Beter te laat dan nooit. Kan men gelijk een foto gebruiken voor de livery in de OP. Ook privateer Surreallistic stelt zich nader voor aan de pers. *geluid van krekels op de achtergrond* Tja, dat krijg je bij gebrek aan sponsors. Geen crew die de auto tussentijds onder handen kan nemen, niks nada noppes! Ik kom dan ook uit voor m'n vaderland, and proud to it! Check de foto's maar. Toch heeft de privateer een doel: zo vaak mogelijk meedoen en NIET de rode lantaarn-drager worden. En met de eerste race is een stap in de goede richting gezet. PR doe ik gewoon zelf, dus geen prutsende F1-rijders. Dus weinig bekijks so far, behoudens de pistpoes die natuurlijk niet mag ontbreken...... Hieronder nog wat sfeerplaatjes die ik zelf genomen heb, wegens het wegblijven van de pers tot nu toe.... Tot op de grid!
Ik dacht dat je Mercedes reedt. Moet dus het een en ander aanpassen in het klassement maar dat is zo gedaan. Welkom bij Audi!
Nope. Laatste foto is van gisteren tijdens de race. Had de replay nog staan. Ik wachten op de smoothe actie die ik maakte in lap 15..... owja, na 15 minuten neemt ie de replay niet meer op. jammer dan!
Dit is de mooiste pitspoes lol @Flavour Mooie post! Ik zag in de OP bij het klassement indianapois staan ipv indianapolis.
Je geeft de hoop dus nog niet op! Ik stel voor dat asjemenou een lobby maakt en dan gelijk B Tender uitnodigt zodat hij als eerste erin kan.
Ja we hebben besproken dat het een closed lobby is zodat tender kan joinen. Daarna wordt de lobby open gezet.
Mugello Full Circuit Heren coureurs, Op Hockenheim zijn er geen zaken gebeurt die voor de FlAA vooralsnog aanleiding zijn geweest om een coureur te bestraffen (dsq/waarschuwing) of punten te ontnemen. Zodra daar na een race aanleiding voor is zal er een incidenten rapport verschijnen. Het e.e.a. houdt niet in dat er totaal geen crashes zijn gebeurt. Daarom willen wij jullie erop wijzen dat de R2 klasse auto's snel maar tegelijk ook erg fragiel zijn. (m.a.w. de audi's, merc's en opel's ze zijn van papier mache gemaakt). Houdt daar rekening mee in race situaties en let op dat je niet de race voor jezelf of voor je tegenstander verpest. Het schade model wordt vooralsnog niet aangepast. M.b.t. de vliegende start/opstelronde willen wij nogmaals benadrukken dat je tijdens de opstelronde, maar met name op het rechte stuk je max 2 tot 3 autolengtes op je voorganger mag achterlopen. Hierdoor wordt "het aanloop" nemen voor start finisch ten opzichte van je tegestander gelimiteerd. Er zijn geen bijzonderheden te melden over het circuit en deze wordt bekend verondersteld bij alle deelnemers. Vandaag is het overigens slecht weer op Mugello, morgen belooft het warm en zonnig te worden met dus een droge race. Veel succes met de voorbereidingen.