[XOne] Battlefield 3 [Deel VI]

Discussie in 'Games' gestart door Exionche, 18 jan 2012.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eigen server begint bijna een beetje als cheaten aan te voelen :+ Enige potje met een beetje tegenstand vanavond was op Metro en dat kwam alleen maar omdat er een canadees en 2 amerikanen in het andere team zaten die niet dood wilden gaan (maar zag het veel te laat om ze er nog uit te kunnen gooien)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan nog makkelijker cheaten met eigen server hoor. *kuch Boosten ofzo *kuch
     
  3. xFearz

    xFearz Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb iets heel vreemds ik kan mijn L69 sniper rifle niet meer kiezen ik zie de rifle gewoon niet staan in mijn lijst bij battlelog zie ik m wel en er staat ook dat ik 13 kills heb gemaakt.. En ik heb de asseginemt gewoon voltooid
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Wat valt er te boosten als je alles al unlocked hebt. Enige wat je dan kan doen is je stats verneuken.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij is dat iets van na de patch. Gebeurd niet vaak, maar denk dat het een bug is.


    Edit: ik bedoelde alleen maar dat het kan, ik zeg niet dat jij dat moet doen delhpiki ;)
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  6. LeeSpacey

    LeeSpacey Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mn L69 niet meer normaal gebruiken. Als ik ADS ga, dan gaat die reticle all over the place.
    -

    Echt zonde, ik speelde gister ff operation metro rush. Ik denk dat ik bijna meer dan de helft van de M-Coms zelf heb moeten doen want mn team deed niks. Laatste M-Com op metro is altijd een bitch right ? zaten iets van 20 min vast daar. Toen bedacht ik me INEENS, SMOKE grenades. Ik was de enige die voor de M-Com ging. En Ja hoor in mn eentje lukt het me. Ik had echt het idee dat ik het hele team droeg man.
    -

    Check deze ff vandaag, zet em op underslungbarel, switch je medkit in voor de M26 DART. Na de laatste patch heeft die een extreme buff gekregen en als je ADS schiet is de range ook nog eens beter. Hoort totaal niet uiteraard. Een van de dingen die kapot is gegaan na die patch. Van wat ik op filmpjes heb gezien nu is ie ZWAAR OP. probeer het vandaag !
     
  7. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Kut snipers :9

    Ik speelde daarstraks conquest op Kharg Island en opeens word ik beschoten door een sniper die in die grote toren in het midden van de map zat. Hij heeft mee een stuk of 4x te pakken gekregen omdat ik me enkel op hem concentreerde maar uiteindelijk heb ik hem deels met de hulp van een teammate in de heli kunnen killen. Eerst nam ik zelf die apache (?) en vloog ik er op af, hele tijd schieten maar ik werd zelf beschoten door een jet (zucht :'-() waardoor ik er op tijd wou uitspringen en die sniper niet heb kunnen killen.


    Daarna was de heli de hele tijd bezet, 2x geprobeerd met een jet, mislukt, ook al liet ik dat ding op hem crashen gebeurde er niks. :F: :+

    Dan maar een tank gepakt, paar keer op geschoten en toen had mijn teammate in de heli ook door dat er iemand zat en heeft hij hem gedood. :9:thumbs:
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    is het niet makkelijker om zelf even een sniper rifle te pakken of even een RPG zijn kant op te schieten?
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    RPG had geen effect en met de M320 liet ik ze precies op dat platform vallen maar hij ging niet dood. :'-(

    Sniper wou ik ook nog doen maar toen nam ik net de tank en was het opgelost.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ghehehe :p sorry man
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Ja dacht al dat jij dat was. :+
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Onze 076 BF3 server is momenteel ingesteld op Private. Dit omdat hij morgen verloopt. Deze week zal ik, hopelijk, met iNdie^ bespreken wat we gaan doen. Zelf ben ik er wel voor om te verlengen. Alleen was ik niet tevreden met de mappen-cycle. Wil variatie tussen groot en mappen zoals Metro en Bazaar...

    Wat willen JULLIE zien en spelen? Laat maar weten!

    Oh, die 500% Ticket servers zijn gekkenwerk! Vooral op Metro :+ Stond 131-34 geloof ik, zwaar ziekelijk. Helaas bevroor mijn XBOX toen.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  13. Roboduck

    Roboduck Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik post hier niet vaak, maar lees wel veel. Zitten jullie gezamenlijk in 'n server? Want ik erger me redelijk aan sommige servers van anderen.. Hoe heet die van hier? :) En hoe vind ik die? Bedankt!
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    In server browser kan je zoeken naar servers.

    @wahlberg: Ja ik was die match bezig met de laatste 2 air warfare ribbons voor mijn medal :p
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Dat heb ik vandaag 2 keer gehad bij servers met veel tickets. XP e.d. krijg je wel gewoon.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Klopt, die krijg je wel. Toch vind ik het bijzonder jammer dat de game niet gewoon uitgespeeld kan worden ... had geloof ik in-game 30.000 XP. Baal d'r echt van dat ik niet weet wat m'n totaal was.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb ze zelf ook om en om gezet (voor zover dat mogelijk is). Dus klein, groot, klein, groot etc

    is wel zo leuk voor de afwisseling.

    's nachts zet ik hem altijd op een SQDM playlist, om 1 of andere reden loopt de server dan veel sneller vol. En als ik dan zelf ga spelen zet ik de playlist om, speel ik 1 potje sqdm mee en gaan we dan weer lekker CQ spelen :+

    Is er btw iemand die weet hoe ik ervoor kan zorgen dat de server eerst aftelt voor een ronde echt start?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee maar het kan wel, heb het meegemaakt in een server :) weliswaar maar 3 sec maar toch..
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat aftellen is er geloof ik uit gehaald? Althans, dat denk ik. Maak het namelijk niet zovaak meer mee.

    Hoop dat iNdie^ de tijd heeft om is te reageren op onze server ... bevalt me prima. Moet eerlijk toegeven dat ik Métro nooit een leuke map vond maar met de komst van die meerdere-ticket servers is het toch echt vet om op te spelen.

    Zoals je zelf al aangaf is zo'n afwisseling ( Firestorm - Grand Bazaar etc ) wel leuk. Vliegen, knallen ... noem zo maar op. 200% Tickets is net genoeg! Voeg me anders is 'n keer toe, gaan we samen effe ownen?
     
  20. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik heb 2x jullie server gejoind maar ook weer net zo snel verlaten. Beide keren stond hij op Metro met 500+ tickets?
     

Deel Deze Pagina