Het rijtje is aardig lang, maar voor jou was er ook nog wel plek.......
Ik had al erg veel moeite om de lobby te joinen, maar gelukkig hadden de heren wat extra geduld en kwam ik er uiteindelijk in. (na een reset van de modem en reset van de xbox). Dank jullie wel voor het getoonde geduld. Ik heb daarmee mijn 'perfect record' qua aanwezigheid behouden.
Heat 1 werd ik in de 3e of 4e ronde eerst aangetikt door mijn toekomstige teamgenoot waardoor ik de aansluiting verloor met mijn voorgangers, en een paar bochten verder werd ik er afgereden door surreallistic (ik heb inmiddels begrepen dat we allebei een ander rempunt hebben.). Op dat moment floepte er een lelijk woord uit, maar dat was meer het moment. Excuses aan een ieder die zich daaraan gestoord heeft. Ik heb de race wel uitgereden maar er was van enige concurrentie met een voorganger geen sprake, voornamelijk door schade aan de auto.
Wel weer een nieuw lelijk woord gevonden Lagstoot, ken wel de gewone stoot (lekker ding, mooie vrouw) en het tegenovergestelde is een lagstoot....
Heat 2 kwam ik redelijk mee en reed nadat de snelle mannen gepasseerd waren op een 6e/7e plek, totdat nori en ik in botsing kwamen in de lucht, race-incidentje, als je het opzettelijk zou proberen zou het waarschijnlijk niet eens lukken, maar het zal ongetwijfeld wel een leuke foto opleveren. Ik belande daardoor wel op een 10de plek, maar in de laatste paar rondes had ik nog een pittig duel met Rovaro, waardoor ik uiteindelijk als 9de over de finshlijn ging.
Ik wil Asjemenou en Flavour heel hartelijk bedanken voor de leuke spannende, en vooral mooie cup. Complimenten heren, echt heel top georganiseerd
Ook uiteraard een dankwoord aan alle racers die hebben meegereden, want zonder de racers is het maar een saaie bedoening. EN feliciaties aan Menno met het behalen van de Scirocco kampioenschap.
Tot in de DTM Cup...
Laatst bewerkt: 28 mrt 2012