[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    I know, but you can't blame a bro for trying can ya? ;-)

2. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Iedere keer achter randen blijven hangen in onderwatergrotten

3. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Uitgespeeld met 45 uur op de klok en bijna alle hartjes.Al met al een superleuke Zelda ervaring!!!

4. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Speelt iemand m nog of is ieder1 er klaar mee?

5. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik speel Skyward Sword nog soms, ik heb op Hero Mode met alle sidequests al gedaan dus ik ben er wel klaar mee voor nu even, dus ja ik ben er wel een beetje ''klaar'' mee. :+

6. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha, duidelijk!!!:thumbs:

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717

Verschenen op 4chan. Kan dus makkelijk een hoax zijn. :+

Edit: Inderdaad fake. Een Japanse lezer heeft gezegd dat er spelfouten in de ondertitel staan, dus fake.

8. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    en wat staat er in de ondertitel?

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Het kwam zelfs van de messageboard van 4chan, dan kan je gelijk al zeggen dat het nep is :+.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Er zijn wel eens vaker game rumors op 4chan gepost die uiteindelijk waar bleken te zijn, dus het is niet altijd meteen fake.

11. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    Ben eigenlijk al benieuwd naar Zelda op de Wii U:)

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    :)

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wat zijn die silent realm's toch kut. Dit weekend eindelijk kunnen verder gaan (zat net na de 2de draak), goed wat vooruitgang kunnen maken en krijg ik toch nog zo'n silent realm voorgeschoteld :emo:.

14. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wat een kut bug. In het gevecht met de voorlaatste baas verdween die baas gewoon om mij helemaal alleen achter te laten in de arena zonder dat ik een kant uit kon :mad:.

EDIT:
    Zo, uitgespeeld. Ik moet zeggen dat de eindbaas opzich wel cook was maar het gevecht een beetje teleurstellend (lees: te simpel).

Dit was weeral een goede Zelda. In het midden werd het wel even een sleur, maar niet zo groot als bij The Twilight Princess. Skyward Sword vind ik dan ook de betere van de twee, al is TTP zeker ook niet slecht. Het rotte is nu wel dat ik zin heb om een 3DS te kopen voor de OoT remake :+. Maar misschien eens eerst eindelijk TWW uitspelen welk ik hier liggen heb met OoT erbij :p.

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Endgame spoilers Skyward Sword!:
    [yt]ls6yIDKViSg[/yt]

Je was blijkbaar niet de enige. 8)

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Toffe bug, ik heb dit (gelukkig) niet gekregen ik vond Skyward Sword zeker ook niet echt uitdagend maar dit heb ik weinig gehad met Zelda games dat ze uitdagend waren, meestal is het uitdagende voor mij in een Zelda game hoe je precies een puzzel moet oplossen maar nu ik toch zoveel Zelda games heb gespeeld(allemaal) heb ik daar ook nauwelijks problemen mee. :+

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik vond deze Zelda toch moeilijkere dan de andere en vooral de gewone vijanden of toch zeker de iets sterkere gewone vijanden (vooral in het begin van de game). De bazen waren echter weeral vrij simpel, met uitzondering van The Improsened welke gewoon een kutbaas is. Eindbaas was ook lachwekkend simpel.

18. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds een tijdje heb ik OoT, maar ik snap nog niet helemaal hoe het werkt, iemand die me verder kan helpen? :+
    Ik zit 'vast' in het begin, als je in die grote boom bent. Volgens mij heb ik alles boven gedaan en daarna kun je naar beneden in dat gat. Daar heb je bij die deur nog zo'n vijand die je moet verslaan, maar daarna weet ik niet meer waar ik heen moet. ;)

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dus nadat je in de gat bent gevallen heb je al je Deku Stick gebruikt?, die kan je dus aansteken met een vuur, als je dit beiden gecombineerd hebt dan kan je bijvoorbeeld deuren die met een spinnenweb bedekt zijn, de spinnenweb aansteken met een vuur en dan is het weg. :+

Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Bedoel je die drie vijanden die je in een bepaalde volgorde moet verslaan? ;)

Deel Deze Pagina