1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mass Effect 2 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 mrt 2012.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811



    [​IMG]

    "Human, you've changed nothing.
    Your species has the attention of those infinitely your greater.
    That which you know as Reapers are your salvation through destruction."


    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 | PS3 | PC
    ~
    Uitgever
    EA
    ~
    Developer
    Bioware
    ~
    Genre
    RPG
    ~
    Release datum
    29 januari 2010​

    [​IMG]

    Two years after Commander Shepard repelled invading Reapers bent on the destruction of organic life, a mysterious new enemy has emerged. On the fringes of known space, something is silently abducting entire human colonies. Now Shepard must work with Cerberus, a ruthless organization devoted to human survival at any cost, to stop the most terrifying threat mankind has ever faced.
    To even attempt this perilous mission, Shepard must assemble the galaxy's most elite team and command the most powerful ship ever built. Even then, they say it would be suicide. Commander Shepard intends to prove them wrong...

    Mass Effect 2 is a science-fiction role-playing action game developed by BioWare for the Xbox 360, PC, and PlayStation 3. It is the sequel to Mass Effect and the second game in the Mass Effect trilogy.

    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
















    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]


    [​IMG]

    [​IMG]
    This exclusive and limited package includes:
    • Een speciale cover van metaal
    • Het spel Mass Effect 2
    • Een 48 pagina's tellende “Art of Mass Effect 2” hardcover boek
    • Editie 1 van de Mass Effect Redemption strip
    • Een bonus DVD met een achter de schermen- en making-of video
    • Unieke in-game wapens en uitrusting

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
    Cerberus has procured the service of Kasumi Goto, the galaxy's most enigmatic master thief. In return for her help, Kasumi has asked Shepard's help on a dangerous heist to infiltrate the vault of a deadly master criminal named Donovan Hock. Gain Kasumi's loyalty on the planet Bekenstein, where Hock is throwing a party for some of the galaxy's richest and most deranged criminal minds to recover data of great importance to Kasumi... and to the galaxy at large. Includes a new squad member, mission, weapon, research upgrade, casual outfit, and achievement.

    [​IMG]

    [yt]JlXwYET-Y9w[/yt]

    ~ 560 (P) ~

    [​IMG]
    When sent to investigate a Cerberus research base that's mysteriously gone silent, Shepard arrives to find Geth overrunning the base. The sole survivor, Chief Scientist Archer, paints a dire picture: an experiment to fuse a human volunteer with a virtual intelligence created a dangerous hybrid "VI overlord". The rampaging VI has already attacked three other Cerberus bases, controlling any technology it finds in an attempt to break free–and unleashing Geth across the planet. Unless Shepard can infiltrate the VI's fortress and shut it down, this homicidal intelligence will beam itself-off planet and wreak havoc on other systems. The action unfolds over five new level areas, with two new achievements.

    [​IMG]

    [yt]n3jRTJXU43M[/yt]

    ~ 560 (P) ~

    [​IMG]
    Liara T'Soni is tracking down the mysterious Shadow Broker, and no one is safe. She'll do anything to recover the man the Broker kidnapped... and the Shadow Broker's agents will do anything to stop her. Team up with Liara and chase clues from the luxurious heights of Illium to the Shadow Broker's own secret lair. Adds the Shadow Broker intel center, new research, and five new achievements – and the chance to continue a relationship with Liara.

    [​IMG]



    ~ 800 (P) ~

    [​IMG]
    A deep cover agent is missing in Batarian space, after reporting evidence of an imminent Reaper invasion. Shepard must travel to the edge of the galaxy, rescue the agent, and discover the truth behind the Arrival. Uncover new research and 3 new achievements in this spectacular new adventure for Mass Effect 2.

    [​IMG]



    ~ 560 (P) ~

    "Releasing control of this form.”

    [​IMG]
     
  2. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Even een detailvraagje: ben net begonnen met ME2 en vroeg me het volgende af. In ME1 had je geen ammo omdat -als ik het goed begrijp- men gebruik maakte van guns die een heel klein stukje metaal met ontzettende snelheid konden afschieten. De stukjes zijn zo klein dat het verbruik verwaarloosbaar is en ammo overbodig is geworden. Mooie theorie.

