Dan kunnen we elkaar een hand geven. De recensie van Xboxworld is vandaag of morgen waarschijnlijk te lezen.
2 uurtjes is te weinig om een oordeel te vellen vind ik persoonlijk. Heb je online geprobeerd? Ging je de spel spelen met de gedachte dat het een mix van blur,nfs en split is? Tegenwoordig lijken alle arcade racers op elkaar, los van hun karakteristieke eigenschappen is het in de basis gewoon hetzelfde.
Wat mij sterk opvalt is dat de tracks echt opgebouwd zijn uit losse segmenten (uit de editor) Had ik een nieuw district unlocked in de hoop om een totaal andere omgeving te gaan krijgen, maar ik kwam wederom langs hetzelfde kerkje etc.. Verder rag je ook maar overal doorheen. Vind het wel knap als je met je auto dwars door een paar betonnen palen van een tunnel heen kunt gaan. Zelfde geld voor tegenliggers. Snap wel dat het arcade is natuurlijk, maar dit gaat me ff te ver. Maargoed, ga hem straks nog wel even een uurtje doen.
Ik vind 'm helaas ook een beetje tegenvallen. Het heeft indd veel weg van Burnout (Revenge) en geeft ook zeker een beetje dat gevoel, maar de besturing verziekt het voor mij. Verder vind ik 'm erg pittig en zoals al eerder hier gezegd wordt je hard afgestraft als je een fout maakt. Een kutspel vind ik overdreven, maar wat ik kan zeggen is: Het is het net niet.
Ik vind het zeker geen slechte game,de game heeft zo zijn momenten. Wel ligt de moeilijkheid graad wel erg hoog vind ik.
Ja echt he. Normaal als je bij bijv. Burnout een foutje maakte dan was je ze zo weer voor, maar hier is dat ook niet echt het geval.
Gisteren nog even gespeeld. Wel vermakelijk opzich, Als je dat driften eenmaal een beetje doorhebt kan je er best fun uit halen.
level 20 ondertussen met 4 districts dominated en 12 domination points ook leuke creaties online, nu nog een echte trackmania game voor de consoles \o/
En nu moeten EA gewoon een uitstekende vervolg uitbrengen voor Burnout Paradise. Soms speel ik af en toe op burnout 3 en burnout revenge.
Speel je nog Burnout 3? Damn, held! \o/ Da's nog steeds m'n favoriet... beste Burnout ever! Revenge was ook verslavend vet, maar Paradise vond ik wat minder. Hele vete game, begrijp me niet verkeerd. Maar free roaming vind ik persoonlijk niet bij Burnout passen. Maar goed, deze game... tja niet meer aangeraakt en dat moet ik toch maar weer 's een keertje doen. Ik moet er gewoon nog steeds aan wennen denk ik en meer m'n best doen. Hij is en blijft pittig!
Ik vind het een aardige game om gewoon af en toe eens een uurtje te doen. Maar zit niet aan de tv gekluisterd zoals je eigenlijk zou hopen. Komt misschien ook wel omdat de auto's in dit spel me weinig doen. Als het echte auto's betreft wil je toch altijd bepaalde modellen unlocken etc..
Hehe, nooit gedacht iemand ook nog steeds net als ik op Burnout 3 speelde, ik heb hem via games on demand (xbox originals) gekocht. Thanks to Microsoft Ridge Racer Unbounded voelt voor me een beetje sloom aan tijdens het racen.
Ik vind het wel meevallen met die moeilijkheid of t moet later nog veel moeilijker worden. denk dat ik nu iets van 8 van die gebieden unlocked hebt. Alleen die driftevents ben ik niet goed in.
voor de mensen die moeite hebben met de SP, speel wat MP levels om wat betere wagens vrij te spelen!! zitten een paar nasty events tussen, voor de rest vind ik de moeilijkheidsgraad wel meevallen..
Heb hem ook en ik vind hem.tot nu toe.heel.erg vermakelijk. En dat heb ik niet gauw met een racer. Het mist wel.een beetje het snelheidsgevoel van nfs en burnout.maar.damn als.de.game.niet.fun is. Het.driften was.iets.waar ik.even.aan.moest.wennen maar dat gaat prima.nu. Zo.verschrikkelijl.moeilijk.vind.ik.de.game.ook.niet, maar.bied.wel.genoeg.uitdaging. Grafisch op.momenten ook.echt.indrukwekkend. Maar dat fraggen is.gewoon echt relaxt en geeft een kick.
Nah...alles gaat via de.foon even.nu want de.laptop.is.kapot. En ik.krig de hele.fuckig tijd. Tijdems het type..dat ik.per ongeluk.op.dat.puntje druk. Een grote kut.ergernis..internetten.via.mobiel..my god.