Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    G35 als je geld over hebt (ding is aaawesome)
    Fatal1ty is een goed alternatief imo, heb er paar jaar geen problemen mee gehad, erg comfortabel.

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, heb wel geld over, maar ik wil niet zo'n kolossaal ding. Ben eigenlijk op zoek naar iets lichts én goeds.

3. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Goede koop gedaan dus :cool:

(G35 voor de helft van de prijs :D)

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik hoef geen veel te grote gaming headset. 8) Ik wil juist iets kleins, lichts en comfortabels om te gebruiken voor Skype e.d.

6. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kijk even op Tweakers

Genoeg headsets te krijgen.

7. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb een tijdje gezocht, maar heb geen geschikte thread kunnen vinden dus bij gebrek aan beter hier mijn vraag.

Ik ben opzoek naar een goed mailprogramma, heb een tijdlang Mozilla Thunderbird gebruikt, maar de laatste tijd begin ik me er steeds meer aan te ergeren. Met iedere update wordt het langzamer.
    Microsoft Outlouk vind ik nog erger om te gebruiken. Dus die valt voor mij ook af.

Ik ben opzoek naar een simpel programma, wat snel opstart en weinig geheugen gebruikt. Iemand een goed idee?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
  10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Iemand nog een idee voor een grote & zware muis met veel knoppen, heb momenteel de Logitech G9 maar die is nog best klein en ook nog te licht.

Heb zitten kijken naar de Cyborg M.M.O. 7, maar volgens mij is dat door Mad Catz gemaakt en hun controllers zijn echt terribad.

[​IMG][​IMG]

Suggesties iemand? :)

Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  11. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    De Razer Naga is wellicht een optie, hoewel die volgens mij wel erg licht is. Zware muizen zijn vrij lastig te vinden voor zover ik weet, de meesten willen juist een lichte muis.

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja die had ik ook al overwogen maar die lijkt me totaal niet comfortabel, sowieso zijn de knoppen niet echt handig geplaats, dat gaat echt pijn doen als je onderste 2 rijen wil raken 8)

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Toch is dat niet waar. Alleen de 2 knoppen bovenop de muis zijn onhandig geplaatst, verder is het echt een super muis. Heb hem al een aantal keer geprobeerd bij een vriend en hij ligt echt subliem in de hand, en ook de knoppen zijn prima bereikbaar.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm, die leken me juist handig :) Zijn ze te schuin om goed in the drukken?

15. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik momenteel drie externe harde schijven. Is het mogelijk deze te partitioneren als 1? Dus dat ik ze dan in een USB "splitter/joiner" gooi dat het dan lijkt alsof deze drie harde schijven 1 is? Ik gebruik een iMac.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Als ik deze switch koop, kan ik dan;

De schotelreceiver en mijn laptop met twee aparte HDMI-kabels aansluiten op de switch, om vervolgens de switch aan te sluiten op de tv? Kan ik dan zowel schotel kijken op de tv, als mijn laptopscherm bekijken op de tv, met één druk op de switch?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Thanks.

Kwam een paar weken terug een medewerker van de Micro Electro tegen (die zit vlakbij de AH waar ik werk). De man beweerde dat switches allerlei signaalproblemen opleveren en je beeld verneuken? 8)

Onzin?

19. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb al een paar jaar een 4-port HDMI switch staan, werkt nog steeds perfect.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb 2 goedekopere HDMI switches geprobeerd, maar die werkten waardeloos. De eerste gaf helemaal geen beeld door, de 2e beeld met groene strepen erdoorheen. Geprobeerd met diverse HDMI kabels, maar alleen maar problemen.

Misschien dat je met een duurdere geen problemen hebt, maar ik had het wel met de goedkope.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina