Ik merk dat wanneer ik de telefoon niet kantel, het beter gaat. Geen idee waarom, maar het zal wel. Dus je zult nu nog weinig van die puntjes zien.
koop normaal nooit een game op de release, maar voor 43 euro was het wel te doen dacht ik.. eindig meestal laatste of 1 a laatste :-( wou burnout revenge kopen, maar sinds je niet meer online kan spelen ga ik er geen 20 euro voor neerleggen, hooguit 5 XD
Serieus, hebben ze echt de servers van Revenge eruit gerot nu? Tijdje terug was die nog speelbaar online. Gisteren nog even tussendoor deze game gespeeld, maar online is het echt dood of ligt dat aan mij? Hooguit 2 of 3 mensen in de lobby! Wat ik wel heel vet vind is dat de zelfgemaakte tracks gewoon publiek online staan en er zitten echt geweldige creaties tussen. Ik kwam op een gegeven moment opeens in fokking pretpark terecht met kurkentrekkers en weet ik veel allemaal!
Ik heb Ridge Racer Unbounded nu ook binnen. Denk echt dat dit de eerste racegame ooit is, waar ik na drie keer de allereerste race (meestal de makkelijkste) heb gedaan, het me niet lukte om 'm te winnen. Dat belooft wat voor de rest van het spel...
Haha, ja daar heb ik dus ook last van. Ik weet dat Japanners gedreven mensen zijn en van presteren houden, maar de lat ligt wat mij betreft iets te hoog.
En japanse games zijn traditioneel altijd makkelijker, veel JRPG's werden speciaal voor de westerse release wat uitdagender gemaakt (Demon's en Dark souls zijn natuurlijk de uitzonderingen die de regel bevestigen )
Ik heb 'm van het weekend een poos gespeeld. En het is toch wel een lekker spel. De eerste auto's zijn gewoon bagger. Nadat je betere auto's krijgt wordt het driften ook makkelijker. Nu win ik (soms wel na een paar pogingen) al m'n races. Zitten ook een paar geinige (maar tot nu toe onmogelijke) achievements tussen.. Vooral eentje waar je geen omgevingsschade mag veroorzaken en toch bij de 1ste 3 moet eindigen is lastig. Je raakt (bijna) altijd wel een lantarenpaal ofzo...