[PS4] [Vita] Uncharted: Golden Abyss

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 17 apr 2011.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zag trouwens dat 2 mensen in mijn friendslist de schatkaart hebben gekocht uit de PS Store. Is die het waard? Wat doet het wat een guide op internet niet doet?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat was een impulsaankoop van mij 8)
    Had namelijk nog €1,12 in mijn geldzakje.

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ga nog maar 1,02 overhouden, dus ik zoek een manier om het op te maken. :+ Ik ben niet goed in het bewaren van MS points etc, ik moet het altijd in 1 keer op maken. :p

4. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt een map (afbeelding) per level te zien met alle locaties van de schatten, tekeningen en foto locaties. Een online (video) guide is duidelijker... maar dat mag de pret niet drukken. :)

Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
  5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik zit nu in hoofdstuk 8. Vind het tot nu toe wel tof maar het is toch anders dan de console versies. Hoeveel hoofdstukken zitten er in de game, vergelijkbaar met z'n grote broer op de PS3?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je met 'anders' 'beter' bedoelt ben ik het volledig met je eens. :cool:

Google vertelt me dat er zo een 34/35 chapters zijn.
    Waarom ben ik dat eigenlijk gaan opzoeken. :+ Ik wilde dat niet eens weten.

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, ik vind sommige dingen beter. Bijvoorbeeld die poster/schilderij puzzels waarbij je moet schuiven met de stukjes. Heel simpel maar ik vind het leuk :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Precies, zo simpel maar zo geniaal. :D Geeft je veel meer het gevoel echt iets te ontdekken dan bij de hollywood console games. Kan iedere keer niet wachten totdat er weer zoiets komt. :+

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Er zijn er idd 34 en een proloog, dus dan 35 met die erbij. De Vita is mijn eerste Playstation aankoop ooit, dus ik weet niet hoe de andere games in elkaar zaten, maar ik vind dit toch wel een hele mooie opzet. Ik heb de game nu op 45% voltooid als je kijkt naar de troffeeën en ben van plan om ze allemaal te halen, iig die van alle mysteries/schatten en de moeilijkheidsgraden.

Ik vind die troffeeën van het verzamelen van de buit van vijanden alleen wel wat vaag. Volgens mij kun je daar niet echt op spelen, maar is het gewoon mazzel of je wat krijgt bij het doden van een vijand.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Als je genoeg friends hebt die de game ook spelen krijg je soms wat buit die je zelf mist.

Zoals ik hierboven al zeg heb ik geen idee hoe dat precies werkt, maar ik heb al 2 keer iets ontvangen. :p

Als de game zo blijft als nu zie ik mezelf ook nog wel gaan voor alle achievements. Zou pas de 2e met 100% worden na al die jaren een PS3 te hebben gehad. :+

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    En weer twee troffeeën erbij gewonnen vandaag\o/
    - Alle veeg voorwerpen verzameld
    - Alle mindere goden beeldjes verzameld.

Zit nu op 58% met 37 troffeeën. Heb bijna alle schatten en mysteries gevonden, maar dan vind ik er in hoofdstuk 1 steeds eentje niet. Normaal zou je zeggen dat hoofdstuk 24 ofzo lastiger moet zijn |:-

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zit op 45% met 5 trofeeën. Doe ik iets verkeerd? :+
    Ik speel wel gewoon eerst door het verhaal en ga niet steeds terug als ik weer eens iets gemist heb.
    (halverwege chapter 23 volgens mij)
    Ik mis Chase. Er zijn leuke droge gesprekken met Sully, maar de gameplay is voor mijn gevoel nu meer naar shooter gegaan dan het eerst was.

13. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hoe doe je dat dan? Heb je alleen maar gouden dan? Die tellen zwaarder, maar dan nog lijkt het me sterk 8)

Wat betreft je spoiler: Er komen nog wel een paar hoofdstukken waarin de nadruk niet op schieten ligt na waar jij nu ongeveer zit.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bedoel je dan het precentage van trophies? Ik dacht ingame percentage:

Trophies zit ik pas op 7% :+

En mooi om te horen dat het schieten later weer wat terug op de achtergrond gaat. Niet dat de game nu opeens kut is, maar het is gewoon zo jammer want de rest van de game, met maar heel sporadisch knallen, was zo leuk.

15. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ik bedoelde idd het trophy percentage. Mijn in game percentage weet ik niet eens. Ik wilde eerst graag weten hoe het verhaal zou aflopen, dus heb de game eerst op makkelijk gespeeld. Pas daarna ben ik allerlei troffeeën gaan verzamelen en speel nu levels in willekeurige volgorde op niveau moeilijk uit. Dat valt nog niet altijd mee, hoofdstuk 11 lukt maar niet.

Als jij nu in hoofdstuk 23 zit, zeg ik je wel alvast dat je nog wat geduld moet hebben, want er komen eerst nog wel een paar hoofdstukken aan waarin je veel moet schieten. Misschien iets minder leuk, maar aan de andere kant ook wel weer goed omdat het anders geen prestatie is als je de game op het moeilijkste niveau uitspeelt.

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat klopt ook wel. :p Dacht al de hele tijd 'dit gaat een makkie worden op Crushing!'. Zal dat even tegenvallen. :+ Maar zoals je zegt; anders is het geen prestatie.

17. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Sniper gedeelte in hoofdstuk 10 :'-( Ga steeds af :mad:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Had ik ook steeds, maar uiteindelijk dan toch gelukt. Op niveau moeilijk zelfs nog. Dan zijn er trouwens nog meer vijanden dan op makkelijk, waar ik eerst ook steeds af ging. Of eigenlijk ging Chase steeds dood.

20. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Volgens mij op het niveau waar ie standaard op stond. Inmiddels is het wel gelukt, even op YT op walktrough gecheckt zodat ik wist waar ze vandaan kwamen :p

Ik heb geen idee meer waar het was, speel steeds maar kleine stukjes. Zit soms dagen tussen :+

Deel Deze Pagina