ''commander'' is. :+

4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak kom je zo ook tegen in side-missions die niet verplicht zijn om te doen.

5. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hence the 'als het goed is'

:+

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Nogmaals over de Geth/Quarian missie op Rannoch:

Fuck. Ik heb Legion loyal, Tali loyal, de Admiral gered, en nog krijg ik geen Paragon optie, om beide te saven. Hoe komt dit nou dan? Anders red ik de Quarians maar, die hebben immers de Geth gemaakt. Ik vind de Geth zelf redelijk kut, maar de Quarians ook. Maar ik vind Tali ownen, maar Legion ook. Wat een fucking kutkeuze dit..zit er nou al 4 uur mee te kloten. :+

7. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet zorgen dat Tali niet ge-exiled is. Dan moet je Legion toestemming geven om te uploaden en dan gaat Tali proberen de vloot om te praten om te stoppen met vuren, dit lukt niet en dan kan je kiezen voor een charm/intimidate optie om ze te dwingen niet te vuren, dan gaat Legion wel dood, hij offert zich dan op voor de rest van de geth.

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.942
    Oh, dat exile gebeuren was in ME2 zeker? Volgens mij is ze bij mij wel ge exiled.

9. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld, het was echt epic!

10. CheesieOnion

Leuk Bevonden:
    0
  11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gelezen, met name het laatste stukje over ME 1 even, betreffende informatie die die gebruiker had gevonden.

Die Codex is ook insane groot in deel I, in andere delen veelal dezelfde informatie. Dat stukje ''bewijs'' wat hij gevonden zou hebben is ook insane veel zoekwerk. Het kan op een specifieke planeet te vinden zijn geweest, heb wel kleine stukje overgeslagen in de tekst van de link.

Als het klopt wat ik denk dan moest die elke neergestorte satteliet en probe hebben afgezocht naar een stukje codex bewijs. Als dat klopt, dan zou die net zo gestoord zijn als ik destijds met Oblivion. :+

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    En weer uitgespeeld op Insanity, duidelijk de makkelijkste van de 3 games op Insanity.

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem nu ook al weer voor de derde keer uitgespeeld, wel jammer dat hij weer mijn statistieken is kwijtgeraakt dus weer niet in de buurt kom van de 5000 kills, Bioware moet daar echt een keer een oplossing voor vinden want dit is nu al de vijfde keer dat die statistieken zijn kwijtgeraakt evenals mijn instellingen van het spel en het wordt nu wel heel erg vervelend.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik mag hopen dat je het over ME 1 hebt nog steeds? 8)

15. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ?

ME3 is de makkelijkste Mass Effect op Insanity van alle 3 de delen. Deel 1 is al zo lang geleden, maar kan me niet herinneren dat die zo makkelijk als deel 3 was.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou ik hoorde toch echt andere dingen over Insanity van ME 3. 8)

ME I was echt een makkie. Ik wacht Vegeta zijn reactie wel even af, die zal nu wel aan Insanity toe zijn denk ik.

ME 2 was gewoon irritant moeilijk imo, maar ME I was helemaal een lachertje.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    ME2 was de moeilijkste by far. ME3 is in vergelijking met het tweede deel veel makkelijker, veel veel makkelijker.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, dan gaat 1050/1050 er wel komen denk ik. :eek:

En ik speel nu op narrative omdat ik zoveel gehoord had over de difficulty. |:-:emo:

19. Seh

Seh Guest

"[The presence of the Rachni] has huge consequences in Mass Effect 3. Even just in the final battle with the Reapers" - Mac Walters (one week prior to release)
    "You don't need to know the answers to the mass effect universe." - Mac Walters (and not out of context)

:+

Catalyst gifje:

Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2012
  20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Das goed om te lezen.
    Ben nu met Insanity van deel 3 bezig, zit nog maar in het begin, maar tot nu toe gaat het goed.

Insanity van deel 1 was echt een lachertje....dat was niet eens 'hard' moeilijk, echt peanuts...als Yellow die makkelijk vind, dat zegt genoeg!:+

Vond deel 2 over het algemeen goed te doen, er zaten alleen een paar stukken bij die kut waren....meeste was met wat rustig blijven geen probleem.

Ik ga zowieso voor alle achievements; dat heb ik met alle 360 Bioware spellen tot nu toe, dus deze hoort ook in dat rijtje met 100% completed.:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina