[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Best druk in de MoP Beta, hier sta je dus te wachten op een quest item die om de 15sec respawned.

Judgment bug, 25dagen cooldown.. zucht

De nachten zijn nu donkerder

Female human ziet er echt belachelijk uit, ga mijn priest maar race changen naar Panda zodra MoP er is

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Sorry, maar de bijbel heb ik al lange tijd niet meer goed opengeslagen. :+
    Mattheus 7:7 btw, uit mijn hoofd. :+

3. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Haha, misschien helpt een extra gebedje tot de WoW-god:+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Daar heb ik het maanden geleden met een GM eens over gehad. Ik zei tegen hem dat ik die kutkraai en al die rotvogels zou afschieten voor kerst als ik de mount niet kreeg. Die GM kwam niet meer bij van het lachen, wat die ook zei.

Hij drukte me op het hart dat ik me de mount wel wou geven, maar dat hij alleen tools had om dingen te verwijderen of terug te geven, niet toe te geven dus.

Daarna zei die, met een big smiley, dat die me heel veel sterkte wenste. :+

Ach, bij de laatste keer dat ik een account repair nodig had, 3 maar sinds 7 dec 2008, heb ik wat items cadeau gehad kennelijk en 700 G. Het is slechts een fooi en bovendien heb ik nu sinds een tijd een authenticator.

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb weer een maand subcription gekocht, kon het toch niet laten. :+ Enige nadeel is dat ik vorige maand al m'n gold heb uitgegeven.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Farmen dan maar. Even een Heroic en je hebt zo 300G. 85 voor de deelname en dan soorten loot nog. Daarna lekker even een uurtje kamperen voor AH en laat de tijd de rest doen. Als je slim speelt heb je de volgende dag 1 K goud binnen. Of eerder nog misschien. ;)

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    1k maar?

8. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik had nog wat recipes/schematics in mijn bags. Hoop die samen voor 20k+ te verkopen. Alleen jammer dat het best wel een tijdje zal duren tot een collector ze wilt kopen. :+
    Trouwens iemand die zich heeft opgegeven voor de Arena Pass? Ik hoop mijn RL vrienden te overtuigen, ik denk namelijk dat we best wel hoog kunnen eindigen.

9. Muamba123

Muamba123 FC TWENTE

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou toch best blij zijn als ik 1k per uur verdien :p
    Het enige wat ik doe is goedkoop elementium inkopen>prospecten>jewelry maken>disenchanten
    Verdient best aardig, maar 1k per uur?:)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als je het met zorg doet wel ja. Je kunt wel meer verdienen, maar het hangt wel een beetje van je server af. ;)

11. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453

\o/ Gister gekocht van de AH voor 150g. :cool: Ik had waarschijnlijk het dubbele bedrag kunnen krijgen, maar daar had ik geen geduld voor.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe nice :) Mensen zette er vaak dingen of waar ze totaal de prijs niet van weten :)

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Zoveel? Bij mij staan er een aantal op AH voor amper 500G. Meer geven mensen er ook niet voor.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou, vanaf 150 G mag je niet klagen dat je het dubbele niet hebt gekregen van die 7500 G. 8)

15. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Inderdaad. Ik heb nog veel meer van die schematics/recipes. Alleen duurt het wel een tijdje voordat je ze verkocht krijgt, maar als ze verkocht worden is het ook voor heel veel gold. :)

Weet je zeker dat het de formula is en niet de enchant zelf? Als het de formula is zou ik ze toch gewoon allemaal kopen, je weet maar nooit wanneer een collector ze nodig heeft.

Ik zit nu al op de 10k gold. Ik zag een paar uur geleden toevallig 35 stacks Obsidium Ore op de AH staan voor 18g per stack. Allemaal gekocht en ook weer allemaal verkocht, alleen voor 36g per stack. :)

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Afgelopen donderdag eindelijk m'n 5000g fortune card gekregen.
    Zou ook eens tijd ook worden, na anderhalf jaar koekjes vreten!

17. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Aankomende donderdag eindelijk de legendary daggers, jeuj.

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zelf gemaakt of gekocht? Merkte dat echt veel mensen die van mij altijd van de Ah af kopen. Zodra ze er op stonden waren ze ook direct weg :)

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja, het zijn de formula's. Ik heb 'r 3 gekocht voor 1500G totaal. Zal ze wel in de bank bewaren.. Who knows :cool:

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Meestal zijn ze goedkoper dan het zelf maken (mijn ervaring), dus dan koop ik ze ook van AH. :)

Deel Deze Pagina