Eerste aflevering Season 2 gezien. Echt: Tweede heb ik ook al op mijn PC staan. Hopelijk zit daar ook Nederlandse ondertiteling bij. Ik kan btw maar 8 afleveringen vinden. Klopt het dat er maar 8 zijn of meer?
Christ, wat een finale. Wel benieuwd wat ze nou volgend seizoen moeten gaan doen Spoiler Echt sick veel doden. Wel jammer dat Ashur, Oenameus en Glaber dood zijn
Spoiler Haldir!!! Als ik het seizoen een beetje goed volg kan je geen 3 seizoen na deze maken, prequel niet meegerekend. Simpel omdat de historie anders leert: Spoiler Spartacus en zijn leger worden aan het kruis geslagen, voor degene die het overleefd hebben. Simpel gezegd: Ze sterven een uiterst pijnlijke dood, maar meestal word dat versneld door de benen te breken met een hamer. Ik hoop dan ook dat ze dat stuk wel historisch correct benaderen. Ik vond btw Batiatus uit seizoen 1 gewoon het kutste personage. Imo zo'n kut acteur.
Ik vond dit seizoen toch overall toch een stuk beter dan het eerste. Ook een enorme verbetering dat het taalgebruik wat werd genormaliseerd. Hoewel 'by Jupiters cock!' en al die andere vulgaire kreten wel grappig waren af en toe, sloeg het echt helemaal nergens op natuurlijk.
Spoiler Jullie zagen aankomen dat Lucretia het hele seizoen al rare sprongen maakte om het kind van die blonde te joepen om vervolgens in t ravijn te springen?
Spoiler, maar hij heeft wel gelijk. Ik vond het helemaal niet voorspelbaar. In grote lijnen wel, maar toch heel veel dingen had ik niet verwacht. Goede finale.
Mijn excusese, ik dacht dat dat na de seizoens finale wel kon. Nu heb je me helaas geqoute en kan ik het niet meer weg halen
Episode 5 net gezien. Spoiler: Spoiler Jezus wat een neppe fik zeg. hoe die mensen vallen door die arena alsof het lego is.
Gast, het had heus wel wat beter gekund. Check Game of Thrones maar eens. Ok, HBO, miljoenenzooistudio, maar het had heus wel beter gekund. Misschien hadden ze Zack Snyder maar moeten inhuren.