Moet zeggen dat ik ook verbaasd was dat T-Dog de laatste aflevering overleefde. Moet ook altijd lachen dat ze hem nog steeds T-Dog noemen. Over dat stukje met "Husband" daar is ze niet boos om. Ze is meer boos/ van streek dat Carl juist Shane neer heeft geschoten
hahahaha alle irritante dingen op een rijtje. Behalve het feit dat ze maar niet van die farm afgingen
Comic spoiler: Spoiler Ik ben nu bij volume 5. Ik vind de comics echt geweldig om te lezen, al snap ik niet waarom Daryl en Merle niet bestaan in de comics? Of komen die later nog? Ik ben nu bij het deel dat Rick, Michonne en Glenn naar de gecrashte helikopter gaan en dat ze dan bij het kamp van The Governor komen. Heerlijke comics, straks weer verder lezen!
Spoiler Nop bestaan niet in de comic. Maar schrijver vond daryl heel interessant dus misschien later toch nog!
Het is zeker de moeite waard! Zoals altijd bij films en TV-serie's zijn de boeken waarop de verfilmingen gebaseerd zijn beter. Komt grotendeels natuurlijk ook doordat er veel wordt weggelaten in de verfilmingen. Er zijn al best veel elementen die niet bestaan in de TV-serie en die er wat mij betreft makkelijk in de TV-serie hadden gekund... Maar ja.
Eerste is uit gelezen en het leest echt goed weg. Wel jammer van de prijs die vind ik aan de hoge kant.
Voor een slordige €36 kun je op Amazon.co.uk The Walking Dead compendium 1 kopen. Dat zijn uitgaven 1-48 van de comics. Dat is nog wel goed te doen en het is het zeker waard.
Daarom heb ik ze gedownload vanaf ThePirateBay en op m'n iPad gezet. Leest net zo fijn als dat je de echte strip in je handen hebt. Ik had ze liever gekocht zodat ik ze mooi op m'n boekenplank kon zetten, maar ik vind ze gewoon te duur per Volume. Prijzen liggen rond de €9/€10 per stuk en ik ga geen €150 betalen voor vijftien stripboeken, hoe goed ze ook zijn...
Dacht het wel ja. Maar is ook gewoon op de PC. Eerste episode is deze volgens mij en dan komen er nog 4. Vond hem wel grappig. En als fan van die serie is het altijd wel leuk.