    Mass Effect 2, drie jaar later: ammo is weer nodig, er is geen gun meer te vinden met de 'oude' technologie. Que? Ik snap het uit gameplay-overwegingen wel, maar is er ook een inhoudelijke verklaring ergens gegeven die ik mis?
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet echt; al kun je je gewoon inbeelden dat dit systeem fijner werkt. Of zoiets.:9


    Persoonlijk heb ik liever ammoclips, dan guns die overheat raken als je net te fanatiek de trigger indrukt.:9
    Als het effe druk was in een gevecht was dat best kut als je ineens niet meer kon schieten.:+
    Ammoclips zijn goed te vinden dus je zit zelden zonder ammo (tenzij je op insanity speelt natuurlijk, dan kan het wel eens lastig worden....maar dan moet je ook maar geen soldier nemen op insanity, problem solved.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2012
  4. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de ingame verklaring even gekopieerd van de Mass Effect Wikia, die het weer van de ingame Codex heeft gekopieerd:
     
  5. BUwe80

    BUwe80 Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    2
    Thanks! Mooie verklaring. Toch zou ik het beter hebben gevonden als je in elk geval dan nog een 'oude' gun achter de hand kon houden voor het geval je ammo op is.

    Ik moet zeggen dat je met zo ontzettend veel Codex-entries om je oren wordt gegooid, dat het me in combinatie met de vele en lange dialogen wat te veel wordt, en dat ik daarom die entries amper nog lees. Daarom zal ik hier ook overheen hebben gekeken.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn .... Miranda's Ass. :lol:

    Thats some serious digital ass there!
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    overlord, stolen memory en nu net Shadow Lord uitgespeeld. Shadow Lord was toch wel erg vet. Echter ik weet vrijwel zeker dat ik hem op hardcore heb uitgespeeld maar de achievement niet gekregen. Verder Liara niet

    mee gevraagd naar het schip

    en dat kan dus ook later niet meer :mad: Is dit nog een beetje gemakkelijk op te lossen voor de achievement? En is er verder nog wat leuks te doen op dat schip in de zin van extra missies oid?

    verder blijven hangen op level 28 en geen missies meer te doen. Zijn er nog manieren om de 30 te behalen?

    Al met al een tof spel met noemenswaardige DLC :)
     
  8. Sarmyn

    Sarmyn Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wish for you ! [​IMG]
     
  9. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je vraag?
     
  10. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Spam.. Het is een copy, paste van BUwe80 z'n post..
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    De eerstvolgende keer dat ik Arrival speel doe ik het heel netjes. Spoiler over de DLC:
    Ik laat de kolonie en het stelsel gewoon intact. Kijken wat dat voor effect heeft in Mass Effect 3.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Kan niet. :+
     
  13. CheesieOnion

    CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    1.058
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook wel leuk is, als je Arrival speelt voor de Suicide Mission dan heeft Harbinger het uiterlijk van een Collector, speel je hem erna dan heeft hij zijn Reaper uiterlijk.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Ja? Baas. Leuke detailtje. :)
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben nu pas in Illium en voor mijn gevoel begint het verhaal nu pas _O_
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Als ik klaar ben met stage dan staat deze game bovenaan mijn lijst om uitgespeeld te worden. Volgens mij had ik net die kale chick en Garrus gered.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb inmiddels Zaeed, Garrus, GRUNT en MORDIN erbij ...... GRUNT KICKS ASS _O_
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kut, Zaeed kende ik nog niet. :+ Ik had een vorige save game waar ik Garrus, Grunt en Mordin ook al had, maar was met die save game gestopt. Omdat ik nog geen ME 1 op dit account had gespeeld. Vandaar dat ik eerst met dit account ME 1 uit ging spelen om daarna met deel 2 te beginnen met dezelfde personage. Wel heb ik Kasumi, die heb ik ooit bij een deal aangeschaft voor wat Microsoft Points, die kickt ook ass! En weer een chick in het team natuurlijk.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Zaeed krijg je als je de Cerberus code hebt ingevoerd, hij staat dan bij het begin van Omega.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kasumi?

    moet ik een dlc aanschaffen dan?
     

Deel Deze Pagina