[XOne] Devil May Cry HD Collection

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 feb 2012.

1. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Klopt inderdaad. Toen ik het begin filmpje van deel 1 zag dacht ik even " als het maar niet zo is als ik de game ga spelen ". Gelukkig was dit niet het geval. Het voelt inderdaad bekend aan allemaal. Ik ben zelf ook gewoon bij deel 1 begonnen. Moet helaas daarna wel deel 2 gaan doen, maar goed die heb ik zelf nooit uitgespeeld omdat ik deel 2 op de playstation 2 echt bagger vond.

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hoe bevalt de game? Voegen ze nog dingen toe aan de oude games? En kun je in 3 ook met Vergil spelen? Had zelf de standaardversie van 3 vroeger. Daarmee kon het niet.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ja, dat kan. De Special Edition is toegevoegd als deel 3.

http://www.eurogamer.net/articles/2012-04-03-devil-may-cry-hd-collection-review

Redelijk goede remake als ik het zo lees. En deel 3 vind ik nog steeds het beste deel uit de serie.

EDIT: Screw it, nog even een oude DMC3 trailer opgesnord. Conclusie: ik MOET deel 3 nog een keer in HD spelen. Deel 1 ga ik ook van genieten, het is een erg sfeervolle game. Deel 2 moet ik mijzelf nog van overtuigen of ik daar tijd aan ga besteden.

[yt]8eFUPRqdOvA[/yt]

Laatst bewerkt: 4 apr 2012
  4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Deel 3 is ook de beste. 2 nooit gespeeld maar daar ram ik wel doorheen. 1 vind ik trouwens zwaar onderschat. Was echt een originele game.

Bedenk wel: Ninja Gaiden voor de Xbox bestond niet. Dmc is voor mij de grondlegger van het genre hack and slash waarbij je een hoge moeilijkheidsgraad hebt, wapens die je kunt upgraden en moves die je kunt unlocken. En tot slot een ranking systeem voor je score aan het eind van een level.

5. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    DMC is toch best pittig. Kan me niet meer herinneren dat het zo pittig was, of zijn we zo lui geworden omdat de games makkelijker zijn geworden?.

6. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Is gewoon echt pittig maar wel op een goede manier. Als je de vijanden doorkrijgt is het goed te doen.

7. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Beide. Ninja Gaiden 3 is daar (helaas) een goed voorbeeld van.

8. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb hem toch gehaald. Hele dag deel 1 gespeeld. Heb nu eerste 9 of 10 missies op normal uitgespeeld met een S-ranking :)

10. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Iemand die van plan is om 'm 1000/1000 te halen? Lijkt me een hele opgave in ieder geval. :+ Echt ziek sommige chievos.

Ik ben van plan om 'm rond de zomervakantie op te pakken. :) Ik wil ook nog The Witcher 2, Dark Souls en ME3 spelen..

11. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Misschien word dit wel de eerste HD collection die ik ga halen. Deel 1 staat bij mijn favoriete games all time. Deel 2 overgeslagen en deel 3 heeft me eigenlijk niet echt geboeid :eek: (verhaal, omgevingen, wapens, personages etc.). Om één of andere reden vond ik deel 3 een stuk minder dan 1, en heb hem nooit uitgespeeld. Natuurlijk ook deel 4 gespeeld, waar ik van tevoren nog sceptisch was over Nero. Vond ik dat uiteindelijk ook een erg geslaagde DMC.

Ik kijk dan ook totaal niet uit naar de nieuwe reboot met een jonge emo Dante in de hoofdrol, niet meer gemaakt door de originele makers. Ze moeten in de gaming industrie leren om te stoppen met een franchise op hun hoogtepunt...

Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    zolang de nieuwe Dante net zo bad ass overkomt als oude Dante, vind ik het allemaal prima \o/:thumbs:

13. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is wel heel ambitieus. Wil er wel zoveel mogelijk.

14. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt DmC wel dit jaar uit ?

Volgens Power Unlimited is ie uitgesteld naar volgende jaar :mad:

15. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    DMC heeft voor zover ik weet nog geen vaststaande datum en kan dan ook nooit uitgesteld zijn.

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ik vind het raar dat ze deze richting op gaan.. Een deel 5 met Nero in de hoofdrol was beter geweest :+.

17. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    De nieuwe DMC is geen deel 5 he..
    Hoop wel dat er ooit nog een deel 5 komt van de oude makers met Nero en Dante

Ik heb de HD collectie ook binnen gehad van de week..
    Binnenkort maar even aan beginnen..:b:

18. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    DMC is eigenlijk Dante,.. Nero was niet verkeerd, maar Dante is toch wel de man hoor. :):

19. Rob X Tiger

Rob X Tiger Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen ook niet Mario laten vervangen door Luigi en dan Super Mario Bros 2 laten uitbrengen...dan is het geen mario meer

Bring Dante back in the action, fuck Nero
    We willen een bad ass guy !

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Nero was ook bad ass Imo....

Deel Deze Pagina