De 2de Toy Soldiers? Die lijkt me wel een kansje waard, maar 800MSP vind ik geen goede aanbieding, dus ik wacht wel tot ie eens 600MSP is... Ik denk dat ik ook gewoon mijn puntjes bewaar voor volgende week, voor Fez.
Metal Slug XX - 600 statt 1200 Microsoft Points dat klinkt wel interessant iemand die em gespeeld heeft??
De eerste, zag liever de tweede in prijs naar beneden gaan. Setting spreekt me wat meer aan. Maar eerst Fez proberen.
Mooie aanbiedingen. Ik heb de must-haves al, en die Batman DLC zou ik aangeschaft hebben maar kreeg laatst hier op het forum de Robin DLC al, en er zit eigenlijk maar 1 kostuum in die costume-pack die ik wil, dus om dan 600MSP neer te leggen voor dat ene kostuum en Nightwing, gaat me ook weer iets te ver...
De volgende 3 zijn allemaal must have titels. Bastion - 600MSP (50% off) Castle Crashers - 600MSP (50% off) Lara Croft and the Guardian of Light - 600MSP (50% off) Is Scarygirl voor 400msp de moeite waard? Zit te twijfelen Scarygirl of All zombies must die te halen.
Zit zelf te twijfelen tussen Scarygirl en All Zombies must die... Kan niet beide halen aangezien ik volgende week Fez wil halen
Kunnen ze eens wat minder shit in de aanbieding herhalen... is al de zoveelste keer COD crap. Heb nog zoveel games waarvan de dlc nog nooit in de aanbieding is geweest. Gelukkig komt Fez vrijdag uit
IPV dat Activision die DLC iedere 2 maanden in de aanbieding gooit, kunnen ze het wellicht gewoon een permanente price-drop geven. Dit is idd niks.
Ghostbusters en Blade kitten zijn afgeprijst naar 400 (P). Deals van deze week, zijn de moeite niet waard.
Prijsverlagingen van Blade kitten en Ghostbusters kunnen ook permanent zijn. Dat over die deals ging over het Call of Duty gedeelte.
Ze mogen van mij die Halo Reach Anniversary map pack wel eens in de aanbieding gooien. Dat wel eens gebeurd? Gebeurd zeker nooit met die Halo map packs?