Haha nice. Was er eindelijk 1 beschikbaar voor je . Gewoon geduld hebben. Als je CQ only hebt met bijvoorbeeld 200 Tickets dan zit er over uurtje zoiets wel wat mensen in denk.
Heb net ook even gespeeld, was op Sharqi Peninsula en ik ging 13-7. Maar uiteindelijk zat ik met nog maar 2 mensen in een team dus ben ik gestopt.
Absoluut, maar zo loopt je server dus wel sneller vol. Er zit nu 14 man in dus ik pas zo lekker de CQ map rotation toe en dan blijven er hopelijk wat speler hangen
Ik hoop t , heb geen zin om elke dag eerst SQDM te moeten spelen om de server vol te krijgen Waar zit de optie om een custom banner voor je server te uploaden in battlelog?
Ja als je owner admin of vip bent word er iemand gekicked zodat er voor jou ruimte als je server vol is. Maar volgens mij werkt niet helemaal 100% want ik ben admin op de server van Rampage en ik krijg nog steeds vaak dat ik moet wachten. Beetje vaag
Volgens mij word je als VIP naar de top van de queue gezet. Maar je moet dus wel netjes wachten op het eerste beschikbare plekje geen idee hoe dat met admins zit
Je logt in bij Battlelog en dan ga je naar multiplayer bovenin de menu balk en dan staat er manage server. Hier kan je die oploaden
Maddmonkey toen ik je room joinde speelden we op Operation Firestorm. Ik kom buiten met mijn tank en wordt al direct onder vuur genomen door een andere tank. Wahlberg got killed by Madd Monkey