[Anime] Naruto!

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nightbringer, 6 jul 2006.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is one piece echt wat?

net 246 gekeken en zat echt met een dikke vette grijns op mijn gezicht

na al die 100-en afleveringen ontmoet hij dan eindelijk zijn moeder! :)

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja, ik ben er ingerold toen OP al bij ~300 was en vond dat ik de eerste 5 episodes er echt in moest rollen, maar daarna blijf je maar kijken! Geen wonder dat ze nu al bij 536 zijn. ;)

En oh, vergeleken met naruto/bleach e.d. amper fillers. :)

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    amper? Hmmm dat spreekt me wel aan. Alleen die 536 eps krijgen wordt nog een flinke taak :+

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ze hebben een enkele filler arc, maar vergeleken met Naruto zijn deze juist hilarisch en kijk je gewoon met plezier. :)

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net episode 253 gezien, super tof! _O_

En over Madara:
    Jammer dat hij alsnog de beschikking heeft gekregen over de Rinnegan. Maar z'n nieuwe style & look ziet er écht gaaf uit! Vond het echt mooi en interessant om alles te zien over de oorsprong (wat een tijd terug ook al gebeurde) van Yahiko, Nagato en Konan.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2012
  6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Net episode 256 gezien, damn dat einde! Pffff.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    was tof he? Toen ze zo uitzoomden over

het leger van de Shinobi

met Gaara die er zo boven stond, erg vet :cool:

en om dan vervolgens het

'leger' van Kabuto te zien. Wat ik wel een beetje zonde vind is dat hij met gemak iedereen weer uit de dood haalt. Of heeft hij hier lang op zitten broeden

257 was een recap van stukjes die we al heel vaak hadden gezien alleen wel met nieuwe tekeningen en echt in HD. Stiekem best tof :cool:

8. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Met gemak?
    Orochimaru heeft er bijna zijn hele leven overgedaan om Edo Tensei te leren. Kabuto heeft het overgenomen en er volgens mij ook nog wat dingen aan verandert, maar dat komt later pas. En sinds je alleen het DNA van iemand nodig hebt om hem te reviven, is het redelijk makkelijk. Hij heeft namelijk best wel veel chapters de tijd gehad om het DNA te verkrijgen.

Ik heb trouwens de laatste twee episodes nog niet gezien, vanavond kan ik er dus twee achter elkaar kijken. :cool:

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Sick dat zelfs Asuma en die 'Granny' die Sakura hielp tegen Sasori terug komen uit de dood. Eigenlijk een beetje 'too' much imo. Zelfs Kimimaro zit erbij! :cool:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik vond het idd ook een beetje to much, verder vind ik het zonde omdat de personages op deze manier geen persoonlijkheid hebben. Daarnaast vind ik Kabuto overpowered. Die als 1e dood please. O-)

Zonde dat er van de de akatsuki zo weinig meer over is. Die had ik veel liever met zijn allen in de war gezien :cool:

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Hij heeft gewoon het DNA van elk mogelijk personage gepakt. Maarja, als jullie dit al OP en 'too much' vinden staat jullie nog wat te wachten. :x

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tis alleen maar dit aspect (het stuk rondom Kabuto). Heb er verder weer ouderwets veel zin in het vervolg. Al volgen nu nog drie recap-achtige afleveringen ter ere van het feit dat Naruto 10 jaar oud is.

13. pi3t

pi3t Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    48
    Wanneer heeft Kabuto eigenlijk die powers van Orochimaru 'opgeslokt'. Ik kan me dat helemaal niet herinneren..(ik kijk alleen de anime)

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik ook niet meer, ws nadat Sasuke net weg was?. Daarom vind ik het hele Kabuto gebeuren een beetje mwoah.

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat is al enige tijd geleden. Toen heeft hij volgens mij zich geinfecteerd met Orochimaru z'n DNA.

Orochimaru blijft vetter dan Kabuto, maar onderschat hem niet!

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat moment dat hij Kabuto opslokte was wel sick. Het is nu echt een half mens half slang.

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    Naruto SD - Rock Lee no Seishun Full-Power Ninden - 01 (720p, Comedy) -Rexall

nieuwe spinoff serie van naruto

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup en wordt op de tijd van Bleach uitgezonden. De reviews zijn zo slecht dat ik de eerste ep al niet ga kijken

19. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dit wordt volgens mij best wel vet. Hoe het er in manga vorm wordt gebracht is super grappig.

Jammer dat we de hele maand april allemaal maar flashback fillers krijgen.:F:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het zijn alleen geen fillers. Ze hebben deze eps gemaakt om het 10 jarig bestaan van Naruto te vieren. De 1e vond ik iig erg goed gedaan; mooie animatie en nieuw materiaal vermengd met het oude.

Deel Deze Pagina