[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Een "echte" sniper supressed je meteen, gelijk naar de grond. Had ik voor deze patch ook al trouwens dat heel mijn beeld "blury" werd en ik geen hol meer zag / raakte :+
     
  2. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu juist meer als CoD. Spray & pray.

    Ik heb het hier niet over squad suppression. Suppression in zijn geheel zorgt ervoor dat iedereen een lucky kill kan maken.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Niet helemaal mee eens want als je nu sprayed terwijl je supressed bent raak je gegarandeerd geen ene ruk :+

    Ik ben gister juist weer begonnen met bursten zoals in BFBC2.



    ik heb gister maar een paar potjes gespeeld maar ik vond het wel wat overdreven. Ik snap dat je volledig van de kaart bent als er 30 meter voor je een M60 helemaal los gaat maar 1 verdwaalde kogel die van een kilometer afstand aan komt zeilen mag imho wel wat minder supression effect geven.

    Maar goed, het is dus gewoon te counteren met die squad perk, dat scheelt al een hoop.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  4. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Je raakt precies evenveel als wanneer je probeert raak te schieten. :+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Denk je niet dat het gewoon weer een kwestie van wennen is? Want raak schieten in BF3 was wel een flink stuk makkelijker dan in BFBC2.

    Ik moest gister ook wat vaker switchen naar mn pistol omdat ik de helft van mn kogels verspild had maar denk wel dat het over een paar dagen wel weer voorbij is. Even wennen aan de nieuwe recoil en wat geconcentreerder mikken en recoil proberen te compenseren
     
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Allicht is het wennen en allicht leer je er mee om te gaan. Toch zal het spel hier slomer en minder consistent van worden.

    Ik zou er maar niet teveel aan wennen, want Dice gaat het inperken.
     
  7. timmit

    timmit Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Eve neen vraagje over die shortcut bundles, kan je ook alleen de voertuigen of beter nog alleen de jets ofzo ook unlocken?
     
  8. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Get to cover! Nee echt ik heb er geen problemen mee, brengt veel meer gevoel in de game. Snipers nog niet meegemaakt dus daar kan ik niks over vertellen. De M60 however _O_ was voor de patch ook al een "schietknop inhouden en gaan" wapen maar nu helemaal :+
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben het eens met Intraxz, die supression en recoil mogen allebei wel wat minder, het lijkt (piep) wel of ik hele spel overnieuw moet gaan zitten leren. Nee not my cup of tea en kan mij niet herinneren dat dit ook zo ging in BF1943, BC1 en BC2. En heb die kapot gespeeld... ;)
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zo zie je ook weer dat mensen "maar" gewoonte dieren zijn. Zodra je één ding veranderd weten ze ineens niet meer hoe ze daar mee om moeten gaan. Kom op zeg.

    Gisteren met iNdie^ toch nog een uurtje zoet geweest op Caspian Border ( 200% tickets ). Heerlijk. Gewoon heerlijk. Tuurlijk, het is even wennen en tuurlijk verwacht je van jezelf dat je alles maar weer owned. Dat is nu niet meer het geval. Mensen werken samen ... reviven, resupply, repairs en noem zo maar op.



    Ok, die "supression" mag ook wel wat minder. Als je echter in een Squad zit met SQUAD COVER en er word op je geschoten is het effect al 50% minder.

    Het is gewoon even wennen ... kan niet altijd leuk zijn natuurlijk. Vind overigens dat DiCE er prima aan heeft gedaan om die respawns van voertuigen aan te pakken. Heb gisteren echt flink wat tank-shells om m'n oren gehad :+
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat zou heel fijn zijn als SQUAD COVER door iemand in de squad aangezet zou worden, helaas is de werkelijkheid anders. Gasten van support zijn vaker te broert om even wat ammo op de grond te zetten dus ben ik vaak genoodzaakt om maar SQUAD AMMO te nemen anders zijn weer de kogels zo snel op zijn en je gaat niet in het heetst van de strijd even op de grond zoeken naar een wapen, als je dat wel probeert te doen ben je dead meat. ;) Daarnaast heeft de squad vaak gewoon twee of soms zelfs meer keer dezelfde special dinges (weet even niet hoe je dat noemt), het gaat vaak alleen goed als je met vrienden speelt en zo alles op elkaar af kan stemmen. Het hierboven genoemde was ook al zo voor de update. Hoe kan je trouwens nu om kogels vragen? Daar was toch een nieuwe manier voor, een soort van menu? Want dat op back drukken haalt ook geen ruk uit, of ze luisteren gewoon niet.
     
  13. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Squad cover heb ik denk ik al aanstaan, toch bedankt voor de tip!:thumbs:


    Ik snap het geklaag wel, ik vind de games echt veel leuker om te spelen nu maar toch zou ik soms liever mijn voordeel willen behouden. Nu voel ik me zwakker op één of andere manier zoals ik gisteren al heb gepost.

    En het is sowieso aanpassen voor iedereen, iedereen heeft last van recoil en suppression dus iedereen moet zijn spel aanpassen.

    Imho wel leuker dat gasten niet meer zo dom rushen en wat nadenken/wachten en dan pas tot actie overgaan.
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Naar als ik het goed lees hebben ze de wapens nu ook getweaked? Ik speelde hiervoor eigenlijk altijd met de famas. Is die veel veranderd?
     
  15. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Thanks, ga zo ff wat filmpjes bekijken!
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Meer recoil en minder kogels.
     
  18. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zozeer de gene die geluk heeft, maar degene die als eerste schiet......
    vanuit ''realistisch'' oogpunt snap ik het enigzins...als je wordt beschoten ga je niet ff relaxed omdraaien en beetje terugschieten e.d. maar als een malle achter een muurtje kruipen of weet ik veel wat. Dus in dat opzicht, goeie update, maar uiteraard spelen we hier een game voor de fun...en daar gaat het supress gebeuren eerder negatief uitpakken....ik weet niet...moet het ff aankijken. Snap beide kanten
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :lol: wtf ik kon me eigen server niet eens joinen :p

    en zowieso vaag allemaal. Ik wil alleen CQ maar ik kon eerst alleen uit die vage combi's van dice kiezen :confused: Nu speelde ik gewoon TDM. Terwijl ik een CQ only met 200% tickets wil. Hoe pas ik dit in godsnaam aan?
     
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat kan je gewoon bij manage Server doen hoor?
    Kan je kiezen tussen CQ, Rush, Allebei, TDM, SQ TDM noem maar op en als je alleen CQ wilt moet je die selecteren.
    Rechts onderin kan je je mappen selecteren die je wilt.
    Ik vind het allemaal best duidelijk :)
     

Deel Deze Pagina