[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_

    Blijft nog steeds een geweldige game. Raad je wel aan om zodra je 1 difficulty uitgespeeld hebt de volgende te beginnen en zo dus ook de moeilijkste te spelen. Dit omdat daar straks de meeste games in gespeeld worden en de beste loot bevat. Mocht je vast zitten kun je altijd iemand vragen om je te boosten. Als je een char met een vrouwennaam maakt en zegt dat je een vrouw bent heb je zo een hoop spelers die je willen helpen ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Thanx voor de tip. :+ Weet niet of ik hem vanavond al ga installeren, want ben atm ook weer wat met WoW bezig. Een RL kennis heeft zijn main verhuisd naar een andere server. Ik heb iets Ketters gedaan door daar een Horde Tauren DK aan te maken, zodat ik hem nog eens kan volgen. Bijna instant level 58 is dat gewoon, vanaf level 55.

    Diablo 2 gaat zeker in het paasweekend gespeeld worden, denk wel eerder zelfs.

    Heb nog even wat upgrades laten uitvoeren op mijn PC namelijk. 8 gig geheugen nu, windows XP 64 bits home premium en een 1 TB HDD erbij, met alle content laten overzetten.

    Nu is mijn PC weer helemaal up to date en kan ik de komende 5 jaar wel weer los.

    Ik mag dus niet zeuren voorlopig dat ik ruimte te kort kom voor games als deze of Diablo III. :+

    Als ik hem installeer hoef ik alleen nog maar te kijken welke server ik zou willen.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    D2 heeft voor zo ver ik weet geen server. Jij (of iemand anders) host namelijk zelf de games.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Diablo2 heeft wel online play via Battle.net, en daar moet je wel een regio kiezen dacht ik (lang geleden:+)
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Goed om te weten. Bedankt! :thumbs:
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    D2 ook net even installed. Krijg hem alleen niet draaiend in W7 ><
     
  7. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Jeej eindelijk een diablo3 beta key!
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nice, ik heb inmiddels de hoop opgegeven voor een key.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ze hadden de characters wel wat meer textures mogen geven.
    Het ziet er grafisch niet geweldig uit.
    Zeker als je bij Profile je Heroes inspect ziet er matig uit.
    Een beetje van het niveau PS2.

    Verder ziet het er wel netjes uit ,maar de low texture quality van de characters viel me in negatieve zin erg op.

    Een Ultra setting zou gewenst zijn ;)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Komt misschien wel in de full game?! Heb zelf nog nooit een Diablo-game gespeeld, maar ben vanmiddag wel begonnen aan Torchlight. Toch beetje dezelfde soort gamr. Erg awesome :D
     
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Eens, alhoewel je op hardcore wel een stuk of 100 vijanden tegelijk op je scherm hebt. Zal ook wel aardig wat rekenkracht vergen denk ik.
     
  12. KaiserMax

    KaiserMax Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier en daar aardig met betakeys gestrooid, dus als iemand nog een over heeft houd ik me extreem aanbevolen
     
  13. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ja, want we geven echt een key aan iemand die vandaag geregistreerd heeft met 1 post. :+
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    ff refreshen op een forum is veel makkelijker dan de moeite nemen om jezelf aan te melden op een website, gegevens in te vullen enz.. Dus geef die arme jongen een key :p
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil anders die key ook wel :+
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja maar jij komt hier al bijna 10 jaar...dus waarom denk je dat je er meer recht op hebt? :+
     
  17. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Mijn key was al direct verbonden met mijn battle.net account, andere key's worden toch alleen vergeven via prijsvragen e.d. ?

    Beta valt wat tegen, is maar 3 uurtjes en ik vind de classes niet zo boeiend eigenlijk :{ Ik mis de paladin.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond de Demon Hunter wel vet. Paladin was veel te OP misschien dat je hem daarom mist? Misschien dat er in add-ons weer classes bij komen. Ik geloof niet dat er, maar 1 expansion zal komen zoals bij D2....
     
  19. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Stonden er ook 2 op zo'n roadmap. Denk ook zeker wel dat er 2 komen. Diablo 3 is zoveel groter dan Diablo 2.
    Denk dat er wel 2 nieuwe acts en minimaal 3 classes komen (verspreid over 2 exp).
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    D3 is zeker groter. Ik vraag me alleen of (en vind het ook jammer) waarom er nooit meer expansions voor D2 gekomen zijn. Die game was immens populair en zelfs nu zijn er nog best veel spelers online.
     

Deel Deze Pagina