[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Wat is er zo erg aan die AA? Ik heb me er nog nooit aan gestoord en veel uren Halo erop zitten.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik stoor mij lichtelijk aan armor lock, maar voor de rest valt het wel mee ja. :)

    Maar ik ken genoeg mensen (bijna iedereen waarmee ik vroeger Halo speelde) die Reach een *** spel noemen vanwege armor abilities.

    Naar mijn menig het al bekende "people don't like change" principe. ;)
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Bull. Armor abilities zijn gewoon kut. Jetpackbullshit altijd. Weer random apen door de lucht vliegen beetje rond te kloten. Armor lock is zo verschrikkelijk kut, als je iemand neer wilt beuken doet ie ff snel armor lock, hup jouw schild ook weg, en word je zelf neergebasht. Hoewel ik het zelf ook standaard gebruikte ( :+ ) vond ik het gewoon kut. Loop je op een dude te schieten, doet ie een half jaar armor lock, en kan je 'm dan pas neerknallen, of je wordt zelf alweer neergeknald. En over die anderen maar te zwijgen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zeg ook dat ik me irriteer aan armor lock. :emo:

    Voor de rest, is het puur balancing. Jet packs horen niet zo hoog te vliegen, en de andere abilities vallen reuze mee.

    Oftewel, de uitwerking is slecht, het concept niet. Helaas bekritiseren mensen al snel het concept.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, zwijg nou niet over die anderen! :+ AL en Jetpack heb ik een triljoen keer gehoord waarom men het kut vindt, maar ik heb nooit echt goede redenen gezien voor de rest.
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik geprobeerde jouw er op te weizen dat hard tog abssoluut nit med un d kon worten gesgrefen.

    Maar eerlijk is eerlijk...

    Geen Elites deze keer, geef er zelf weinig om maar ze zagen er behoorlijk tof uit.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Uhm wat had je ookalweer? Invisibility? Had je niks aan, wilde je iemand killen werd je toch weer zichtbaar. En die andere? Dat afleidingding? Nou joepie, trap je 1x in, daarna moest je wel een debiel zijn om er nog meerdere keren in te trappen. Had je ook niks aan dus. Enige goeie was Sprint, maar dat mocht geeneens een armor ability zijn imo, blij dat dat dan met Halo 4 ook niet is. Vond die power ups van Halo 3 juist wel tof. Bubble Shield, etc!
     
  8. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    En daar kom ik nou precies weer terug op het feit dat mensen niet van verandering houden. Bij Halo 3 zat juist iedereen over die power-ups te zeiken ten opzichte van Halo 2. 8)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ow, nou die vond ik wel tof. Reach was gewoon laaammeeeee.
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo te lezen word het intro level weer van ouds goed..

    de DMR's scope ziet er wel een beetje naar uit.!

    Bovendien klinkt het multiplayer verhaal goed!
    vind het wel tof klinken dat het schip door de verre ruimte vliegt.
    Om de spartans goed te trainen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Al vond ik het einde dan wel weer tof, zeker nadat je het ''pakketje'' had afgeleverd en je de missie ''survive'' moest spelen.

    Dit waren wel de beste stukjes van de game imo, maar het begin vond ik nogal slecht.

    Pas nadat je voor het eerst over ''het pakketje'' hoort word het echt leuk.

    Alternatieve einde heb ik op YT bekeken, mij veel te veel werk omdat zelf te doen.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Van de Singleplayer? Oh god, die vond ik helemaal verschrikkelijk. :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ik vond eerder de MP verschrikkelijk, maar ik ben ook een SP man. De MP van Halo 3 blijft imo gewoon het beste, met de mooiste Halo maps.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    No, 2 is de beste, of 1. :9 Echt balen dat die servers van 2 offline zijn..
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het is simpel, AL haalt de snelheid uit het spel. Stel je hebt iemand bijna dood en hij gaat AL, dan moet ik X seconden wachten voor ik hem kan doden. Bovendien als je iemand stickte, wat gewoon een instant kill hoort te zijn, sprong die nade er daarna af (is later in TU wel gefixt). Ook dat gare EMP effect zorgde ervoor dat als je te dichtbij stond hij je in één keer dood kon slaan.

