[XOne] Xbox LIVE Arcade Games [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 12 jan 2012.

1. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Fez ziet er best uniek uit, maar die komt later wel.
    Deze week koop ik Skullgirls al.

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.090
  3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Fez is gewoon een must have titel en al helemaal voor 800 punten.

4. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat is er zo speciaal aan Fez? Ken de hele game niet.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor mij is ie zo speciaal omdat ik er motionsickness van krijg. Geen Fez voor mij dus :+

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ziet er wel enorm tof uit maar ik ben ook bang dat mijn kop er niet zo'n fan van is na een tijdje spelen. Neem aan dat die hele game vol zit met van die torens?

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ook niks voor mij. Niet qua style en genre en bovendien veel te druk met retail games :eek:

8. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    De kwaliteit van Fez is onmiskenbaar aanwezig, maar dat wil nog niet zeggen dat de game voldoet aan je gaming smaak.

Fez Quick Look

Het ziet er puik uit. Dit soort projecten juich ik enorm aan, gewoon omdat het anders is en de norm probeert te breken. Jammer genoeg heb ook ik nog een stapel games liggen, dus ook voor mij vooralsnog geen Fez.

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Dat geldt toch voor alle games? Een Skyrm krijgt ook hoge cijfers, maar als het jou soort game niet is, zegt dat cijfer nog niks.

Maar als het wel jou soort game is, dan is het een must buy. Het is wel mijn soort game, en zit er al paar jaar op te wachten, kan dan ook niet wachten tot ik hem morgen eindelijk kan spelen, daar laat ik graag mn backlog arcade games even voor liggen, deze gaat bij mij zeker voor :cool:

10. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Ik probeer morgen gewoon de demo, maar de game lijkt me prima, dus grote kans dat ik hem daarna meteen unlock.

Als ie 1200msp was geweest dan was er een grote kans dat ik hem zou laten liggen, maar 800msp wil ik best steunen.

Ik verwacht echter dat ik vanaf volgende week mijn meeste tijd in Trials Evolution ga stoppen. Ik hoopte eigenlijk dat de DLC van TrialsHD nog even in de aanbieding zou gaan voor de release van Evolution, maar helaas.

Zou ook fijn zijn geweest als je alle TrialsHD content/DLC zou kunnen spelen vanuit Evolution. :)

11. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze quicklook heeft me doen besluiten Fez niet te kopen. Leuk gemaakt hoor, maar dit ben ik na 10 min. al beu.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ga de trial wel even proberen. Totaal geen tijd voor maar het ziet er zo leuk uit

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Quick Look: The Pinball Arcade

En Pinball spelers, is het wat? :) Stoer dat het op reallife kasten is gebaseerd. Vroeger heb ik ook veel in de automatenhallen geflippert (tijdens vakanties meestal :D ) en op de een of andere manier vind ik dan dit soort kasten aantrekkelijker dan de gefantaseerde varianten van Pinball FX.

Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Gloeiende Fez Eurogamer review.

"The game's unique artwork, its perspective-shift mechanic, its nostalgia for the 16-bit years and its bewitchingly strange setting all exist in total harmony and make a single, deliberate statement. Maybe it's about perception, reality and subjectivity, like the old man said. But I think it's about something else: what games were to us in their charged infancy, what they've expanded into in the 30 years since, and how to fold those things together into a single, beautiful whole."

Must resist, maar speciaal is het in ieder geval wel. :)

EDIT: En de IGN video review.

[yt]0-LMU5T5vk8[/yt]

Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  15. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ziet er best geinig uit. Heb alleen het idee dat ik het na een paar minuten wel weer gezien heb.

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Demo even gespeeld, en ik twijfel nog. Vind het concept leuk (beetje lastig soms), maar qua gameplay heb ik nog mijn bedenkingen.

Zal de trial vanavond wellicht nog een keertje proberen.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iemand nog een leuke tip voor een spel van 400 punten?

Oh, het valt me een jaar na de release pas op, Full House Poker. Is dat nog druk online? Ik houd wel van poker, maar als er niemand meer online is, dan is het ook de moeite niet meer.

Laatst bewerkt: 13 apr 2012
  18. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Tmnt 1989 is ook leuk

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.090
    Misschien een paar tafels downloaden voor PinballFX2!?

20. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb gisteren tot half 2 's nachts Fez zitten spelen. Briljant!

Deel Deze Pagina