Iets dat je zelf kon besturen volgens mij Je hebt echt ziekelijk veel mogelijkheden qua customizen en ik zag zelfs een filmpje waarbij je gewoon liep met een knuppel ofzo in je hand Can't wait. Vooral door de MP en de Editor.
Dit ziet er toch zo ongelofelijk gruwelijk uit. Wat een oneindig mogelijkheden zeg, tsja wat moet ik er nu van zeggen, oh ja, HALEN DIE HAP !!
Ik heb geen idee. In een oudere trailer zag je trouwens ook een top-down racer, wat me wel heel erg gaaf lijkt Vooral wanneer je dan die levels echt helemaal zo kunt maken zoals je zelf wilt Hopen dat de gameplay daarvan dan ook een beetje tof is, en fatsoenlijke AI natuurlijk.
Wel gaar zeg. Trials, Ghost recon beta en misschien de patch voor dungeon defenders allemaal op 1 dag Denk dat ik toch maar bij trials begin Kijk er al een tijd naar uit.
Als je zo'n top-down racer maakt, zoals Micro Machines of whatever, dan zou het wel leuk zijn als je ook fatsoenlijke tegenstanders hebt.
Die haal je toch online of met een paar vrienden op de bank? AI heb je niet nodig bij dit spel. Da's denk ook wat chris bedoelt
Dat vind ik persoonlijk juist het hele toffe van Trails, dat je juist geen AI hebt. En laten we wel zijn, zo'n top-down race is effies leuk voor 1x proberen maar dan ga je al gauw weer terug naar de normale MP modus.
Dat denk ik dus niet. Als je met de editor goede micro machines achtige banen kan maken en als de besturing ook goed is voor top down racen zie ik het erg populair worden.
Wat Makka zegt: Als je nu op een makkelijke manier echt zelf geweldige top-down banen kunt maken met goede besturing, dan kan ik me daar alleen al eindeloos mee vermaken. Ik vind het jammer dat er zo weinig goede top-down racers zijn.
Yep, ook hier maar even puten gekocht Heb nog een stapel games liggen maar deze wil ik toch wel gelijk checken
Ook mijn puntjes staan klaar in mijn account voor deze game. Ik kan echt niet wachten. Voor mij is dit DE release van het jaar. Er zijn eigenlijk helemaal geen retail-games waar ik echt naar uitkijk, maar Trials Evolution staat al vanaf de allereerste aankondiging en trailers op mijn hype-lijstje, en ik ben normaal gesproken niet zo van het hypen...