Dit viel mij ook op idd. In deel 2 kon je nog rondtoefen op een andere planeet met shops enzo, welke was dat ookalweer? En dit was toch wel het vetste van heel ME3. Ik speelde precies zo. Die gast had geen schijn van kans.
Is het erg als ik Kelly doe in ME2 voor mijn relatie met Garrus? Anders dan laat ik haar maar zitten, maar dacht dat zij meer een sub romance was dan een volwaardige.
Is sub ja, je kan daar ook die achievement niet mee krijgen, maar als je haar romancet krijg je haar als personal assistent in ME3, anders gewoon Traynor.
Cool, in mijn eerste playthrough had ik Traynor. Nu zorgen dat ik Kelly bats en haar laat overleven dus.
Ik dacht juist lesbisch. Toch raar om een stuk te lezen over Indoctrination Theory waar ze naar Shepard verwijzen met zij.
Ik dacht dat hij zei dat hij in zijn eerste PT een romance had met Traynor, maar hij had het dus over ME2.
Dan moet je dus niet te lang wachten (aka teveel sidemissions doen) met je crew te redden nadat ze ontvoerd worden! (deed ik dus wel, en zo goed als iendereen was dood)
Ja, ik doe alles voordat ik richting Legion ga. Daarna in één keer door denk ik, maar volgens mij kan ik zijn loyalty missie nog gewoon doen daarna.
Na de abduction van je crew kun je nog 1 missie doen; als je er 2 doet en daarna naar de Collector Base gaat, is je crew dood. Ik doe altijd: Reaper IFF- Tali's loyalty met Legion erbij- Crew wordt abducted- Legion's loyalty- Collector Base.