[XOne] Dark Souls

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 1 feb 2011.

  1. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    + Je equipment load moet niet te hoog zijn. Anders werkt het ook niet.
     
  2. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Volgens mij heb ik echt een overpowered wapen gevonden. Heet de Black Knight Sword en doet 220 damage tegenover mijn longsword van 80 8) Moest er ook wel een klote enemy voor dood maken though. Nog 2 levels aan Dexterity besteden en ik kan hem goed weilden :D
     
  3. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Die is wel nice ja. Je kunt hem wel maar beter two-handen :p
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke ring, als ik vragen mag?
     
  5. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Volgens mij heet ie Darkwood Ring.

    Edit: Dark Wood Grain Ring dus
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2012
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
  7. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Khad al geninja'd :p
     
  8. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh merci. Ik ben nog niet in Darkroot Garden. Ik ben nu souls aan het farmen voor verschillende pyromancies. Daarna moet ik even kijken hoe ik verder ga vanaf Anor Londo.
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    En dan te bedenken dat dit geeneens de eerste boss is }:]
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Die varkentjes was ik wel ff.

    [​IMG]

    Net geïnvade door een andere speler. Was ietsiepietsie sterker dan ik 8)
     
  11. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Heb n lekker Farmplekkie gevonden!

    Als je Smoug en Ornstein hebt verslagen heb je boven een bonfire. Vanaf daar ga je terug naar beneden en dan staan er 2 van die grote gasten met schilden, allebei 3000 souls. Daarboven staat een gast met een kruisboog, 1300 souls. Dan loop je verder richting de uitgang van de zaal en daar staan weer 2 wachters, allebei 1500 souls. EN dan staan er buiten nog 7 demons, die samen 3500 souls geven. Elke run is dus 13.800 souls! Met m'n magic skills duurt het op z'n hoogst 10 minuutjes per run...
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb net een beginnetje gemaakt aan het spel. Het viel me reuze mee tot nu toe. Wel een paar keer aardig wat souls verloren, maarja. Wel toffe items gevonden.

    Leuk spel!
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Volgens mij de eerste echte baas verslagen. Second try ook echt 8)

    Die twee gargoyles op het dak. Eerste was nog lastig maar met mijn Black Knight Sword en Estus Flask +2 goed te doen. 5 klappen en hij lag om. Die tweede was echt easy as pie. Enige move die die deed was vuur spuwen wat eenvoudig te dodgen was. Daarvoor ook nog een tower knight achtige enemy verslagen en eentje die magic schiet (vlak voor de gargoyles). Lame dat die niet terugkomen though...

    Mijn winged spear is nu +5 en kan hem niet verder upgraden. Klopt dat? In Demon's Souls kon je dan een Demon Souls gebruiken voor een betere versie. Naja ik zie het ook allemaal wel :)
     
  14. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29

    Jup, om vanaf +5 te upgraden heb je een Large Ember nodig. Die kom je nog wel tegen :) De Gargoyles konden zelfs nog makkelijker zijn als je Solaire had gesummoned :p
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Dunno wie dat is ;) Wil nu die brug met die draak over maar het lijkt echt onmogelijk. Ik weet dat je die draak kan killen door lang arrows op zijn staart te knallen maar heb ik liever niet. Sowieso krijg je oneerlijk veel souls en geloof ik een zwaar overpowered zwaard. Hoe ben jij daar overheen gekomen? Zit dus op de helft vanwaar die achtermekaar spuwt en killt..
     
  16. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Die draak kill je niet als je op z'n staart blijft schieten, hij regenerate health aangezien het te lang duurt. Wel krijg je inderdaad the Drake Sword. Je moet gewoon al je armor afdoen, vervolgens de brug half over rennen, helemaal naar beneden gaan en de ladder naar onder schoppen (shortcut) Vervolgens weer terug naar boven, de draak al de mannetjes laten killen (door de brug op de rennen en snel terug) en dan 1 pijl op de draak schieten waardoor ie naar onderen komt. En dan: RUN FORREST, RUN! Naar de overkant :p
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Thnx dude :thumbs: That dit it.

    FML...

    Ben ook zo'n idioot af en toe 8) Was bezig in de Depths en had al een tijdje mijn souls niet ingewisseld dus liep met iets van 20.000 rond ofzo. Kwam geen bonfires tegen en dacht dat ik het allemaal wel aan kon. Ging ook allemaal prima behalve dat je als je cursed bent ook gewoon gelijk sterft... Ik dus naar de Bell Tower voor een purging stone. Gehaald en weer volle healthbar, maar idioot die ik ben wil ik vlak voor ik bij mijn lijk ben nog even een klein stukje exploren. Kom ik dus een tweede fucking butcher tegen die me echt genadeloos van achter neemt. Arrrghh gewoon 20.000+ souls pleitte... :+
     
  18. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik snap nog niet helemaal hoe het zit met dat 'kindle bonfire'. Kan dat alleen als je zoveel humanity hebt.

    Sowieso gebruik ik dat humanity niet echt...is het wel aan te raden?
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ja, bij een kindled bonfire krijg je meer essence flasks mee als je daar rust.
     
  20. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Om een bonfire te kindlen moet je human zijn + 1 humanity (linksboven) hebben. Als je dan rust bij die bonfire, krijg je meer estas flasks dan normaal :) Pas wel op, want je kunt ook geinvade worden door andere spelers als je human bent.
     

Deel Deze Pagina