[XOne] Kingdoms of Amalur: Reckoning

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 7 mrt 2011.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Laat de fysieke guide maar zitten. Zelden zo'n slechte guide gezien. :emo:

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Nou valt ook wel weer mee hoor. Ik mis inderdaad wat info, maar wat wil je, dat ding moet wel draagbaar blijven 8)

3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Daarom dus gamefaqs :)

4. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    meestal na het completen van X quests krijg je soms een speciale kaart die bijv +5% exp geeft
    is er eigenlijk ergens een plek waar je kan zien welke je tot nu toe verzamelt heb>

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    menu > status > twists of fate

6. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Pff wat een kutachievement is dat met die Persuasions zeg :mad: Ik ben nu een lijst van x360a aan het aflopen met alle mogelijkheden, en ik heb er nog maar 3 openstaan die ik nog niet gehad heb en ik heb de achievement nog niet. En een van die mogelijkheden is in een sidequest die nog bugged bij mij is ook (A Time To Reap, met die Fae in The Midden die een random soldaat aan het aanvallen is. Hij hoort weg te teleporteren als ik genoeg damage gedaan heb maar dat doet 'ie niet...)

Dit lijkt een 985/1000 voor mij te worden... :mad: Echt geen zin om de hele game nog een keer te gaan doen voor die 50 persuasions.

Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  7. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    woot vind het knap dat je erzoveel heb
    dingen als al die stones en alle locations lijken me geen makkelijke achieves!

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Valt wel mee hoor. Ik heb geen guide gebruikt en had binnen 1 playthrough echt alles gezien en gehaald, 1000 (G) dus. Nu 1150 (G) met de eerste DLC erbij ...

Ik heb geen guide gebruikt en ik had die persuasion achievement ruim voor het einde al, Geen enkel probleem. Zitten genoeg mogelijkheden in de game en er zelfs gesprekken waar je 3 x een persuasion kunt doen. Ik heb wel vanaf het begin punten in persuasion gestopt ...

Laatst bewerkt: 8 apr 2012
  9. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Nou ik heb ze nu allemaal gedaan (die op die lijst staan iig), en geen achievement. Ik had er veel eerder op moeten letten... Ik heb 3 sidequests gefaild, waaronder eentje met 5 persuasion options op het eind en eentje met 3. Maar heb er toen niet zoveel mee gedaan, omdat ik dacht dat ik er toch niet zoveel aan zou hebben.

Kut :mad:

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb echt geen enkele quest gefailed... hoe heb jij ze gefailed dan ?

11. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Een quest was in Ysa, dat je die mensen op volgorde moest zetten in een parade ofzo. Geen idee wat daar de bedoeling was, dus ik deed maar wat en toen ik het fout deed was de quest gefailed. En die andere was in Alabastra, dat je met een gast verschillende Tuatha kampen afmoest om ze te bevrijden ofzo. Na de zoveelste Prismere Troll (kutbeesten zijn dat ook, ben steeds minutenlang aan het hakken) was die gast opeens dood. Wist ik veel dat die questgivers ook dood konden.

12. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    je kan quests failen als je bepaalde faction keuzes maakt

ik failde 3-4 quests nadat ik op een eindquest van een faction iemand doodde

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Ik heb een quest gefaald tot nu toe en dat was een waarvan ik leiders in de goede volgorde moest zetten. Een quest voor een van de huizen. Imo een kutquest en niet omdat ik het niet gehaald heb. Ik vond die quest gewoon echt nergens op slaan.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die quest in Ysa was inderdaad kut. IK had die quest opgepikt en niet opgelet en toen ik de volgende dag ermee verder ging snapte ik er ook niks van. Heb toen een reload gedaan en goed opgelet wat iedereen zei en daarmee de quest voltooid.

Die Trolls heb ik echt binnen 10s plat. Always. Op Hard. Geld eigenlijk wel voor alles. In de Kel DLC heb je een soort van Arena quest en daar moet je tegen van alles en nog wat vechten, grote beesten en groepen kleine en dan moet je het record verbreken hoelang je erover doet (om de quest te halen). Target tijd is steeds tussen 20s en 30s ofzo en ik ben meestal in 6-10s klaar :)

In de KEL DLC heb je ook weer een soort grote broer van die Prismere Trolls, maar die heb ik ook zo plat...

Ik speel altijd good. Geen enkele quest op die manier gefailed. En redelijk wat quests dus ook dmv persuasion fights kunnen vermijden ...

Laatst bewerkt: 9 apr 2012
  15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is het camera probleem voor de pc versie al opgelost of is die nog steeds zo crap?

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    nog steeds crap

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Goede game zo makkelijk vern**kt :mad: Als ze gewoon als optie er bij hadden dat je net zoals een MMO met het scrollwieltje uit kan zoomen was het prima geweest.

18. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje.

Ik heb net met Titarion gepraat, ik kan nu naar Detyre of Plains of Erathell voor de MQ. Ik zit nu net 5 minuten in Detyre, maar als ik straks nou naar Plains of Erathell ga, zit ik dan niet keihard overleveled? Aangezien ik voor de MQ naar allebei kan, lijkt het me dat ze allebei op doen-bare levels zitten...?

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Het kan allebei, maar aangeraden wordt om eerst de Plains te doen en later Deytyre. Zo heb ik het ook gedaan...

20. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb geen last van de camera

Deel Deze Pagina