Ik vind het spel echt heel saai! Het valt me enorm tegen. Heb er spijt van dat ik hem recenseer. Ik ben echt een liefhebber van Ridge Racer, maar dit is echt zo flauw en slap...
Even een veer erin steken; Fijne presentatie, (lekker stemmetje van die vrouwlijke omroepster ) Het is even wennen dat driften, is redelijk gevoelig, maar voelt heerlijk aan. Races zijn best pittig, maar prima te doen als je het parcours kent. * Er zit in de eerste stad een stunt track, die baan is fokking gaaf om te spelen, ben benieuwd of dat vaker terugkomt. Multieplayer geen idee, nog niet gespeeld, maar omdat dit geen AAA- titel is denk ik niet dat er heel lang activiteit op is... Voor de rest, F*ck Yeah eindelijk weer heerlijke arcaderacer ala split second/burnout. Dat de game geen ridge racer meer is boeit mij niets, misschien dat liefhebbers van de oudere games het jammer vinden, maar het zij zo. (ik heb hem voor ps3 )
Werkt het driften hetzelfde als de oude Ridge Racers? Voelt het hetzelfde aan? Of is het écht een heel andere game geworden en lijkt de besturing ook niet meer op de oude games? (is niet slecht, maar dan weet ik wat ik kan verwachten)
Het is wel een tijdje geleden dat ik een RR gespeeld heb. Maar voor mij gaf de besturing niet echt een RR gevoel meer. En het kan zijn dat het gewoon te lang geleden is dat ik een RR gespeeld heb maar volgens mij was het driften ook iets makkelijker in de oude RR's. Daar kon je compleet dwars gaan en heel makkelijk de auto weer recht trekken, in unbounded kun je ook compleet dwars maar is het toch wat lastiger imo om de auto weer in het goede spoor te krijgen.
vind zelf het driften redelijk gelijk, maar omdat er vaak stenen en troep u op de weg liggen is het niet altijd duidelijk wat mooiste lijn is. Ook voel je echt verschil in RWD, FWF en 4WD,... makkelijkst is 4WD, bij de ander moet je echt flink werken om bij te sturen. Het is even wennen wanneer de drift instart, maar ik vond het best goed te doen, maar voor mensen die moeiet hebben met driften is het vast wel flink wennen..
Als het goed krijg ik de mijne morgen en ik zal er 's een kritishe blik op werpen. Maar als het echt het Burnout-gevoel naar boven brengt, dan zal je me denk ik helemaal niet meer horen! Haha...
Nee nog geen enkele keer gehad. Ik kan mij niet voorstellen dat dit het probleem zou zijn, maar heb je een review of retail versie?
nergens geen last van hoor, heb de game wel op me HDD geinstalleerd maar dat moet toch niet uitmaken ?
Ik heb de game niet meteen op mijn HD geinstalleerd en ook toen ik hem nog gewoon van de disc speelde heb ik geen vastlopers gehad.
Volgens mij zit er ook geen verschil tussen de review en retail versie. Behalve die mooie waarschuwing op het doosje en de disc dan. Maar goed, je weet nooit. Het zou kunnen. Even kijken op namco fora of je de enige bent. En misschien is het wel zo dat je met een install er minder last van had en dat ik in het begin wat dat betreft mazzel had door geen crashes te krijgen.
Ehm, heleboel, maar ze lenen stukjes van elkaar. Het is een stad met verschillende stukken die voor elk parkoers anders aan elkaar geknoopt zitten. Vastlopen werd nu echt belachelijk. Ik heb de cache cleared, dat hielp niet. Dus nu probeer ik install en anders mijn andere xbox. Ben benieuwd... Ben nu trouwens ongeveer halverwege het spel.
Een leuke review die antwoord geeft op jou vraag: Eurogamer review Ik ben zelf nog aan het twijfelen... Ben eigenlijk wel gek op arcade racers...
Het vastlopen was vreemd genoeg gekoppeld aan mijn xbox. Ik heb mijn andere (Amerikaanse) xbox van stal gehaald. Nu werkt hij wel normaal. Vreemd, maargoed.
Ik heb hem bij bol gepreorderd en dan zou je 6 extra auto´s krijgen ivm met die preorderactie van namco,net binnen gekregen de game maar er zit dus geen code bij alleen een code van de limited edition,iemand anders hetzelfde probleem.
Huh, is deze game maar 1.8GB?! Dat zie je ook niet vaak meer, maar het voordeel is dat het snel op je HDD staat. Ik ben even de straten onveilig maken. Yay!
2 uurtjes gespeeld. Ik vind het maar een kutspel. net het idee of je een mix van Blur, NFS en Split second zit te spelen. Verder vind het allemaal wat goedkoop ogen. Tracks lijken ook allemaal op elkaar. Enige wat ik tof vind is dat het best pittig is. toch haal je het meeste evengoed wel in 1 of 2 x.