[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in spotify zoeken op OST Hungergames = goed resultaat? Wild guess :+

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zowel de soundtrack als de score staan op Spotify. Beter dan YouTube!

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg er meer een Jurassic Park gevoel van. :+

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik meer Indiana Jones ofzo, het is imo wel een goede track maar alles behalve origineel. Sowieso vond ik de muziek in THG niet al te denderend.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik zag gisteren een stukje van The Hunger Games op 1 of ander filmprogrammaatje.. Zie ik het nou verkeerd of is het gewoon een slap aftreksel van Battle Royale?

6. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Veel beter uitgewerkt en niet zo overdreven horror achtig als BR, was echt verrast na het kijken, maar misschien kwam het ook omdat je echt meekijkt met een persoon itt BR waar het eigenlijk puur gaat om de methoden die worden toegepast en het zo gruwelijk mogelijk daarvan in beeld brengen. Ter vergelijking, het eerste uur bevat amper tot geen geweld en enkel de voorbereiding op. Deze film is veel toegankelijker al met al.

Meer verhaal, minder horror en toch ik bleef het uitgangspunt even morbide vinden met dezelfde inpact als BR, goede film :)

Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Man on a Ledge

Ach best nog een leuke thriller. Niet echt diepgaand ofzo maar had een leuke twist en er zat wel een goed tempo in. Alleen dat
    inbreken
    was een beetje amateuristisch.

7/10

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Vind het echt een steengoede OST hoor, juist wel een origineel nr. Echt een heerlijke vibe krijg ik ervan. Iets mindere film, top OST. En Tyrant, klopt, maar er zijn zoveel andere verfilmingen met min of meer hetzelfde thema (ook eentje met Swarzenegger) + er is zoiets precies eens in een alfv van Totally Spies gedaan. 8)

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Mission: Impossible - Ghost Protocol
    Toch wel weer een vermakelijk 4e deel neergezet. Al vond ik het na die storm wel een beetje inzakken maar toch wel genoeg vette scenes die wel de moeite waard zijn om te zien. Geloofwaardig is het natuurlijk allemaal niet, maar dat weet je wel bij deze serie. Genoeg budget om wat mooie dingen te laten zien.
    7,5

Final Destination 5
    Dacht dat het na deel 4: the final destination wel een keer klaar was (deel 4 was ook de allerslechtste uit de serie). Deze is net iets beter maar voegt totaal geen waarde meer toe. Het principe blijft hetzelfde en het gaat er alleen nog maar om hoe bruut iemand dood gaat, verder weinig aan. Nog wel geschikt om met een groep vrienden te kijken o.i.d.
    5-

All Stars 2: Old Stars
    Wist niet dat er een deel 2 was gemaakt eigenlijk. Als je de serie hebt gezien en misschien zelf ook in een vriendenteam speelt met voetbal is het wel mooi om te kijken. Alleen beetje teveel piemels in m'n beeld 8)
    7

10. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Airplane 2 gezien. Parodie film. Leuke film, maar niet bijzonder.
    6,5/10

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste 5 min van de nieuwe film van Luc Besson (Leon, Fifth Element etc) Lockout.

Ziet er vet uit.

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik had zojuist een ideetje voor in de startpost, oordeel zelf of het iets is:

Zullen we een lijst maken van films, die hier vaak genoemd worden als mensen vragen "ik zoek een leuke film uit ... genre, maar ik weet niet wat"? We kunnen het dan bijvoorbeeld indelen op genre en onder elk genre 5 (of 10) films neerzetten, maakt niet uit van welk jaar, die je kan kijken of eigenlijk gezien moet hebben.

Btw Tyrant, jij bent flink bezig aan de top 250 of niet?

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Doen! Echter zou het gekkenhuis worden als je teveel genres toevoegt denk ik....

Hou het simpel en geen genres zoals: Het is een action-thriller-drama arthouse film ... :+

Actie
    Thriller
    Komedie
    Sci-Fi
    Cult
    Horror
    Arthouse
    Drama
    Documentaire

zo iets?

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Alleen... bij aanraders mogen niet de allerbekendste films staan, want die kent iedereen al, right?

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Of per genre,

- De bekende films.......

- Aanraders .......

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat klinkt beter ja. :9 Enige wat ik wil bijdragen is Sunshine en The Fountain. Dat Star Wars IV - VI op de lijst komt lijkt me logisch.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee niet echt?
    Bedoel je niet mikecitybike?

18. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt me een goed idee. Ik start zo direct Euro Trip op. Nog nooit gezien helaas, maar ik verwacht er veel van!

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Dat is inderdaad een goed idee! Dit zijn de genres zoals ze op IMDb staan, maar dat zijn er wel heel veel:

Action
    Adventure
    Animation
    Biography
    Comedy
    Crime
    Documentary
    Drama
    Family
    Fantasy
    Film-Noir
    Game-Show
    History
    Horror
    Music
    Musical
    Mystery
    News
    Reality-TV
    Romance
    Sci-Fi
    Sport
    Talk-Show
    Thriller
    War
    Western

Ik heb er al een paar doorgestreept, die me niet echt voor dit topic lijken, maar dan blijft het nog steeds wel veel though. Ook is de lijn action/thriller een beetje vaag vind ik, dus een van die twee kan ook wel weg lijkt me.

Nee jij. :p Of ik heb het verkeerd in de startpost staan. :+ Even kijken... Pitakaas staat als username bij het plaatje, ben jij dat niet? :+

Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ah die is best lachen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina