[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Zoek een patch die compatibel is met de laatste patch.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm oké, laat maar dan. Heb een option file van Daymos gevonden die veel sneller laad in de game + chants waarvoor je normaal moet betalen, die werkt echt lekker. Dan maar even zelf de laatste belangrijke transfers doen en mijn opstellingen weer up to date maken, zo gedaan. :cool:
     
  3. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  4. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor en lees veel over patches die je in je PES kan doen. Bijvoorbeeld stadions, kids en logo's. Is dat alleen voor de PC of ook voor de Xbox? Als het ook voor xbox is, hoe moet je dat dan doen?
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
  5. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    De poll voor teamkeuze voor seizoen 10 is geopend...

    http://forum.pesholland.nl/showthread.php?278-POLL-TEAMKEUZE-Welke-teams-kiezen-we-in-seizoen-10

    nu kan er gekozen worden tussen de volgende thema's:

    Stem nu mee in de poll voor teamkeuze thema's voor Pesholland League seizoen 10. Het nieuwe seizoen start op 20 april..

    Opties
    1. Rating Max 80 landen en clubs
    2. Rating Max 75 clubs
    3. Eredivisie + Belgische clubs
    4. Alle landen en clubs
    5. Teams met quasi gelijke stats (zie lijst in topic)
    6. Halve finale teams Champions League (Real Madrid, Barcelona, Bayern Munchen & Chelsea)
    7. Eredivisie Titelkandidaten (Ajax, Feyenoord, AZ, PSV, Twente & Heerenveen)

    Stem, doe mee, kwalificeer je en maak kan op geldprijzen beschikbaar gesteld door Unibet!

    stem en doe mee :)
     
  6. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    En is er al nieuws over pes 13? Tzijn lange maanden op game gebied voor mij zonder een goeie pes.
     
  7. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
  8. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
  9. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Op het WENB forum wordt gezegd door Adam dat het eerste nieuws vanuit Konami zelf al voor mei komt! Eerste beelden zullen inderdaad denk ik ook pas in mei komen. Ben wel benieuwd naar wat Konami gaat brengen, PES 2012 heeft zoveel potentie, alleen op de meest cruciale dingen slaat het de plank in mijn ogen volledig mis.

    Er worden op het WENB forum ook al verschillende hints gegeven door diezelfde Adam, die je trouwens wel af en toe met een korreltje zout mag nemen afgaande op voorgaande jaren. Schieten zou volgens hem helemaal reworked zijn en first touch komt weer terug.

    Hopelijk gaan ze ook terug naar hoe ML eerst was, vind de huidige vorm van ML erg eentonig worden en spelers zeggen eigenlijk alleen maar dezelfde dingen.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Passen moet ook beter , heb zo vaak dat ik niet een heel kort tikje kan geven naar iemand die naast me staat.. Daar gaat dan je 1-2.

    Verder keepers natuurlijk, speel nu het digitaalgras toernooi met Napoli. Daar staat De Sanctis op goal (85, een prima keeper normaal gesproken). Helaas maakt hij elke wedstrijd wel 1 cruciale fout... (En alsnog eerste worden in de poule:cool: ).

    En natuurlijk moet de ML wel even getuned worden, dat gebabbel met die spelers is bloedhinderlijk:

    Ik ben moe geef me rust > ik geef de speler rust > 'waarom selecteer je me niet?!@' > [​IMG]
     
  11. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Precies deze punten, dat die animaties niet op en top zijn boeit me niet eens zo erg, in PES 5 en 6 was dat ook al niet zo. Passen in PES 2011 was trouwens wel erg lekker. Hopelijk brengen ze dat systeem een beetje terug.
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ja Jon Murphy komt met wat broodkruimeltjes eind april... Helaas pure marketingpraat weer natuurlijk.

    Adam is van hetzelfde laken een pak.

    We zijn nu eerst benieuwd hoe pes 2013 zich zal presenteren, maar niet meer dan presenteren.

    Iets wat we de laatste jaren hebben geleerd, is dat het pas echt duidelijk wordt hoe pes2013 is als je het zelf speelt. Loze beloftes kennen we al.

    Al blijf ik echt van mening dat pes 2012 beter is dan pes 2011. Maar daar zijn de meningen over verdeeld
     
  13. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben het deels met je eens dat PES 2012 beter is dan PES 2011, wat ik alleen niet snap is waarom ze niet de goede punten van PES 2011 gewoon hebben overgenomen. Schieten en passen waren namelijk, in mijn ogen, veel beter uitgewerkt.

    Jammer dat het inderdaad bij Konami vaak loze beloftes zijn. Al blijf ik ieder jaar uitkijken naar PES en hoop dat ze ooit terugkomen bij het speelplezier dat je had bij PES 5/6.
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Idd... Al moet ik zeggen dat ik (los van de online lag) pes 2008 ook echt verdomde goed vond
     
  15. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Vrijdag eerste PES 2013 nieuws?

    Konami Twitter
     
  16. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    ben benieuwd!
     
  17. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    En op de website is nu Cristiano Ronaldo te zien. Ziet er goed uit, maar je kan er natuurlijk niks uithalen.

    [​IMG]
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dat die op de cover staat :p.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  20. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Hopelijk snapt Konami ''talk is cheap'' zelf nu eindelijk ook een keer en komt het niet met loze beloften.

    En 24 april (volgende week dinsdag) een officiële trailer!

    WENB
     

Deel Deze Pagina