[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :thumbs:

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ok, ik dacht dat er ook nog losse keys uitgedeeld werden. Ik doe er toch niks mee dus ben er niet rouwig om :)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Even wat glyphs voor Huntard en Tankadin gehaald, beide human.

Paladin is level 70 nog steeds. Voor de gein na maanden weer eens getankt. Good tank I am kennelijk, ook al is het nog maar level 70. Complimentjes krijgen is altijd leuk.

Had daar net als op level 25-40 wel een screen voor jullie van willen maken, maar te laat aan gedacht.

Moet wel zeggen dat Paladin echt heerlijk tankt en van alle classes die ik als tank gedaan hebt op lage levels het makkelijkst is.

Hou echt retemakkelijk aggro, NOG.

Ik zal nog niks zeggen over na level 80. :+

4. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Doe geen moeite. Denk dat niemand zich bekommert over zo'n screen. ;)

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Paladin is heerlijk om AoE te tanken. Single traget zoals bosses zijn Warrior en Druid vaak fijner. Persoonlijk ben ik geen fan van DK tanks, maar dat kan ook aan de spelers liggen.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dat had ik ook wel door ja. Ach, af en toe eens een lolletje kan geen kwaad.

Ik ben al lang blij dat er nog aardige mensen in de game zitten en niet van die neppe pro's die wel willen, maar niet doen. Ik wil niet en doe het ook niet. Bij neppe pro's versta ik nog meer dat ze veel van je eisen en vragen en van alles denken te weten, maar de ware pro's vaak de mensen zijn die tijdens raids hun mond houden en gewoon doen wat er verwacht word.

Ik speel de game ook alleen nog maar om de aardige mensen en bepaalde contacten.

@ GForce: DK tanken ligt niet aan de spelers, voor 50% wel ongeveer, maar meer aan de class. Ik heb ook een hekel aan DK tanks en zie ze bijna nooit gelukkig.

Andere classes tanken imo beter. Heb al eens een warrior gedaan ook, maar die komen ook niet zoveel meer voor, althans op mijn server niet.

Tankadin is imo de lekkerste class om te tanken tot nu toe en bovendien ook het makkelijkst lijkt nu wel.
    Ik heb alles van mijn Tankadin zelf uitgevogeld, inclusief rotation. Ik hou makkelijk aggro over ongeveer 5 mobs, boss niet meegerekend.

Laatst Sethekk Halls dus gedaan op level 70. Het was dankzij mij een makkie voor de dpsérs.

Ik vind het ook leuker om het af en toe eens te doen, dan er druk achter te zetten om maar alle content te clearen zoals zovelen nog pogen te doen.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Sethekk Halls is toch een level 64 instance?

En zo slecht zijn DK tanks niet, momenteel is de zelfhealing van deathstrike zo hoog dat ik als healer in een gewone Cata heroic ze nauwelijks hoef te healen en beacon of light voldoende is.

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DK Tanks slecht? Laat me niet lachen.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb het in het verleden zo ervaren. Dit lag niet altijd aan mezelf, maar ze zijn ook niet populair op mijn server en via cross world dingen hoor je ook wel dezelfde geluiden. Ik althans.

Aangezien we verdere ''stommiteiten'' maar beter kunnen vermijden hou ik er wel over op.

@ Sjorrit: Niet de Heroic versie, die loopt wat verder door na level 70. ;)

10. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Sethekk Halls is lvl 65-66, Mana Tombs is lvl 64 ;).

11. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Net met twee punten een roll op de Ashes of Al'ar verloren. Fuuuuu 8)

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    :lol:

Ik heb eens een 264 item in ICC gewonnen, destijds, met 1 punt verschil. Tot twee keer aan toe zelf meen ik me te herinneren.

De enige keer waar ik zeker van ben was die keer dat een guildie die het chest item ook wel kon gebruiken hem helemaal flipte toen die de roll uitslag zag. 8)

Het is niet leuk om zo een item te verliezen, maar wat heerlijk als je op die manier wint. :+

13. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Geen vergelijking. Dat item van jou dropt de week erna weer. Die mount pas weer in 2047 :9

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O, dat wist ik niet, maar dat maakt het dan nog meer: :lol::lol::lol::lol:

Sorry hoor, maar jullie zouden ook om mij lachen als ik het was. :+
    Met die smerige kutkraai in Sethekk Halls bijvoorbeeld. :mad:

15. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol: Heb je hem nog steeds niet?....of heb je de hoop al opgegeven?:):

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zit nu echt dik over de 100 kills, denk dat ik de 150+ nu wel aantik, en ik heb dat kutbeest ook nog steeds niet.

En ik geef niet op ook, ooit moet ik die vogel krijgen 8)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb laatst een run gedaan en wat denk je: :mad:

18. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Zoek en gij zult vinden:+

19. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    500 eieren verzamelen om die mount te kopen 8) Waaaaaarom ben ik er überhaupt aan begonnen..

20. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit spel is echt te simpel gewoon. In 3 dagen dungeon farming van blue gear naar full epic. Morgen raiden :)

Deel Deze Pagina