[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Burst fire round van 3 tot 10 rounds (lig eraan welke gun je hebt)
    Ben je veel supressed gooi een granaat en take cover en begin weer met burst fire. Hierdoor word hij gesupressed.

    Dus grootste tip voor deze game is BURST FIRE
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja doe ik ook, ik schiet heel kort elke keer. Eindigde nu 2de met 14-7, speel met de F2000. Maar op één of andere manier vind ik het niet zo prettig spelen. Ik zie net een enemy om de hoek komen en ik sta al klaar om hem vol in zijn borst te schieten duurde het minstens 2 sec voordat hij neer ging. 1 on 1 gevechten zijn echt risky nu, vroeger leek het alsof ik nog een voordeel had.
     
  3. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Recoil is ook omhoog gegaan en aangezien de f2000 een fire-rate van een minigun heeft is die naar mijn menig erg lasten onder controle te krijgen.
    Ik gebruik me M16A3 en dit is echt een goede gun in alle opzichten
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik vond deze anders wel prettig spelen, Famas niet zo. Zometeen even nog wat anderen proberen.
     
  5. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    NVM, verward met iets anders.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  6. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Is die M16A3 nieuw?

    En ik erger me de tering aan de rented servers, heb ik 3 knife kills 10 revives gemaakt en ontiegelijk veel kills bij operation metro word je zomaar gebanned 8)
     
  7. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Niet zeiken, kinderachtige admin. Nieuwe zoeken, en spelen maar. Of je pakt alleen maar DICE/EA servers, geen last hiervan.

    De M16A3 is niet nieuw. Heeft altijd al in de engineer kit gezeten.
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0

    Goed bedacht dit van Dice..
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Server van een vriend van mij (hier word je niet gebanned of je moet echt iets verkeerd doen):
    200% TICKET Battlefield 3 Server [076]

    Het is de Assault kit om precies te zijn.
    Bij de Engineer kit zit de M4A1
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die heb ik vanavond nog gejoind :+ Kwam erin, kwam geen cm van de spawn af en als dat wel gebeurde zat er iemand sneaky ergens achter. Nee echt leuk hoor :p haha voor jullie zeker.

    Edit: @intraxz: Loop niet zo te janken man. Ik vond de suppression zoals het eerst was juist nutteloos. Nu geeft het veel meer het gevoel van dekking zoeken en chaos. Je zal er na verloop van tijd echt wel aan wennen.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Vanavond maar 1 potje kunnen doen.














    Van 1 uur en 22 minuten 8)
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: hahaha ik heb 4 potjes gedaan waarvan 1 een kwartier en de rest ook boven het uur. Bevalt mij eigenlijk wel.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het bevalt me ook wel. Veel kills van beide teams en iedereen ging ook voor de vlaggen. Uiteindelijk 73-28 gestaan met 28000+ xp en met een totaal van 36000 xp. Morgen maar even wat eerder beginnen met spelen :+
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    wow klinkt allemaal positief :D morgen maar ff instaleren

    Delph jij knalt hier je servernaam neem ik aan wel ergens in een post?

    en is het mogelijk om een server te "hebben" die Rush en Conquest door elkaar doer?
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Morgen vrij, denk ook maar weer eens bf3 spelen!
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap je het niet? Wat denk je dat er gebeurt in een 1 op 1? Wat denk je dat er gebeurt in CQB? Het maakt dan niet meer uit waar je richt. Je kogels gaan niet waar je richt. Je recoil is 10 keer zo groot. Niet de persoon die het beste richt zal winnen, maar de persoon die geluk heeft.

    Wat denk je dat er gebeurt als je met een sniper speelt? Als er 2 kogels langs je heen gaan, dan kan je minimaal 4 seconde niets raken, want je kogels gaan niet waar je richt.

    Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij liever in een hoekje of achter een steen zit te campen. Dan snap ik wel dat je het wat vindt.

    Dice zelf heeft al aangegeven dat ze het overdreven vinden. Ik snap niet dat ze iets dat goed werkt weer moeten veranderen. Nu kunnen we weer minimaal 3 maanden wachten tot ze er iets aan doen, net zoals die USAS en de Famas.
     
  17. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de vehile controls ook aangepast?

    Ik heb na eeuwen kutten die jets eindelijk onder controle, hoop niet dat ik weer overnieuw kan beginnen..

    Ik ga het vanavond eens uitgebreid proberen..
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als ik ooit de kans krijg er 1 te huren (op ons eigen continent):+
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    ... OF je moet niet zo moeilijk doen en beseffen dat Battlefield 3 geen COD is met voertuigen? Als er op je geschoten word zal iedereen in elkaar duiken en minder "gefocust" zijn. Denk daar maar is over na. Als het je allemaal zoveel doet, gebruik dan zelf supression of iets wat het tegengaat?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die squad perk heb ik gister wel aangezet idd. In CQB heb ik geen moeite met de nieuwe suppression maar irriteerde me wel even aan een stel snipers die mij van een kilometer afstand met 1 schot wat amper in de buurt is zo kunnen desorienteren dat ze daar bij hun tweede schot voordeel van hebben.

    Dus hebben we als squad maar besloten SQD Sprint of SQD Ammo achterwege te laten en daar SQD Cover voor in de plaats te doen
     

Deel Deze Pagina