is one piece echt wat? net 246 gekeken en zat echt met een dikke vette grijns op mijn gezicht Spoiler na al die 100-en afleveringen ontmoet hij dan eindelijk zijn moeder!
Ja, ik ben er ingerold toen OP al bij ~300 was en vond dat ik de eerste 5 episodes er echt in moest rollen, maar daarna blijf je maar kijken! Geen wonder dat ze nu al bij 536 zijn. En oh, vergeleken met naruto/bleach e.d. amper fillers.
Ze hebben een enkele filler arc, maar vergeleken met Naruto zijn deze juist hilarisch en kijk je gewoon met plezier.
Net episode 253 gezien, super tof! En over Madara: Spoiler Jammer dat hij alsnog de beschikking heeft gekregen over de Rinnegan. Maar z'n nieuwe style & look ziet er écht gaaf uit! Vond het echt mooi en interessant om alles te zien over de oorsprong (wat een tijd terug ook al gebeurde) van Yahiko, Nagato en Konan.
was tof he? Toen ze zo uitzoomden over Spoiler het leger van de Shinobi met Gaara die er zo boven stond, erg vet en om dan vervolgens het Spoiler 'leger' van Kabuto te zien. Wat ik wel een beetje zonde vind is dat hij met gemak iedereen weer uit de dood haalt. Of heeft hij hier lang op zitten broeden 257 was een recap van stukjes die we al heel vaak hadden gezien alleen wel met nieuwe tekeningen en echt in HD. Stiekem best tof
Met gemak? Spoiler Orochimaru heeft er bijna zijn hele leven overgedaan om Edo Tensei te leren. Kabuto heeft het overgenomen en er volgens mij ook nog wat dingen aan verandert, maar dat komt later pas. En sinds je alleen het DNA van iemand nodig hebt om hem te reviven, is het redelijk makkelijk. Hij heeft namelijk best wel veel chapters de tijd gehad om het DNA te verkrijgen. Ik heb trouwens de laatste twee episodes nog niet gezien, vanavond kan ik er dus twee achter elkaar kijken.
Spoiler Sick dat zelfs Asuma en die 'Granny' die Sakura hielp tegen Sasori terug komen uit de dood. Eigenlijk een beetje 'too' much imo. Zelfs Kimimaro zit erbij!
ik vond het idd ook een beetje to much, verder vind ik het zonde omdat de personages op deze manier geen persoonlijkheid hebben. Daarnaast vind ik Kabuto overpowered. Die als 1e dood please. Zonde dat er van de de akatsuki zo weinig meer over is. Die had ik veel liever met zijn allen in de war gezien
Hij heeft gewoon het DNA van elk mogelijk personage gepakt. Maarja, als jullie dit al OP en 'too much' vinden staat jullie nog wat te wachten.
tis alleen maar dit aspect (het stuk rondom Kabuto). Heb er verder weer ouderwets veel zin in het vervolg. Al volgen nu nog drie recap-achtige afleveringen ter ere van het feit dat Naruto 10 jaar oud is.
Wanneer heeft Kabuto eigenlijk die powers van Orochimaru 'opgeslokt'. Ik kan me dat helemaal niet herinneren..(ik kijk alleen de anime)
ik ook niet meer, ws nadat Sasuke net weg was?. Daarom vind ik het hele Kabuto gebeuren een beetje mwoah.
Dat is al enige tijd geleden. Toen heeft hij volgens mij zich geinfecteerd met Orochimaru z'n DNA. Orochimaru blijft vetter dan Kabuto, maar onderschat hem niet!
Naruto SD - Rock Lee no Seishun Full-Power Ninden - 01 (720p, Comedy) -Rexall nieuwe spinoff serie van naruto
yup en wordt op de tijd van Bleach uitgezonden. De reviews zijn zo slecht dat ik de eerste ep al niet ga kijken
Dit wordt volgens mij best wel vet. Hoe het er in manga vorm wordt gebracht is super grappig. Jammer dat we de hele maand april allemaal maar flashback fillers krijgen.
Het zijn alleen geen fillers. Ze hebben deze eps gemaakt om het 10 jarig bestaan van Naruto te vieren. De 1e vond ik iig erg goed gedaan; mooie animatie en nieuw materiaal vermengd met het oude.