Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Via WiFi updaten gaat dat ook niet?

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mac of PC?

op PC zou het nog een USB driver of firewall issue kunnen zijn

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Mac. En wifi geeft die hele tijd foutmelding. Ach, heb m leeg laten lopen en zo ff naar de a-Mac in Eindhoven. Via stopcontact en USB lader doet die ook niks dus ligt niet aan computer.

EDIT: Net langs geweest. Deed het daar ook niet. Binnen 5 werkdagen een nieuwe:).

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
  5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nergens last van.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zal wel 1 slechte batch netwerkadapters tussen gezeten hebben ofzo, daarom doen ze ook niet moeilijk over het omruilen denk ik.

Dus als je last hebt gewoon lekker om laten ruilen voor een andere

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me ook de nieuwe ipad aangeschaft.
    Veel mensen verklaarden me gek omdat ik de ipad 2 nog heb maar kon zelf niet aan de verleiding weer staan.

Heb het 16 gb model genomen vermits mijn oude ipad 64 gb is.

8. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    De meesten van ons hebben een iPhone en ook wel een ipad... Maar er zijn vast maar weinig van jullie die voor zowel de ipad als iPhone een data abbo hebben. Nu gebruik ik mijn iPhone als hotspot en kan ik op de ipad internetten via 3G. Wie doen dit en is het een groot verschil in data verbruik op een ipad tov iPhone?!

Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  9. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je bent op de iPad intensiever en langer aan het internetten dan op de iPhone. Tenminste, in mijn geval. Maar ik heb in mijn iPad ook gewoon een data-abonnement.

10. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan mijn iPod (classic) op mijn navigatie aansluiten om muziek direct af te spelen via USB. Nu is het ook mogelijk om via USB video's af te spelen die op de iPod staan. Echter heb ik hier een soort video USB kabel voor nodig, anders werkt het niet. Welke kabel is dat? het liefste een linkje naar dealextreme/focalprice. Ik kan 'm niet vinden :mad:

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ik denk met 3 plugjes+ geel voor composiet en rood- wit voor stereo audio. Weet alleen ff niet hoe die heet. Iets van ipod video connector ofzo.

12. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is 'm dus niet, aangezien de enige aansluiting op het navigatiesysteem USB is. De composiet kabel heb ik kunnen vinden.

13. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Al eens gekeken op de site van de fabrikant van jouw navigatie systeem ?
    Pioneer heeft een kabel (CA-IW.50V) die heel veel lijkt op deze bij DealExtreme.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Yeah, vandaag nieuwe iPad 2 op kunnen halen:). Van de andere was de accu kapot. Echter gaf mijn iPhone gister en vanmiddag de hele dag aan dat wanneer ik muziek wilde luisteren hij in 'n 'dock' was aangesloten (dus kon het geluid niet regelen). Ik bellen naar T-mobile, zat nog mooi in de garantie (mei 2011).

Pak ik 'm net weer geeft die al een paar uur die fout niet meer:mad:! (Ik wil een nieuwe iPhone :cool:!!)

Wel echt bizar dat ze vaak niet eens moeite doen om die spullen te maken. Blijkt wel weer dat 't fixen van die spullen in Europa duurder is dan een gloednieuw toestel laten maken ergens in China:eek:.

15. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dingen komen gewoon in een traject terecht waar ze weer gefixed worden hoor. Het is gewoon veel goedkoper om een random iPhone terug te geven ipv je eigen. Je kan goed een refurbished model krijgen, wat verder ook niets uitmaakt.

We doen bij Paradigit vaak hetzelfde met laptops en andere apparaten, ondertussen zijn mensen 24/7 dingen aan het repareren die weer in de stapel terechtkomen om naar random mensen te worden gestuurd.

16. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand een app voor iPod die je voor het hardlopen kan gebruiken die je route bijhoudt? Voor apps die met GPS werken heb je een internetverbinding nodig toch?

17. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Nope, GPS heb je sowieso.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Er bestaan cases met een ingebouwde gps ontvanger.
    De registeerd alleen de gps coördinaten en deze kan je later samenvoegen met bijvoorbeeld Google Maps.

Op mijn iPhone heb ik de apps Runtastic Pro en Bike HUB staan.
    Mijn bestelde bike holder is onderweg naar Nederland.

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nah dan kies ik denk ik toch voor Nike hardloopschoenen met Nike+ :)

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid , alleen vind ik Nikeplus.com niet lekker werken.
    Op één of andere manier heb ik altijd ruzie met de wachtwoorden , kan nu ook niet inloggen.

Deel Deze Pagina