Georgeous George en AlphaNL hebben aangegeven dat ze er niet bij kunnen zijn dus er is weer plek voor ons beiden Heb gister even geoefend en kan onder de 8.40 komen in een flying lap maar clean is moeilijk op deze baan. Maak soms foutjes op de raarste plekken waar je de rondes ervoor geen moeite mee had dus het wordt weer tricky om te racen.
Kimi staat nog boven ons op de reservelijst Ik zat op iets van 8:57 clean meen ik. Maar als het straks losgaat met 15/16 man op de Ring, zal ik dat zeker niet gaan redden. Belooft mooie, spannede race te worden. Voordeel is als je in bocht 1 of 2 eraf schiet, je direct de pit in kan
De reservelijst heeft geen volgorde. Anders zou Coldzero en jij bijvoorbeeld bovenaan staan omdat jullie wel aanwezig zijn.
Begreep van Kimi dattie niet aanwezig zou zijn. Ennieweej, voor wat betreft de pit bedoelde ik meer just in case in welke heat dan ook, dus als je schade hebt. Weet niet uit mn hoofd of we vanavond een verplichte pit hebben.
Ik was onderweg (in de auto) om ruim op tijd te komen, maar merkte bij het thuiskomen dat een van m'n banden vrij slap was. Deze toen even opgepompt bij het tankstation, maar daarna lukte het me helaas niet meer om in de lobby te komen.
Moet er neit een topic gestart worden voor de opvolger van deze cup.. ik zeg een BTCC championship met o.a. de Volvo 850R, Alfa 155 en Ford Sierra RS500
Helaas is dit allemaal DLC, we kunnen niet alle racers verplichten echt geld te investeren. Wel hele mooie auto's! We hebben eea alweer bedacht topic komt spoedig zat.