[XOne] Deus Ex: Human Revolution [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 31 aug 2011.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb alle achievements, behalve Foxiest (geen alarmen).

Ben daar nu mee bezig, maar ben alweer bijna zeker van dat ik em deze keer ook niet zal gaan halen;
    2de keer in Hengsha, ging ik meteen naar de LIMB om nog 2 praxix kits te halen. Loop ik naar buiten, wordt er meteen een guard gealarmeerd!
    Ook na 5 minuetn wachten staat die guard gewoon op dezelfde plek....kon er dus niet omheen....dus denk dat ik daar genaaid ben.

Helaas ook geen oudere save meer, per ongeluk overheen gesaved, dus dat wordt weer opnieuw....maar daar heb ik nu niet zoveel zin in....ander keertje dan maar weer.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is de Missing Link DLC de 600 punten waard? Nog 1000 punten over wat ik eigenlijk voor Skyrim wil bewaren. Maar Deus Ex was en blijft een fucking legendarische game, dus als de DLC ook maar in de buurt komt is het al goed. Voegt het vooral verhaal technisch wat toe, of is het maar wat herhalende shit uit de game zelf want dan laat ik het liggen. DLC moet tegenwoordig wel wat toevoegen aan de game zelf voordat ik het koop.

3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dat had ik ook daar, en niet gehaald uiteindelijk, maargoed, het kan zo veel zijn waardoor het niet lukt, volgens mij ook wanneer er 2 mannetjes alarmed zijn (zonder het alarm te luiden dus)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Voegt qua verhaal letterlijk een ''Missing Link'' toe, maar over de breedte verspreid niet zoveel. Je hebt echter wel met een stuk meer uitdaging te maken omdat je je augments kwijt bent. Bovendien, als je 1250 wil halen, moet je de hele DLC zonder augments uit spelen. Jensen is zonder die DLC in het origineel ook in eens 3 dagen verder. Deze DLC vult die drie dagen in en wat daar allemaal gedaan is. Je krijgt ook een boss battle voor zover ik mij de DLC kan herinneren, maar niet zo'n grote als in het originele verhaal. Je kunt deze DLC best halen, want die van Skyrim laat nog wel even op zich wachten en tegen die tijd heb je wel weer geld denk ik om de Skyrim DLC te kopen. ;)

5. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Dringend ook weer eens verder gaan.
    Maar zit ergens vast in een level enja :+.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Explain, misschien kunnen we helpen?

Lees wel dat ik al een hele tijd de game niet meer gespeeld heb.

7. planckie

planckie Morcion

Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat ik het niet meer echt weet :+.
    1 vd volgende dagen nog maar eens proberen, we zien wel.

8. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Zelfde hiero. Volgens mij bijna bij het einde. Zal het ff in spoiler gooien ;)

Moest die dokter van die anti-augmentation dude vinden om hem te confronteren met belastend bewijsmateriaal. Was ergens in de sewers en toen ik bij de plek des onheil aankwam bleek de dokter pleittos te zijn. Pijltje wijst op zijn bureau, maar de kerel is in geen velden of wegen te bekennen helaas. Denk dat het gewoon bugged is en ik fucked ben :mad:

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Nice game!!

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Vanochtend eens deze game opgestart en wat is dit bruut zeg! Game eind vorig jaar gekocht maar nooit gespeeld, stupid me! :+

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Of course. Beste game van vorig jaar. :cool:

12. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Topgame inderdaad. Beetje jammer dat ik vlak voor het einde vast zit door een bug en ik niet verder kan |:-

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Probeer eens cache legen van je Xbox en herlaad dan eens een oudere save. Heeft bij mij al zovaak gewerkt. :thumbs:

14. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Thnx gaan we proberen :thumbs:

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Zo, begonnen met de game.

Moet zeggen dat ik hem best pittig vindt! Welke aanpak werkt nou eigenlijk het beste? Stealth iedereen passeren of toch gewoon schieten?

Heb nog vooral moeite met grotere kamers met meerdere mannetjes tegelijk. Probeer dan stealth, lukt het niet dan snipe ik ze maar, maar lijkt me toffer om het zo te spelen dat je niet wordt gespot!

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Deze game is gemaakt voor Stealth!:)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Idd, maar voor zoveel meer combinaties. Met een beetje run en gun erbij is ook wel tof. Vooral die shoot outs in deze game zijn echt de beste die ik ooit in een game heb gezien. _O_

18. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Tot nu toe alleen stealth gebruikt en nog nooit een gunfight gehouden(behalve boss battles) maar dat is echt pittige hoor, soms wil ik wel eens een gunfight houden maar dan krijg ik die achievie niet :+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Bosses vallen reuze mee, zijn easy als je ze door hebt. Meeste overbodige onderdeel van de game. Zonder zou die nog toffer zijn geweest, maar game is imo al mijn grootste verrassing van de afgelopen jaren. _O_

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarschijnlijk (een van) de beste 9 euros die je ooit hebt uitgegeven. ;)

Deel Deze Pagina