Ik heb geen idee, maar heb het ook nooit echt gebruikt. Volgens mij is dat helemaal niet zo handig. Als je wilt counteren, dan laat je enorme gaten achter etc.
Ik doe nu iedere keer possession met custom tactics, das echt zwaar handig en merk echt verschil. Nu zie je de sterke punten van een team veel meer. Als je het team kent uiteraard..
Je hebt ook hoge druk heet het geloof ik vind ik altijd wel handig gaan ze net ff wat dichter op de mannetjes van de tegenstander staan
Als je zo duidelijk ziet dat het verandert, waarom vraag je dan of het eeuwig is? Dat kun je dan toch gewoon zelf zien?
Speel altijd hoge druk. Blijft staan tot dat je het veranderd. Als je achter staat is het ideaal dan kunnen ze niet de bal rond blijven tikken achterin.
Ik zoek nog een aantal mensen voor de verdedigende posities van mijn Club, Silencio FC voor meer info:klik!!
Ik weet niet of jullie dit al gelezen hebben: http://www.ea.com/uk/news/ea-sports-uefa-euro-2012-expansion-pack-announced
Twijfel of ik hem ga halen. Zoveel FIFA speel ik niet meer, gewoon hier en daar een potje tegen m'n broer. Mja.
Wat een verschrikkelijke klotegame blijft dit soms toch ook... Ben je career aan het spelen, tegen de computer, kom je eindelijk een keer 3-1 voor terwijl je uiteraard al weer een rode kaart hebt gekregen en een goal tegen uit de vrije trap die eruit voortkwam... nog 10 minuutjes te gaan.... ... en dan ligt een van je beste spelers ergens op de grond met een gescheurde spier en moet je je 360 weer uitzetten omdat je geen zin hebt om de rest van het seizoen zonder die speler te moeten...
Dit is dan je eigen keuze om de 360 uit te zetten. Het is gewoon realistisch dat iemand geblesseerd kan raken, daarom moet je spelers die moe zijn er ook uit halen, want die raken sneller geblesseerd. Tactisch wisselen dus .
Carriere gaat echt raar met Real Madrid. Zo verlies je op rij van Levante en gijon en dan win je met 3-0 van Barcelona
Klopt! ik was met feyenoord tweede geworden, dus CL. kom ik in een pooule met zagreb, barca en lyon. Ik met alle moeite en onterecht thuis 1-1 tegen lyon weten te spelen, kom ik uit bij barca, win ik 0-4, messi kon niks tegen vlaar. Ging nergens over!