[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    Halo 3 was fucking baas man! Daarna is het wel kut met peren geworden. :'-( Al vond ik de multiplayer maps van ODST wel chill.
     
  2. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die random weapon spawn zie ik wel zitten. Ik denk dat er wel manieren zijn om voor de game te bepalen waar het droppen van bepaalde pods het eerlijkst zou zijn. Er worden toch altijd al heel veel statistieken verzameld tijdens die potjes, dus wellicht dat ze het zo kunnen programmeren dat van die statistieken gebruik gemaakt kan worden tijdens een potje? Geen idee, maar ik neem aan dat ze hier wel uitgebreid over nagedacht hebben. Verder kun je altijd de basics instellen, geen heavy weapons meer in een bepaald gebied, als daar al een dergelijke drop is geweest. En ja, als dat de enige wijze is waarop de drop plek bepaald wordt, dan kan dat slecht uitpakken indien het andere team twee keer heel gelukkig op de juiste plek staat. Maar dat is niet echt anders met het huidige systeem, want ook daar kun je als team blijven plakken in een gebied waar veel heavy weapons te vinden zijn zodat de tegenstander er niet bij komt. Dat weapon campen is gewoon gaar, al betrap ik mezelf er ook nog wel eens op.:+
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel hoe het zit, ik heb elke release meegemaakt en overal wordt gezeurd dat de vorige beter was, ongeacht hoe goed of slecht de game zelf is. Maar toen ik deze informatie zag, werd ik toch een beetje droevig.

    Het is gewoon een mening, ik loop niet te bitchen ook al klinkt het negatief. Daarom kijk ik gewoon aan hoe het gaat worden, zonder verwachtingen bij mezelf op te wekken (wat ik eerst wel deed). Probleem is, als het altijd slechter wordt (ook al vind ik Reach nu leuker dan H3, ondanks de maps) dan vraag je toch een keer af of het ook een keer beter kan, en als ik die veranderingen zie, is het toch een weg waarvan ik niet verwacht dat de game er beter van wordt.

    Maar zoals gezegt, dit is een observatie. Nu sta ik er niet positief in, maar ik beoordeel de game pas als die uit is, niet zoals hij er nu bij lijkt te liggen. Meestal geef ik deze mening niet om deze discussie te voeden, want zoals jij vind ik het gewoon onzin, maar dit keer kon ik het gewoon niet laten. Het zou jammer zijn als Halo nog verder afgleidt.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Scans opslaan niet mogelijk? Ze zijn enorm uitgerekt als ik ze open.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    9.007
    Leuk Bevonden:
    3.337
    For the first time since the launch of the original “Halo” game, more than a decade ago, a new composer will take the reins for the landmark series’ music score. Find out which award-winning producer will compose and produce the soundtrack for the first installment of the all new Halo saga this Wednesday.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Ja, maar wat moet je dan met het handjevol mensen dat nog online speelt?

    Je zou servers kunnen mergen, maar uiteindelijk houd het toch een keer op.

    Persoonlijk zou ik het voor de fans ook wel leuk hebben gevonden als die servers online waren gebleven.

    Halo I is idd de beste, en dat vond ik nog maar weer eens bewezen door de HD remake. Die heb ik nog steeds en ik heb er echt van genoten. Plus gratis Reach MP. 8)
     
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Als je maar sporadisch de multiplayer speelt is het ook logisch dat je al dat commentaar niet snapt. Reach multiplayer was ook gewoon een stuk minder. Grote fout was dat de multiplayer mappen direct werden overgenomen uit de singleplayer en dan kreeg je maps zoals Boneyard en Spire die totaal niet werkten in multiplayer.

