Hopelijk kan iemand mij hier helpen.
Ik heb van het weekend een mediaplayer gekocht (medi8er), nu wil ik hem aansluiten op de tv middels een hdmi kabel. Het logo van de medi8er verschijnt dan kort, maar na een paar seconde verdwijnt het beeld en krijg ik de melding geen signaal.
Via de rode,gele,witte tulpen doet hij het wel.
Nu heb ik het op twee verschillende HDMI ingangen geprobeerd (Philips-tv) met twee verschillende HDMI-kabels zonder succes. Ook op de televisie boven (Samsung) krijg ik het met geen van beide HDMI kabels voor elkaar en dezelfde melding nadat het logo in eerste instantie wel verschijnt.
Zie ik iets over het hoofd? Ik heb ook de instellingen van de medi8er veranderd naar 1080p nadat ik via de rode,witte,gele kabels wel beeld kreeg, in de hoop dat mijn tv de medi8er wel kon weergeven.
Edit: De instellingen van de medi8er op 576p gezet, maar dat werkt ook niet.
Edit2: Ik heb het voor elkaar gekregen. Mochten er ooit mensen zijn met hetzelfde probleem, hier is wat ik gedaan heb.
-De mediaplayer aangesloten via de gele,rode witte tulpen.
-Vervolgens de instellingen van de mediaplayer veranderd naar HDMI 1080p.Aangezien die automatisch op PAL staat na het aansluiten via een Scart verbinding.
-De tulpen eruit getrokken (terwijl de mediaplayer nog aan staat!!!).
-De HDMI kabel aangesloten.
-Gezapt naar het HD kanaal van de tv en voíla.
Laatst bewerkt: 5 jun 2012