[XOne] Ninja Gaiden 3

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 28 feb 2011.

1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Deel 1 steekt met kop en schouder boven iedereen uit, kan lang niet tippen aan deel 2, en dan heb ik het met name over de sfeer van deel 1!

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Een behoorlijk stuk verder gespeeld. De campaign speel ik nog steeds op de autmatische piloot en is dus erg teleurstellend. Ook niet erg lang... gezien het verhaal verwacht ik nu tegen het einde te zijn na +/- 6-7 uur spelen.

De Ninja Trials (een soort gauntlets) zijn een stuk leuker en echt lastig. Krijg er weer die bekende adrenaline stoot van als ik een trial haal. Hier komt de combat engine van NG een stuk beter tot zijn recht en het doet mij het meeste denken aan de NG zoals ik die ken. Deel 2 voegde decapitations toe en deel 3 een sliding& juggling systeem. Gisteren heb ik de Master Trials unlocked, wat in totaal 30 trials oplevert. Meer dan genoeg speelplezier, maar het zegt natuurlijk wel wat dat ik voor mijn lol naar deze modus moet grijpen.

Laatst bewerkt: 27 mrt 2012
  3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Volgens mij heeft inmiddels al niemand meer interesse in deze game. :D Terecht overigens. Misschien is NG3 toegankelijker gemaakt voor het grote publiek, maar het staat nog niet eens meer in de shaduw van deel 1. Af en toe kreeg ik zelfs het Dynasty Warriors gevoel bij de gameplay. Het verhogen van de moeilijkheidsgraad helpt niet erg. De tegenstanders worden niet slimmer, het worden er simpelweg meer.

Zoals ik al had gevreesd voegt Tecmo extra wapens en ninja trials toe d.m.v. DLC. Dit vond ik persoonlijk het leukste gedeelte van het spel, maar het is en blijft erg zwak dat je nu weer voor content moet gaan betalen die eigenlijk al in de game had moeten zitten (en ook aanwezig was in voorgaande delen).

http://www.eurogamer.net/videos/ninja-gaiden-3-dlc-trailer-details-ninja-pack

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Had al eerder hierover gepost maar je kreeg toch 2 wapens extra als gratis DLC, dit was in iedergeval voor de release al aangekondigd, of heb ik het toen verkeerd gelezen?

5. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Klopt wat je zegt :)

6. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ah, het gaat dus wel om dezelfde DLC... of toch weer niet? Er wordt namelijk in die trailer niet gesproken over de scythe, maar wel over een uitbreiding van de ninja trials. Prima als het allemaal gratis is.

7. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.355
    Ninja Gaiden 3 wordt moeilijker

Ninja Gaiden 3 krijgt een update die nieuwe wapens toevoegt in zowel de single- als de multiplayer. De "Falcon's Talons" uit Ninja Gaiden 2 keren terug en zijn te gebruiken in de campaign, daarbij wordt de level cap verhoogd en de multiplayer verrijkt met een nieuwe stage. Deze gratis download komt in de vorm van een automatische update.

Op 24 april wordt Ninja Gaiden 3 verder uitgebreid met de "Ultimate Ninja" difficulty setting, die het spel de uitdaging moet geven waar de fans om vragen. Tevens komt er nog betaalde DLC, namelijk het "Ninja Pack 1", deze biedt nieuwe Ninja Trails voor alle moeilijkheidsgraden, nog te noemen customization items en Metal Claws voor de multiplayer, al deze content zal ook los verkrijgbaar zijn in verschillende DLC-packs.

bron: http://www.joystiq.com/2012/04/03/ninja-gaiden-3-dlc-increases-difficulty-and-claw-count/

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Er wordt aan de weg gewerkt, maar dat is te laat voor sommigen van ons.

9. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Dit was van te voren al bekend, dus dit kon je weten voor je de aankoop deed.

10. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Bullcrap, ze hadden al die wapens + een hogere difficulty allang in die game moeten stoppen..

11. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Daar ben ik het ook nog wel mee eens, maar om te laat te zeggen dat je bent met DLC lijkt het alsof hij de game wilde proberen, tegen was gevallen en dan meldt dat het te laat is. Anyway, ik ben wel tevreden dat er DLC komt. Misschien niet zoals het helemaal hoort, maar goed.. Ik ben daarentegen ook uberhaupt niet teleurgesteld in de game.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Terechte opmerking toch? Ik heb inmiddels geen interesse meer om te wachten op de DLC. Die content had er ook van te voren al in gekund. Nu lijkt het bijna of we blij moeten zijn met de broodkruimels die ons worden toegeworpen. Erg slimme strategie natuurlijk. Eerst slank je een game bijna tot op het bot af om daarna een gedeelte van de "extra" features gratis uit te brengen. De rest laat je de klanten alsnog voor betalen. Team Ninja wint, gamers/consumenten verliezen.

Laatst bewerkt: 5 apr 2012
  13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    punt!

:)

14. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    ik ga nu vrezen voor DMC..... :F:

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Op de een of andere manier denk ik juist dat die game wel gewoon vet word,en z,n DMC feeling en difficulty behoudt.

Is gewoon erg jammer dat zo,n vette game als ninja gaiden zoals zifnap al zei tot op het bot toe gestript word.

Ene kant toch goed dat ze alsnog met gratis DLC komen.
    Maar vind het toch een beetje mosterd na de maaltijd.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Wat ik alleen wel vreemd vind is dat ze van te voren (voor de release) al die gratis DLC hadden aangekondigd. Als ze nou dat na de release deden, omdat de gamers niet tevreden waren met bepaalde dingen, leek het er tenminste nog op dat ze opletten wat de gamers willen.

17. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    op PSN staat al wat DLC
    trials, de claws voor het online geeelte en wat costumatzation dingen.
    niet gratis trouwens

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Ow, dan is er verwarring over welke DLC gratis is. Maar dat bevestigt mijn punt nog meer denk ik.

19. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
  20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in nieuwe wapens in Ninja Gaiden 3.. Of er is vandaag of eerder een patch uitgebracht die de Falcon Talons heeft gebracht, of je moet de Ninja Pack Lite 1 downloaden op Xbox Live Marketplace. Ik heb beide gedaan en vecht nu door de main story met de Falcon Talons. Die weer echt ontzettend lekker aanvoelen en gigantisch brute kills maken.

Deel Deze Pagina