[XOne] Lollipop Chainsaw

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 20 jul 2011.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Oh wat slecht :')

2. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Nee heerlijk juist! ^^ Eindelijk een game die gewoon schijt heeft aan alles, en doet waar ie zin in heeft. En dat resulteert weer in een gigantische over the top game van Grasshopper Manufacture. Ik vond Shadows of the Damned ook echt geniaal, dus deze game komt ook zeker binnen.

Je moet deze game alleen niet gaan spelen als je echt iets serieus wilt, maar dat spreekt redelijk voor zich.

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Moet zeggen dat het er qua gameplay niet echt interessant uitziet :/

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game gaat vrij snel vervelen denk ik.

5. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Serieus? Ik lees dit nu pas maar mag ik even areyoufuckingkiddingme-en? De omgevingen uit het filmpje zien er echt saai uit. Dat zie ik toch gewoon in het filmpje? 8) Ik zeg ook niet dat het voor de hele game geldt.

6. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Take it easy, ik zeg ook niet dat je het over heel de game had, maar dat je het er 'misschien' over had omdat je al meer had gezien.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Weet niet wat ik er van moet denken. Wel leuk weer een titel in dit genre te zien, maar het is mij net iets te absurd met sommige aanvallen met glitters en het hoofd van ene Nick schieten. Bayonetta was ook over de top maar dit is een beetje dom.

8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ach ja, beetje dom vermaak is van tijd tot erg leuk. Ga deze game niet full-price kopen, met de huidige snelheid van prijsdalingen kan ik wel wachten en juni is fucking zomer, dus tijd voor andere dingen :+

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Is ook wel weer zo maar wil me eigen niet schamen terwijl ik een game speel omdat het te dom en beschamend is.

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Je schamen voor een game? Nou ja zeg, de mening van een ander is wel het laatste wat me interesseert bij het spelen van een game. :+ Ik speel iets omdat ik het leuk vind, niet omdat ik anderen wil pleasen.

11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Nou nou, wat gênant zeg als je Lollipop speelt. Gewoon een hack and slash spel met een knipoog.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Heb je nooit dat je een film kijkt en plaatsvervangende schaamte krijgt?

Wat een ander vind boeit me niet. Het gaat om plaatsvervangende schaamte waardoor ik de setting niet trek.

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dan zegt dat meer over jou dan het spel/film :+

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee? haha

Game lijkt mij juist vet, hou van dit soort gekkigheid ipv de 958ste shooter

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bij films heb ik dat wel. Moet ik soms wegzappen omdat ik het niet kan aanzien wat er gebeurd. Maar bij games... Daar kan alles. :+ (ok, wacht. ik heb soms stukken van cutscenes gezien van Star Ocean 4. Daar kreeg ik wel plaatsvervangende schaamte, zo slecht was het :p)

16. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dat is precies wat ik bedoel Dulle.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313

:D 8)

Alleen nog geen idee wat er nu echt bij zit.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
  19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het viel me net pas op dat het spel al over 2 weken uitkomt. Ik ga ervan uit dat dit te vreemd is om hoge verkoopcijfers te halen. Dus aan het eind van de zomervakantie zal die wel 15 euro zijn. Shadows of the Damned (ook van Suda 51) is ondertussen bijna gratis.

20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Shadows of the Damned is lange tijd vrij prijzig gebleven. Nu is ie de afgelopen maanden eindelijk in prijs gedaald. Maar verwacht maar niet dat Lollipop Chainsaw aan het eind van de zomervakantie 15 euro is. Hij kan misschien wel in de tussentijd een aanbieding hebben gehad een keer, maar zal niet zo laag gaan waarschijnlijk tot ergens eind dit jaar.

Deel Deze Pagina