1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Ohhhh ok weet ik dat ook weer ;)
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die Ultimate Team zwaar onrealistisch vind? De uitslagen die ik krijg slaan nergens op. Net 6-5 gespeeld, daarvoor 4-5 en ga zo maar door. Met Head to Head heb ik dit niet, dan is het meestal 2-1 en dat soort uitslagen.
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent vast niet de enige, ik vind het ook onrealistisch. Het gaat veel te snel in vergelijking met Head to Head. Pace is eigenlijk het enige dat je nodig hebt in UT. Triest eigenlijk maarja.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel jammer. Het maken van een team en traden is leuk, maar de gameplay is niet aan mij besteedt. Ook goals van afstand gebeuren veel te vaak.
     
  5. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    En daarom kun je head to head spelen. Kijk je koopt spelers op hun specialtiteiten, zouden die er niet extra goed uitkomen is het hele idee van bepaalde spelers kopen ook weg. Hun kwaliteiten worden ook weer versterkt door de teamgeest. Als FUT gameplay hetzelfde zou zijn als head to head is het idee er een beetje af..
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vind ik niet, want ik vind het concept van FUT ieder jaar weer geweldig, omdat ik er van houd om mijn beste en leukste team te maken. Maar als je hem dan speelt, is het zo'n enorme lame kut modus. Veel te onrealistisch, echt niet normaal. Al de IF spelers krijgen allemaal 95+ statistieken, waardoor je van 50 meter ballen erin kan rossen, en daarnaast is de algemene pace ook nog eens verdubbeld.

    Ik vind het concept geweldig, maar vanwege de neppe gameplay is het geen reet meer aan. Dus dan maar handelen en slim spelen, waardoor ik uiteindelijk te veel coins had, dus alles lekker verkocht, waardoor ik volgend jaar m'n rijbewijs kan kopen en vaker kan genieten _O_. Volgend jaar weer FUT kopen en óf spelen, als het gewoon net als H2H is.. realistisch, óf geld maken :+.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    FIFA Ultimate Team: Team Of The Week - 4 April

    GK: Juan Pablo Carrizo, Catania (Lazio) - 75>79
    RB (CB): Branislav Ivanovic, Chelsea - 83>84
    CB: Douglas, FC Twente - 79>83
    RB: Alexandr Anyukov, Zenit St. Petersburg - 81>83
    CDM: Arturo Vidal, Juventus - 83>84
    LM: Adel Taarabt, Queens Park Rangers - 78>82
    LM (RW): Cristiano Ronaldo, Real Madrid - 92>94
    RM: Sebastian Larsson, Sunderland - 78>80
    ST: Pablo Osvaldo, Roma - 79>81
    ST: Diego Milito, Inter - 81>83
    ST: Papiss Demba Cissé, Newcastle United (SC Freiburg) - 81>84

    SUBS

    GK: Diego, Vitória Setúbal - 74>78
    CB: Georg Niedermeier, VfB Stuttgart - 73>74
    CM (CAM): Zurutuza, Real Sociedad - 74>78
    CAM: Radek Majewski, Nottingham Forest - 71>73
    RM: Darlington Nagbe, Portland Timbers - 67>71
    ST (LW): Anthony Mounier, OGC Nice - 78>80
    ST: Charlie Austin, Burnley - 68>72

    Van EA site geplukt:
    [​IMG]
    http://www.ea.com/uk/football/news/totw-4apr-02
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb een dramatisch team en alle moeite mijn contracten op pijl te houden.
    Online speel ik alleen maar tegen dreamteams en win ik vaak alsnog omdat de tegenstanders dramatisch slecht zijn.. ik wil nu ook wel een goed team maar wil er 0 euro aan besteden.

    Heeft iemand tips om een goed team met lange contracten te bouwen zonder er geld aan te besteden?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat ultimate toernooi winnen? Krijg je een premium pack voor terug toch?

    Ik heb nog 12,500 coins op m'n account staan. Ik heb nog 2,500 nodig voor een 15,000 pakje, haha. Die ga ik dan gewoon over een maandje keer proberen, als ik 2 nieuwe pakjes gratis krijg :+. Zometeen zit er een goede in, terwijl ik FUT niet eens meer speel :lol:.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    u talking to me?

    Ik heb nu 2 wedstrijden gewonnen in het verste gold toernooi, terwijl me beste speler van der Wiel is met 78 :+

    Maar moet ik dan een toernooi spelen om een pakje?
    En kan ik het beste mijn coins besteden aan pakjes of aan de bazaar?
     
  11. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom krijg je twee gratis pakjes? en handel jij tegenwoordig nog wel dan?
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Aan de bazaar, pakjes zijn poep. Maar als je zo weinig coins hebt, kan je misschien met de bronze pack method werken. Dan open je bronze pakjes en heb je bijna altijd winst. Zoek maar 's op op internet ;).
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    2 gratis pakjes per maand toch volgens mij? Omdat ik FUT11 en FUT10 ook speelde.

    En nu niet meer, omdat ik FUT niet meer spel. Geen tijd en geen zin, bagger modus. Alleen op het begin van het jaar, veel en snel handelen, maak je de meeste winst.
     
  14. DjiedoW

    DjiedoW Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, staat niets..normaal zou er een "1" naast store komen te staan bij het winnen van een pack, althans dat was bij een vorig toernooi wel zo. Maar ook die is spoorloos..
     
  15. Mr. Polska

    Mr. Polska AJAX ***

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    0
    De pakjes per maand actie liep van oktober t/m maart, helaas.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Belachelijk. :'-(

    Hoe kom ik nu aan 2k dan?? :'-(
    Ah, net m'n Eredivisie silvers verkocht, Serero toch nog 1.0k opgeleverd. Nu op 14.7k! :D
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Veel coaches kopen met contract +3%. Dat word bij elkaar opgeteld waardoor je heel veel gratis contracten heb :)
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32


    Geld toch alleen voor de coach die je opgesteld hebt? Anders zou je wel erg veel contracten krijgen.


    Iemand hier overigens weleens 3412 gespeeld?
    Kwam laatst iemand tegen met die opstelling, leek me wel wat. Zeker als je snelle cb's neemt.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, daarom kopen veel mensen gewoon alle coaches op. Dan krijg je meer % ;).
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Oké. Dat wist ik niet. Dacht dat het echt af hing van de manager die je in je squad had.


    Nog ff 1 vraagje, in een 3412, met wie heeft die lm allemaal een connectie? Cb, cm en cf?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina