Ze maken wel goede trailers. Ik krijg altijd wel zin om te spelen. Er zit gewoon een flinke dosis humor in de game wat me wel aanspreekt. En de gameplay beelden zien er gewoon goed uit. Er zijn tegenwoordig maar weinig spellen meer die typisch Japans zijn. Je moet ervan houden, ik ben daar wel één van.
Lollipop Chainsaw verschijnt op 13 juni: http://archief.xboxworld.nl/news/17437/lollipop-chainsaw-verschijnt-op-13-juni/
Op wat hij in het filmpje ziet lijkt me. Ik vind het wel meevallen. Dit was gewoon een buitenomgeving die wat grauw overkomt, a la Gears of War. De Xbox 360 is allang al over de houdbaarheidsdatum heen, dus qua graphics zal je geen verrassingen meer tegenkomen. In dat licht bezien vind ik dat Lollipop er acceptabel uitziet. En het spel speelt zich niet alleen buiten af, ook op school enzo.
Hij had het over omgevingen, dus misschien had hij er meer gezien. En anders vind ik dat er erg snel conclusies getrokken worden Anyway, ben ook niet geheel ontevreden over de omgevingen die ik gezien heb. Alleen doet de omgeving van dit filmpje me heel sterk denken aan Alan Wake. Maar dat is niet helemaal relevant.
Tof, eigenlijk had ik deze game gewoon in het artikel moeten plaatsen. Ziet er tot nu toe veelbelovend uit.