[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
     
  2. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Cortana doet een EDI?:9
     
  3. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, EDI heeft nog twee cupmaten groter. Daarnaast: Trica Helfer > Jen Taylor. Al kan ik me voorstellen dat Master Chief stiekem toch zit te fappen als hij naar Cortana kijkt. :p
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang Cortana maar niet zo'n grote cameltoe krijgt als EDI. :lol:
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Went wel, trust me. Hun HD versie van de eerste Halo vond ik meer dan geslaagd. Heb hem nog steeds en vind hem net als de eerste keer ubervet.
     
  6. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht de eerste Game Informer-details:

    http://halo.xbox.com/Forums/yaf_postst71572_So-I-just-Read-the-New-Game-Informer.aspx

    [​IMG]
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nu wil ik spelen! :mad: Anyway, klinkt goed en eindelijk kan je standaard rennen... damn daar hebben we lang op moeten wachten. 8) En zijn we nu van die bloedirritante Armor Lock af? Ik hoop het! *)

    Er zijn wel dingen zoals die Forerunner Vision en het spawnen waar ik zo me twijfels over heb. En dat de wapens met Drop Pods naar beneden komen (zoals nu in Firefight in Reach) vind ik aan de ene kant wel goed, maar ook weer niet op een of andere manier en gaat iedereen natuurlijk als een dwaas op die dingen afrennen. :+ Het zal sowieso erg wennen zijn denk ik. Maar goed, dat zien we dan wel. Ik heb er zin in! :)

    Wel jammer van de Elites in MP trouwens. :'-( Ik vind dat altijd wel grappig, zoals in Reach. :)
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Armor abilities..zucht. Wat is dat toch een verschrikkelijk debiele zooi..*start halo 3 weer op en gaat wachten op halo 5
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  9. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben armor abilities überhaupt met Halo 4 te maken? Klopt chronologisch in de Halo storyline toch ook geen donder meer van
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Spartan Ops vind ik wel een heel luie naam. 8) Ik zou daardoor bijna zeggen dat deze info fake is. Ook omdat de rest wat CoD-achtig/niet Halo klinkt... (not cool). Al zal het allemaal wel kloppen.

    Ik lees iig liever zelf wat scans dan zo een vage opsomming waar iemand gelijk zijn mening erbij zet. Zo beïnvloed ie me ook nog! Ik vond Weapon Drops eerst niet zo een slecht idee, maar hij zegt dat het kut is dus nu vind ik het ook! :+

    edit
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Waarom heeft die gast niet alles ingescand? :mad:

    edit2: Standaard sprint is wel awesome. Nu is het alsof ik 2 AA's mag hebben aangezien Sprint altijd mijn eerste keuze was. :D
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  11. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dit vind ik niks. Het hele concept van Halo is dat iedereen aan het begin van het potje gelijk is. Als je bepaalde Armor Abilities kan kopen als je genoeg spartan points hebt zou dat teveel neigen naar een CoD systeem. Sowieso vond ik het hele credit systeem niks omdat het alleen maar gaat om hoeveel je speelt.

    Kan wel leuk zijn, maar zie zo weinig verschil met gewoon co-op.

    Serieus, wallhack als een AA? Lijkt me erg moeilijk te balanceren.

    Jetpack zorgde er volgens mij voor dat veel maps in Reach niet goed werkten. Halo was juist zo goed qua map design omdat ze een goede flow hadden in de maps en jetpacks verneukten dat.



    Gewoon een variatie op juggernaut dus, big whoop.

    Geen idee of dit gaat werken. Sowieso als ze willekeurig ergens op de map landen wordt het wel heel onvoorspelbaar. Het probleem dat je in het begin de wapens niet kent kan je makkelijk oplossen zoals in GoW3 waar je in het begin een plattegrond ziet met alle wapens.

    Dit is eigenlijk het enige wat ik positief vind aan dit artikel. Zo vervelend als je een match moet uitspelen met 8 tegen 1 omdat je niet wil quitten. Hoop dan wel dat ze het meer inrichten zoals CoD/BF, waar je naar elk potje automatisch in een nieuw potje gaat zonder matchmaking.
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb alle scans inmiddels gevonden.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ok. Laat zien dan 8)

    edit: Laat maar
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wel tof dat ze elke week nieuwe missies beloven zonder dat je daarvoor hoeft te betalen. Was natuurlijk de ideale melkkoe geweest. Al klinkt elke week meerdere nieuwe missies wel behoorlijk ambitieus.
     
  15. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Eerst zien, dan geloven. Het grootste probleem van de AA in Reach was de balancing, vooral die van armor lock.

    Active camo, jetpack en hologram waren niet het grootste probleem, alhoewel de jetpacks veel te hoog konden vliegen.

    Ik heb wel mijn twijfels over forerunner vision (behalve de 'cheesy' naam). Dat werkt alleen als je het goed balanceert en bij games met wat tragere gameplay.

    Ben ook niet zo te spreken van dat er geen spawn delay meer is. De kans is dan groot dat het dan een spam fest word. :{
     
  16. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Visueel ziet de game er echt geweldig uit_O_
    Een paar dingen wat ik een beetje jammer vind en waarom ik reach zo snel aan de kant heb geflikkerd lijken terug te komen, zucht.

    Heb niks tegen armour abilities zolang ze gebalanceerd zijn, Armour Lock en Jetpack waren niet gebalanceerd, teamplay werd door deze shit compleeet uit het raam gegooid.

    Sprint...hoewel ik altijd sprint koos in Reach is het wel zo dat je makkelijk kan wegrennen van gevechten, oftewel de gevechten werden nogtrageren langduriger dan nodig was.

    Point systeem, dit beloond weer geen teamplay, iedereen zal voor zichzelf gaan terwijl in H1-3 er een ranking systeem was en je omhoog ging door te winnen, niet door meeste kills te maken etc. Dit had ook nadeel als je niet met een team speelde en verloor door andere spelers...toch jammer, vond het wel iconisch voor Halo.

    Instant spawn, wederom door op te letten hoewel tegenstanders dood zijn kan je de keuze maken wanneer het "veilig" is om voor een flag, oddball of betere positionering te gaan. Maakt nu weinig uit.

    Joining midgame, vind ik goed voor social, niet voor ranked(heb je toch niet?) Hekel aan als mensen quitten en je tegen een half team vecht of 1 persoon, of jijzelf er in je eentje voor staat.

    Random powerweapon spawns, waarom? De spelers die het niet weten kunnen het leren, en je kan ook strategisch spelen door zo'n wapen langer in je bezit te houden om de spawn tijd te veranderen in het voordeel van je team. Weer iets competief uit de game gehaald.

    Hebben armour abilities die je kan unlocken ook nadelen, hoop het, dacht dat iets soortgelijk werd werd gezegd in een eerdere interview.

    Die forerunner vision lijkt me niet zo'n probleem nagenoeg hetzelfde als een radar... hoewel in tegenstelling tot een radar je niet beperkt bent tot een bepaalde radius?
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  17. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Puntensysteem werkt alleen als het je bijdrage beloont (zoals in BF3 ). Anders gaat niemand zich op het daadwerkelijke doel concentreren.

    In Reach werd je beloont door het aantal kills, ook al was het doel van de game een flag capturen. :emo: F*CK LOGIC! 8)
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    SP screens van de scans zien er wel goed uit.
    Info over de Forerunners..de Reapers uit Mass Effect anyone? 8)
    Hou verder mn hart vast met 343 Industries. Opflikkeren met die Armor abilities!
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  19. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ai, dat kan niet.

    Game word sowieso beter dan Reach.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    He?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina