Ben benieuwd. Hoop dat dit seizoen weer vanaf het begin erg leuk is, en niet met matige eps tussendoor komt.
Laatste seizoenen is gewoon 75%+ matig. Onderwerp van deze EP was wat raar. Zaten wel wat mooie uitspraken tussen.
22 minuten die ik nooit meer zal terugkrijgen.. sowieso de 20ste aflevering over schijt o.i.d. wat gewoon echt niet meer leuk is, ook eigenlijk nooit leuk was.
Vond de laatste aflevering over cash for gold wel weer vermakelijk. Al zou ik willen dat ze wat minder met de actualiteiten zouden doen. Niet meer overal een mening over vormen en er dan een flauwe aflevering van maken, maar gewoon lekker in South Park zelf blijven en daar rare shit laten gebeuren.
Ik vond de 2e episode wel ok. Ik zag van de week op comedy central (extra) een soort documentaire over hoe zo'n aflevering tot stand komt. Best bizar om te zien dat ze soms 3 dagen voordat de uitzending er moet zijn ze nog geeneens een idee hebben wat het onderwerp wordt. En zo gaat dat dan week in week uit.
episode 3 is ook online is al wat beter maar vaak de zelfde grap herhaalt die de eerste x al niet grappig was
Jeah het is officieel, ik ga dit voorlopig niet meer kijken. Misschien alleen als ik hier lees dat er echt een goede ep. is. Maar de rest zie ik dan wel een keer op tv op een luie zondagavond.
Gek, ik vond deze eigenlijk best weer vermakelijk. Ik had ook eerst jouw reactie gelezen voordat ik 'm ging kijken, dus m'n verwachtingen waren dan ook extreem laag