Kijk eens op www.digitaalgras.nl/forum Worden veel toernooien gehouden. En achter de schermen zijn ze bezig met een nieuw el toernooi.
Mensen die clubloos zijn en graag in een actieve club willen spelen, kunnen het beste even hier! informeren.
Ik wil misschien ook wel eens clubben, mijn pro is nog noob iets van 80 maar kan zelf wel redelijk goed spelen. Kan het beste als (opkomende) back denk ik. Maar ik wil niet verplicht op tijden online zijn, is dat erg?
Er zijn op DigitaalGras 7 actieve clubs waarvan er ongetwijfeld 1 interesse zal hebben. De meeste clubs hebben al aardig wat actieve clubbers, maar we zoeken altijd naar nieuwe jongens.
Fc Panini still going strong niet op vaste tijden maar gewoon wanneer we zin hebben. Aantal avonden per week toch wel actief
Als er iemand aan het clubben is kan hij mij een message sturen en dan doe ik mee, ik kan alleen in het weekend spelen.
Ik las het, maar is het nou een Xbox tournament of op een ander console? Kan het niet echt ergens vinden namelijk, of ik kijk gewoon niet goed Zal natuurlijk wel, anders wordt dat niet hier neergezet, maar toch kan ik het niet echt vinden ..
Vandaag de grote dag, met 7 vrienden een fifa toernooi. Ik ben de beste van hun allemaal want ze zitten niet hoger dan divisie 4 en ik ben 2x kampioen geworden van 1. Maar het is op de ps3 wat voor fifa echt kut is omdat je met die pijltjestoetsen loopt. En ik ben zenit en hun real, manu, manc, barca, ac milan, bayern en arsenal. Ik hoop dat ikbze kan vernederen