Werd ook even extra nadrukkelijk in beeld gebracht he Derksen is ook weer zo aan het zeuren, ongelovelijk
Vanavond weer! Volgens mij met Emile Schelvis. Ik heb een vraag ingestuurd, eens zien of ie langs komt
Geen zin om te kijken vanavond, zal toch wel alleen maar over de bekerfinale, Barca, Real, Huntelaar en Balotelli gaan.
Mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind het eigenlijk altijd wel lachen. Sommige afleveringen vind wat minder tof omdat de gast die aanschuift niet zoveel heel veel zegt (Willem van Hanegem bijvoorbeeld), en ik vond de afleveringen eerder dit jaar waar het keer op keer zo'n +/- 20 tot 30 minuten over de management crisis bij Ajax ging erg slaapverwekkend.
Tuurlijk wel, maar de recente gebeurtenissen interesseren me gewoon op dit moment niet genoeg om naar VI te kijken.
Een kans voor VI om vanavond SV voor de tweede keer te verslaan wat betreft kijkcijfers: 11. Studio Voetbal (Ned1) 766.000 Is een keertje eerder gebeurd. Eerste uitzending na de winterstop: 15-01-12 621.000 Studio Voetbal 16-01-12 734.000 Voetbal International Toch wel knap.