    Ik vertrouw er overigens wel op dat 343 een betere mp gaat maken dan Reach, maar een aantal zaken die nu naar buiten komen lijken wel verdacht veel op CoD (instant spawns, wapens customizen, zaken unlocken etc.)
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    909
    Dat ben ik zeker met je eens, maar je kan mij niet vertellen dat de mp van halo 1 beter was dan die van 3. Persoonlijk vind ik al het gezever ook wel een beetje overdreven. Iedereen grijpt maar terug naar Halo 1. Toegegeven, de avonden system link met 16 man en 4 xboxen waren super! Maar de MP van H3 was een veel beter totaalplaatje.

    Voor mij was ODST het beste deel uit de serie omdat zowel de SP fantastisch was als dat je de complete h3 mp ervaring erbij kreeg + firefight.

    Als 343 enigszins luistert naar Halo fans dan komt het volgens mij met deeltje 4 helemaal goed.
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Maar ja, wat is een Halo fan. Onder de fans zijn natuurlijk ook veel verschillende meningen van wat wel en wat niet moet. Je kan niet zo maar naar alles luisteren matuurlijk.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.274
    Leuk Bevonden:
    4.761
    Nee, dus je zult altijd wel jankers houden.

    Ik hou er al rekening mee tegen de tijd dat de game uit komt.

    Het enige wat ik belangrijk vind is de sfeer, het Halo gevoel zeg maar. Als ze dat net zo houden als ze in de HD remake van Halo I hebben gedaan, dan ben ik al tevreden.

    Ik vertrouw er wel op.

    Ik hoop btw wel op soortgelijke menu's als in Halo I, die waren echt relaxed. Gelukkig hebben ze daar niet veel aan gedaan in de HD remake, dus Halo 4 word afwachten.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Argghh, Spire! Wat een ongelooflijke KUTmap is dat. :mad:

    Ahhhh, ODST Firefight.:b: Die was echt leuker dan die van Reach IMO.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Blij dat iig Firefight niet terug komt. Wat een boutzooi was dat. :+
     
  13. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Je wordt toch niet gedwongen het te spelen, of wel?
    Laat diegene die het wel leuk vonden er van genieten.

    Enige klote aan Firefight was dat het levelen samenging met de 'echte' MP, en je dus niets had aan het rankingsysteem; iemand kon een hoge rank hebben, maar niets van de MP bakken.

    Firefight was wel leuk zo nu en dan...al ging het wel snel vervelen.
    Nogmaals, ik vond de Firefight van ODST leuker....meer uitdagend.

    Met een beetje tweaken kan het best een leuke toevoeging zijn.
    Zou het wel jammer vinden als het echt helemaal weg ging.
    Volgens mij werd het ook redelijk gespeelt...........
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  14. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat zeg ik ook nergens 8). Qua dat zijn meningen nog altijd verdeeld, veel vinden deel 2 het beste online, maar van 3 heb ik ook genoten. Reach is wel het deel met de minste aanhangers (zie je ook terug in online cijfers). Er zijn met Reach gewoon veel fouten gemaakt, maar zo lang ze daarvan leren bij 343 haal ik deel 4.

    Spartans Ops zal ook Firefight missies bevatten. Blijf de claims trouwens bizar vinden dat er zo regelmatig nieuwe missie's zullen komen. Ik gok dat alleen het eerste seizoen gratis zal zijn en dat je daarna ervoor moet betalen, wat me ook wel redelijk lijkt.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik gok op een soort abonnement....net zoiets als bij Gears.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  17. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    PWETTTTYYYY
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nice hoor

    hebben we een soortgelijke als deze niet al eerder gezien?

    [​IMG]
     
  19. Sandman069

    Sandman069 Active Member

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    94
    jep, in Halo 2 zeker? :)

    ziet er allemaal wel cool uit alleszins :thumbs:
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de wapens/MP armor beetje te futuristisch dan normaal halo, en sowieso vind ik ze lelijk :+.
    Wel raar dat 4 jaar later en opeens allemaal nieuwe looks en wapens zijn in de story, wat 4 jaar na halo 3 was... :p
    En ligt het aan mij of neemt de wapen best veel plaats in van het zicht?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina