[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan echt niets meer met stingers, toen het spel pas uit was lukte het me redelijk makkelijk om mensen uit de lucht te schieten (ook al hadden ze flares etc. en andere upgrades) maar nu lock ik, wacht op de flares, moet ik opnieuw locken, dan schiet ik en tegen de tijd dat mijn rocket er is heeft hij al opnieuw flares en haalt het niets uit. Die dingen werken enkel als je met 2 speelt... nutteloos dus. BF3 draait misschien om samenspel maar ik wil ook gewoon makkelijk iemand uit de lucht knallen.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb dat na de patch juist niet meer, kan mn 2e al locken voor de flares weer beschikbaar zijn
     
  3. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja dat wel maar dan wat, tegen de tijd dat ze aankomen heb ik er niks aan want dan heeft hij zijn flares weer.
     
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Anders kan elke debiel een heli uit de lucht halen. Lijkt me best wel saai.

    Ik vind nu al dat je vrij snel locked met de stingers. Aan de andere hand, moet je als piloot nu beter je omgeving in de gaten houden en snelle manoeuvres kunnen maken.

    Er moet wel een uitdaging aan vast zitten.

    Volgende keer voeren we een EMP in die alle choppers disabled. :+
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net even met powerlines en antraxx gespeeld (zonder mic) maar ik moet zeggen dat ondanks dat we wel alles wonnen ik me er wel aan irriteer dat er steeds amerikanen bij komen.

    Zoek lekker een server op je eigen continent! :+
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weet je dat het Amerikanen zijn?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zie ik op hun gamercard. Je voelt het gewoon als je een 1 op 1 hebt met iemand met een te hoge ping. Net in Damavand peak zaten er 3 amerikanen in het andere team, pik je er zo tussen uit.

    Maar het gaat me dan weer te ver om ze uit de server te gooien, zij kunnen er zelf ook niet veel aan doen (behalve hun filter in de server browser beter instellen :+)
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ze kunnen ervoor kiezen om niet op een $1 K-Mart connection te spelen! Hele idee van eigen server is juist om die kut Amerikanen te kunnen kicken :+
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook al hebben ze een prima verbinding voor amerikaanse begrippen, er is gewoon altijd extra latency. Daarom beetje jammer dat je niet kunt zorgen dat je alleen spelers uit de region waar je server staat wilt hebben
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daar sla je de spijker op zijn kop :+
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Waar je ook zeer zeker rekening mee moet houden is dat een attack helikopter zoals de Viper 2 plaatsen heeft die beide flares kunnen schieten.

    Dus als de gunner en de piloot goed samenwerken kunnen ze afspreken dat eerst de een flares afschiet en daarna de ander.
    Want datgeen dat jij beschrijft kan niet in je 1tje. Daar reloaden de flares simpelweg niet snel genoeg voor.


    Potjes met Delphiki en Powerlines gingen goed, alles gewonnen. :+ Wel jammer dat we steeds 9 vs 9 ofzo speelden en er na afloop bij het verliezende team weer 3 man quitten.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    En we gaan weer verder met BF3. Iemand die nu ook speelt?
     
  13. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ben bier aan het drinken :b:
    Maandag pas weer ownen!!!
     
  14. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan doe je toch echt iets fout. Zelfs m'n vriendin weet nu praktisch iedere jet en helicopter uit de lucht te houden :+

    Nee maar serieus , de stingers zijn nu prima te gebruiken. De duur om een lock te verkrijgen is praktisch nihil en je hebt zeker een kans tegen jets en heli's nu.

    Enige waarbij je echt 2 mensen zou nodig moeten hebben is bij een chopper welke word gerepareerd door een engineer welke mee vliegt.
     
  15. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen gebruiken hun flares al als je 3 seconden je Lock vasthoud he!
    Gewoon proberen, werkt het niet dan schieten!

    Sowieso heb je een squad nodig, een soflam en een ammo dude, 2 javelins en de fun is on :p
    http://www.youtube.com/watch?v=ReeLBH0VpyA

    Die patch is echt heerlijk!
    Ik toeter me kapot :cool:
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vanmiddag ineens ipv amerikanen een hele zooi Australiers in mn server :confused:

    wtf, dat kan voor hun toch ook nooit lekker spelen?
    Heb de server message maar aangepast naar 'European players only please"

    dan kunnen ze niet klagen als ik ze er uitgooi :+
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een haat voor buitenlanders :+
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Het gaat er volgens mij meer om dat, terwijl er region filtering is, er nog Amerikanen en Australiƫrs met een hoge ping jou server joinen. ;)
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Precies, die lui moeten ook gewoon region filtering toepassen. Is voor hen zelf ook leuker spelen
     
  20. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een wijze zet geweest als DICE die CQ DLC een maandje eerder had gedaan. Ik zelf begin wel beetje uitgespeeld te raken op de huidige maps.
     

Deel Deze Pagina