    Jetpack is in theorie erg cool en vond hem in het begin ook vet. Probleem is dat het heel moeilijk te verwerken is in map design. Als wapens ergens hoog lagen werd je in het begin gedwongen om jetpack te nemen omdat je het anders aflegde tegen de tegenpartij. Bovendien werden alle vaste paden doorbroken, waardoor het nagenoeg onmogelijk werd om de map te controllen.

    Dat maakt die random weapon spawn ook zo gaar. Stel je bent het betere team, maar het andere team heeft constant de mazzel dat de drops bij hun komen, dan kun je dus alsnog verliezen. Ergerde me er ook al aan bij Crazy King, want als je dan een paar keer cross map spawnde kon je al bijna niet meer winnen.

    Erg jammer dat er geen beta wordt gehouden. De veranderingen die ze aan MP doen zijn best gewaagd, wat op zich prima is, maar dan zou het testen bij de community wel de moeite waard zijn.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Ja inderdaad, vind het ook jammer dat er geen Beta is. De Beta van Halo 3 was prachtigmooi. :D
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo wordt met de titel slechter, en als ik deze shit hoor wordt et nog echt 10 keer slechter. Ik heb de hoop al met H3 opgegeven, maar et is toch jammer, Halo is toch een unieke titel. Daarom haal ik mn hoop maar gewoon niet op, dan kan het alleen maar meevallen.

    Oja LOL@lockum. Volgens mij schrijf je hart toch met een t (zie context).
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    You dont say? En word met dt. Blabla.
    Ben het verder met je eens over dat het allemaal slechter wordt. Maja, er is nog hoop.
     
  19. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 3 al opgegeven?
    Na Halo CEA had ik deel 2 en 3 opnieuw doorgespeeld.
    Vond het persoonlijk wel erg mooi om te zien wat er, naast de grafische vooruitgang, in gameplay verbeterd is. Besturing van de voertuigen, aanpassingen in de wapens, shields, dual wield en in Halo 3 die pickups (bubble shield ed).
    Allemaal aanpassingen die, naar mijn idee, de games net even beter maakte.
    Merk trouwens wel dat ik het herladen in dual wield handiger vond met alleen de X toets, wat in Halo 3 met de linker/rechter button is voor het wapen, wat dus resulteerd in een ongebruikte button als je geen dual wield hebt.

    De Covenant had trouwens ook al jetpacks, maar wat mij opviel (als ik het goed gezien heb, correct me if I'm wrong): ze kunnen er niet zo lang gebruik van maken en als ze beschoten worden stijgen ze niet op.

    Persoonlijk vind ik dat je de armor abilities in Reach te lang kan gebruiken, automatisch herladen en téveel invloed op de gameplay.

    Halo 2, geweldige multiplayer, maar goed in die tijd had ik ook een vaste club om MP te doen, wat ik nu eigenlijk niet heb.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grappig hoe er sinds 1 echt op ELKE nieuwe Halo zo gebitcht wordt. :+

    Ik vond, 1,2,3,ODST en Reach tof, waarbij ik ODST de enige echt wat mindere uit de serie vond. Daar kon ik wat minder goed inkomen Elke keer als ik weer een nieuwe Halo in mijn xbox stopte zat ik weer met een grijns op mijn gezicht te spelen.

    Multiplayer is iets wat ik er sporadisch bij doe en dan alleen met bekenden, iaw ik vermaak me wel en speel geen 1000-en uren zodat ik alles inside-out ken incl die paar foutjes. Foutjes die daarna weer aanleiding geven tot veel commentaar van de community.

    Ik heb veel zin in deeltje 4 en vertrouw er op dat het spel, net als vorige delen, weer ouderwets tof wordt :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina