Android

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Ferron, 10 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dus de hele tijd proberen om mijn android system te upgraden naar 4.0 omdat ik dacht dat die 15 maart (oid) uitkwam, is die dus nog niet overal gereleased. :mad:

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Is er een lijst ofzo met alle Android 4.0 toestellen die uit gaan komen? Het huidige aanbod is ruk en wil eigenlijk geen ouder toestel zoals Galaxy 2 oid

3. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Waar ben je naar op zoek? De HTC One serie is net beschikbaar en die hebben allemaal Android 4.0, volgens mij de eerste na de Galaxy Nexus die met 4.0 out of the box komt. De Sony Xperia S heeft het ook al of krijgt hem heel binnenkort, en de Galaxy SIII zal waarschijnlijk in mei-juni ook in de schappen liggen, uiteraard met 4.0.

Verder dan HTC, Sony en Samsung zou ik persoonlijk niet kijken, tenzij je geen high-end telefoon zoekt. LG en derglijke zou ik links laten liggen, support laat zwaar te wensen over en de skin die ze er overheen gooien is vaak slecht geoptimaliseerd.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Heb de Galaxy Nexus nu een paar keer in m'n handen gehad en vind het eigenlijk precies niks, voelt heel plastic aan en dat kapje aan de achterkant is het gewoon niet.
    Android 4.0 en het scherm zijn uiteraart wel sexeh maar de gehele vormgeving knap ik teveel voor af om er 500 euro voor te betalen.

Heb toevallig vandaag de video review van de HTC one X gezien op tweakers en die lijkt me wel ok, alleen trekt HTC me niet zo

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wat is de reden dat HTC je niet zo trekt? Naar mijn ervaring zijn ze altijd erg solide gebouwd en strak vormgegeven, hoewel dat laatste uiteraard een mening is. Jammer aan de One X is dat er geen SDkaart in kan, de One S is ook interessant maar die heeft dan weer geen 720p scherm.

Sony heeft ook een paar leuke modellen uitgebracht, waarvan de Xperia S het topmodel is. Erg mooi vormgegeven IMO, en er zijn volgens mij een hoop mensen op het forum die er ook 1 hebben, dus ervaringen kan je hier zo krijgen.

Persoonlijk heb ik het totaal niet op Samsung vanwege de enorme hoeveelheid plastic en het veels te ongeinspireerde design. Maar de telefoons zijn qua hardware wel goed en de bouwkwaliteit is ook zeker niet slecht, ondanks dat ze misschien minder solide aanvoelen. De Galaxy S3 heeft waarschijnlijk een (deels) keramieken behuizing, dus dat belooft wat. Maar zoals ik al zei, het duurt nog wel even voor die in de winkel ligt waar de Sony en HTC modellen nu al verkocht worden.

Laatst bewerkt: 2 apr 2012
  6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vandaag heb ik de kans gehad om met de HTC One X te spelen en hij is verdomd snel!
    Helaas is ie echt heel groot, te groot voor mij iig. Ik vind hem net een stukje te breed waardoor hij niet lekker in de hand ligt. Hij is wel weer heel erg licht, maar dat komt dan ook omdat ie van hetzelfde materiaal als de Lumia 800 is gemaakt. Polycarbonaat ofzo.
    Het scherm is echt geweldig, alleen de geluidskwaliteit van de speaker viel me erg tegen!

7. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

Mijn idee bij HTC blijft toch dat het het altijd net niet is en zo plastic/nep aanvoelt. (Zelfde als bij samsung dus eigenlijk) Qua hardware ziet het er alemaal top uit maar als ik een jaar of wat met zo'n bak loop en er zon 600 euro voor kapot gooi wil ik toch wel dat het design en de degelijkheid me aanstaan.

Het liefst haal ik nu gewoon een Lumia800 maar Windows Phone 7 viel me zo zwaar tegen dat ik helemaal om ben naar android... en dan val je meteen tussen de aziatische plastic bakstenen :mad:

Maar goed ik merk wel van mezelf dat ik te bevooroordeeld ben over de merken en nog in de tijd zit dat Nokia de top was, dus ik ga eerst maar's ff beter kijken wat Sony allemaal voor moois heeft.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De One X is van hetzelfde materiaal gemaakt als de Lumia 800, dus ik zou er toch echt eens naar gaan kijken;)

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Mijn Desire voelt allesbehalve plastic aan :+

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Idd, mijn Desire is al ontzettend vaak gevallen maar op krasjes na niet veel aan de hand. is ook een keer van binnen goed nat geweest maar naar even laten drogen doet hij het ook weer perfect

11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dat is wel opmerkelijk want HTC gebruikt als een van de weinigen veel aluminium in de oudere modellen, en de One serie schijnt ook nog wel vrij luxe aan te voelen, hoewel de Tweakers review zei dat hij minder luxe aanvoelt dan de vorige alu modellen. Ik heb hem zelf nog niet geprobeerd, dus ik kan er niks over zeggen. Hetzelfde geld voor de Sony modellen eigenlijk.

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Sinds gisteren ook Instagram op Android, tof! :cool:

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Toch maar gewoon stomweg voor weer een Nokia gegaan 8)

Vandaag een hele sleur aan telefoons in m'n handen gehad maar de verkopert garrandeerde dat WP7 de shit was en als ik het niks vond kon ik bij hem het toestel binnen deze maand gewoon ruilen voor een android naar keuze met korting 8)

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Netjes, bij welke winkel ben je geweest? Hang hem gelijk even aan de pc om hem te updaten. Er is van het weekend een nieuwe update uitgebracht die het batterijverbruik aanzienlijk verbeterd.

15. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Ben ook toe aan een nieuwe telefoon (zo lang het niet met tmobile is ;)).

Denk sterk aan de Xperia S. Vind hem echt heel erg mooi en voelt ook goed in de hand. Enige nadeel vind ik dat de update naar 4.0 nog even op zich laat wachten.

Wat vinden jullie qua prijs/kwaliteit een goed alternatief op de Xperia S?

16. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    De HTC One S (of X).
    Ze zijn nu nog redelijk duur maar dat komt omdat ze net uit zijn, over een maand of 2 zullen ze al iets van 100,- goedkoper zijn zoals dat meestal gaat.
    De Motorola Razr vind ik persoonlijk een erg toffe telefoon, en binnenkort komt er een versie met een 2x zo grote accu die alleen wat dikker is, dus als ik nu een toestel mocht uitzoeken zou het waarschijnlijk de Motorola Razr Maxx worden.

17. Bengoboom

Bengoboom Guest

Ik heb sinds gisteren de HTC One X. Wat een toestel.Ik kwam van de iPhone 4, maar Android werkt ook wel erg lekker! Nog tips qua apps?>

18. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kijk even in de Play Market bij de top apps, zowel betaald als gratis. Daar vind je eigenlijk alle goede apps.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb zelf de Xperia S en heb hieronder een aantal plus en minpunten opgesomd.

PLUS
    - beeldscherm is fantastisch
    - camera incl Quick-button werkt behoorlijk! 1,5 sec vanaf knop indrukken.
    - Muziekgeluid is met de bijgeleverde in-ears vrij goed! (equalizer om te personaliseren)
    - Facebook integratie mocht je dat belangrijk vinden
    - Sharen met social media is een flute van een cent

MIN
    - Batterij is echt minder, met autosync aan van me twitter en gmail account, vreet de xperia S echt batterij.
    Om 7:00 uur opgeladen en rond 17:00 uur middags heb ik nog maar 34 procent.
    - Niet out of the box Android 4.0, maar dit is maar een kwestie van tijd.
    - Mbt batterij heb ik Mara juice defender ultimate gekocht, en savonds heb ik een profiel waarbij vele functie gekilled worden (power saver)

Hoe verfrissend en leuk ik Android vind na jaren Apple, switch ik wel terug naar Apple zodra de iPhone 5 er is.
    Op mijn iPhone had ik 4 push mail accounts, belde genoeg, surfde op het internet via 3g en mijn batterij ging gerust 1,5 dag mee. Hoop dat de ICS update de batterij duur zal verlengen.

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Een lokale GSM winkel hier, en sowieso dat ik hem aan de PC hang moet al m'n contacten syncen toch :b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina