[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja tegenstand was minimaal :+ dan is er ook weinig aan. Liep maar beetje te kutten met voertuigen
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat zijn de namen van de servers van jullie?
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    200% ticket battlefield 3 server [076] Rampage of iNdie, weet niet precies wie :9
    CQ 24/7[nl] Delphiki
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435

    Dit
     
  5. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    fuck ik kreeg net mn mic niet aan de praat. heb de console al op nieuw opgestart maar hij doet het niet meer :mad:
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Mochten mensen de 076 server gaan missen dan knal ik hem, als deze verlopen is, wel voor 90 dagen online. Bevalt me prima die eigen servers. Goed om te zien dat er geen klachten over zijn!
     
  7. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja ik joinde je squad nog en ik 1x was je pleite. Ik denk ja ook gezellig zo:p
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Morgen join ik jouw server. Be prepared!
     
  9. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Hij is van Rampage en ik ben Admin.
    Maar ik ben stuk vaker online omdat ik nog op school zit en hij gewoon vaste baan heeft :thumbs:
     
  10. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je zei hallo, en toen deed mn mic het niet haha. Als het goed is doet hij het nu. mic voice activation sensitivity level was ineens veranderd. maar morgen doe ik wel weer paar potjes. net nog even gespeeld. pfff. 50 min op operation metro. 700 tickets. ben echt soms kapot gemaakt door fkn lag man. stotterende server. echt 30 sec en dan kon ik weer 3 min spelen. Maar ik wilde het potje afmaken. hadden een voorsprong op een gegeven moment van 200 a 300. Toen verloren we elke vlag en daarna hadden we alleen nog maar CAFE. maar was opzich wel epic want waren complete shoot outs bij alle ingangen van metro. Ik liep als support elke ingang af met mn M240B + ammo. Was wel echt een epic battle. Uiteindelijk verloren met 10 tickets. Goeie tijden
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb je me net gemist, ik speel eigenlijk alleen maar tussen 7 en 9 op zn laatst

    maar komend paasweekend ben ik zeker overdag ook wel ergens online :)
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    School ... nooit gedacht dat ik dat zo erg zou missen :+ Speel BF3 ook maar met jou of met sj0n. Altijd leuk als je met z'n 3'en in een Squad zit ... dan word er ook nog is goed gecommuniceerd :) M'n neefje speelt meer-en-deel Call of Duty MW3. Merk je ook gelijk, die praat niet, zoeft weg in een tank / jeep en doet ook niet veel aan de objectives. Best jammer.

    Ik ook. Misschien een keer met meerdere XBW'ers knallen?

    Als ik een server ga huren hierna ( 90 dagen ) word dat waarschijnlijk een XBW server. Altijd leuk denk ik. Mocht er met mijn huidige server iets mis zijn hoor ik dat graag van jullie. Report spawn-killers en mensen die behoorlijk irritant zijn d.m.v een PM of message me op mijn XBOX360 profiel; Waldini.
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien kunnen we een keer een gather houden van alleen maar mensen van XBW.
    Lijkt me best vet :D.
     
  14. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zat gisteren ook in je server, er werd bij je afwezigheid jammer genoeg wel gespawn killed. Maar voor de rest was het een leuke lobby vol met NL'ers!
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ach ja, dat is toch niet te handhaven.

    Vind het ook lastig om te beoordelen wat nou precies spawnkillen is op sommige mappen.

    Als je op Metro A t/m C in handen hebt en het andere team spawnt achter C dan ben je al snel aan het spawnkillen. Maar om nou met het hele team terug te trekken naar B om ze weer een kans te geven is ook weer zo raar

    Maar t is wel de reden dat ik de tickets gewoon normaal houd, uur lang spawncampen is voor niemand leuk
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt niet aan de spelers, maar aan de maps. Wat moet je dan doen? Terug trekken en ze de vlag over laten nemen? Maps moeten gewoon zo gemaakt worden dat de spawn niet in een trechter loopt.
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zie spawnkillen als dat er op bv kharg eiland beneden mensen bezig zijn bij de vlaggen en de heli/jetachter de basis staat te wachten op een enemy aircraft.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Cool, ik zal je wel even toevoegen op XBL. Ik speel nu op Rampage's server, maar ik ben Caspian Border echt niet gewend.
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk om te zien dat er veel XBW'ers op de server komen :thumbs: Jammer genoeg kan ik niet altijd aanwezig zijn om de boel een beetje "leuk" te houden. Ga ook niet zomaar links en rechts mensen aanwijzen om de server te onderhouden. Vertrouw dat nooit zo.
     
  20. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zat er ook in maar wat een faal team had ik zeg. Iedereen die op spawn beetje bleef kloten.
    Ik kan ze wel allemaal kicken maar dan hou je niks van spelers over :mad:
     

Deel Deze Pagina