[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks, vanavond nog maar eens proberen. Ben een soldier trouwens. Ga de game niet voor een 2e keer spelen, als ik deze ooit uitspeel dan begin ik direct aan deel 2.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    WTF. Niet voor een 2e keer. Ik heb minstens 20 keer een playtrough gedaan, waarvan 15 volledig. Moest ook wel, want de 1e keer dat ik 1200 GS had kreeg ik wegens illegale activiteiten een reset. 2e keer lukte het me zelfs nog beter. Al met al denk ik dus wel 15 volledige en 5 niet volledige, alleen story, playtroughs. 8)

3. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Daar heb ik de tijd niet voor, wil de andere delen en andere games ook nog spelen :)

Ben er nu in ieder geval langs, kan nu kiezen om die Rachni te killen of niet :9

4. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    20x ! Damn!!!!

Hoogstens 2x denk ik, maar pas als ik deel 2 en 3 uit heb.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Kan me niet voorstellen dat je de game daadwerkelijk twintig keer doorgaat, dat is echt overkill 8). Ik heb hem vier/vijf keer uitgespeeld, en heb echt geen zin meer om verder te gaan. Valt me nu technisch sowieso echt tegen, framerate is gigantisch matig en sowieso voelt de combat niet lekker meer na ME2 en 3. Verhaal weet ik nu ook wel. :+

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Na 1x had ik het wel gezien. Andere delen ook. Sowieso met elk spel. 2e keer uitspelen? Hell no, boring!

7. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Af en toe blijft ie gewoon vast hangen in de combat 8)
    Anyway, heb deze planeet nu afgerond. Op naar de volgende!

Ik speel games ook maar een keer. Alleen voor GTA maak ik een uitzondering :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In totaal wel, over 2 accounts. Ik heb van mijn huidige account ook nog iets van 4 volledige en 5 mini playtroughs, als savegames voor de vervolgen.

Het is alleen wel verdomde jammer dat je geen Gamerprofile hebt in Mass Effect 2 en wel in Mass Effect I. In Mass Effect 3 heb je die niet nodig omdat het de laatste met Shepard is.

Die gamerprofile van Mass Effect I sloeg al je afgemaakte savegames op en die kon je in 2 gebruiken. Helaas deed Mass Effect 2 dat niet voor Mass Effect 3 dus. :x

9. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag uitgespeeld :) Tof!

Ik snap nog steeds niet wat er nu voor heeft gezorgd dat ik maar bleef spelen. Heb de afgelopen twee jaar echt tal van pogingen gedaan maar steeds vond ik het maar niks. Anyway, ik ben nu ME-hooked :+ Deeltje twee reeds besteld dus deze week weer verder :D

10. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoor meer mensen dit zeggen. Dat komt waarschijnlijk omdat de tutorial missions vrij lang zijn. Nadat je de normandy krijgt wordt het pas interessant.

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Voor het eerst in maanden weer hooked aan een game! Gister avond de hele avond Mass Effect gespeeld, nu net Liara opgepikt. Dus nu verder naar Feros of Noveria, zin in! :D

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Beter laat dan nooit!

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Was al een keer eerder begonnen, maar met niet zo ver gekomen. Met nieuwe Xbox maar een nieuwe poging gewaagd!

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik had hetzelfde hoor;
    Na het lezen van alle previews was ik best wel hyped over de game, maar toen ik em op release had gekocht viel ie mij ook zeer tegen. Het speelde gewoon niet lekker. Bij een RPG verwachte ik andere gameplay.

Een paar maanden voor ME2 uitkwam, werd ik toch weer geinteresseerd door alle info over ME2.
    Classic gekocht van deel 1 (incl. veel extra content!) en was hooked.

Als je deze game instapt met als idee dat je een 3rd person shooter gaat spelen, dan is het prima; maar als je deze game instapt en een echte classic RPG gameplay verwacht dan klikt het niet.
    Althans dat was voor mij het geval.:9

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dit is waarschijnlijk de reden dat ik het tof vind. Ik hou eigenlijk niet van RPG games, maar deze bevalt goed. De combi 3rd person/RPG bevalt mij wel.

Nu op Feros aanbelandt :)

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig om dit weer te lezen. Feros, Novaria, etc, in ME3 ondervind je nog de consequenties van de beslissingen die je daar hebt genomen. :)

17. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Net klaar met Novaria. Vind het echt vet! Dat ik ooit nog zo'n game vet mocht vinden, gehe.

Heb op Novaria de Ranchi uitgeschakeld/verdelgd. Smerige rot beesten, keuze was echt snel gemaakt. Heb het gevoel dat ik richting het einde ga, maar heb nog maar 13 uur op de teller en ik speel voor mijn gevoel echt niet snel. Morgen maar verder op Virmire dan!

Werd ook nog verleid door Liara, maar dat heb ik vriendelijk van de hand gewezen. :+ Het is dat Ashley zo'n hard to get attitude heeft...

18. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Doe je wel sommige sidequests? Of ga je puur voor de hoofdlijn?

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ook sidequests, ben op zoek naar andere mensen om te ontmoeten. Wil elke planeet waar ik op kom ook helemaal ontdekken. Misschien mis ik nog wel heel veel, ben niet zo'n expert in dit soort games. Speelt in ieder geval super lekker!

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    De meeste hier vinden ''elke'' planeet om te ontdekken tamelijk saai en eentonig. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina