[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Zover ik me kan herinneren waren dat allemaal codes voor extra wapens, characters, etc. Geen online pass die 10 euro waard is (De game kost zelf nog maar 10 euro nieuw) 8)

2. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Had het niet alleen over dit spel ;)

3. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    Ik ook niet ;)

4. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    Oh oke, naja, ik zag bijvoorbeeld een keer Fruit Ninja gratis weggegeven worden enzovoort.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb de game ooit eens voor zo'n €4,50 bij de Dynabyte gekocht, puur omdat hij gewoon zo goedkoop was. Ik had eerder de demo gespeeld maar vond de game toen echt niks, maar man man man, wat geeft die demo een verkeerd beeld van de complete game zeg. Ik zit nu ergens in chapter 3 en ik geniet er met volle teugen van. De actie is geweldig, het ziet er grafisch goed uit, het arsenaal aan wapens is fantastisch met alle upgrades erbij en er zijn genoeg 'Skillshots' om uit te voeren.

Oja, en extra aandacht voor de dialogen. Wat is dat heerlijk zeg dat gescheld heen en weer en die droge sarcastische opmerkingen. Mocht je dus ooit de game zien liggen voor een tientje, twijfel niet en haal 'm!

6. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    He-le-maal mee eens! Toevallig ook ooit zo goedkoop gekocht en dit weekend mee begonnen! En ik deel je mening echt volledig :)

EDIT:

:D

Laatst bewerkt: 15 apr 2012
  7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    goty 2011.

Hadden maar meer mensen naar me geluisterd, dan kregen we tenminste een sequel. :mad:

8. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik las het laatst ja, zonde.
    Van wat ik nu speel had een sequel zeker mogen komen.
    Het is erg jammer, typisch zo'n voorbeeld van een game die goed is, maar niet goed verkoopt door, in dit geval in mijn optiek, een slechte demo.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was na de demo al gelijk verkocht. :+ Wat was er zo slecht aan?

10. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vond het gewoon niet boeiend op dat moment.
    Bovendien werd je tijd bijgehouden, dat gaf me een gehaast gevoel en vond ik de omgeving niet echt tof, in vergelijking met wat ik nu speel.

11. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Bulletstorm: Wat Duke Nukem Forever eigenlijk had moeten zijn.

Briljante game maar jammer genoeg kijken veel mensen niet verder dan hun neus lang is en worden pareltjes als deze snel vergeten en over het hoofd gezien. Zonde want ik had echt graag een vervolg gezien. General Serrano is gewoon de beste villain ooit.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben ook schuldig. Deze game op de release ook laten schieten omdat de demo me niet kon bekoren. Twee maandjes terug gespeeld en werkelijk heerlijke action shooter.
    Zeker een van de pareltjes van 2011!

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, het was dan ook (zoals werd aangegeven) een Echo en niet de main game. :p

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Baal ook wel dat sequel er nu niet komt, hoop dat ze hem nog oppikken of later afmaken. Meest vermakelijke shooter die ik laatste tijd heb gespeeld, samen met vanquish die ik ook erg goed vond. Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor Bulletstorm gaan, game is zo over-the-top in dialoog en aktie, heerlijk gewoon.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Zit dit allemaal zo te lezen, en ik krijg weer zin in deze game.
    Binnenkort weer eens uit de lade halen. :cool:

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik denk dat dat voor velen niet duidelijk was en dat ze daarop zijn afgehaakt, moi aussi. Ze hadden beter een klein stukje van de campaign als demo kunnen pakken. Dat stukje hebben ze denk ik aan zichzelf te danken...

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nice, heb nu zo'n 830 gamerscore voor de game. Normaal doe ik niet veel moeite (vroeger op mijn oude account veel meer) om achievements voor een game te halen maar bij Bulletstorm vind ik het echt tof om te halen. Met name die Echoes game mode is me bevallen, dacht dat ik het eerst niks zou vinden maar het is erg tof om te doen. En jou heb ik vrij vaak gepasseerd qua score, Dulle. :cool: Ergens sta ik ook in de plek 1000 met één map, maar dan kijk je naar de nr #1 en die heeft dan 8k meer dan mij..

Jammer dat er zulke knuppels online rondlopen die niet samen werken en de team challenges niet voltooien, althans dat gebeurde niet in mijn eerste game. Denk dat ik alleen nog maar de resterende electro flies ga vinden en dan vind ik het wel welletjes. Game op very hard uitspelen kan altijd later nog een keer.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is goed te doen op Very hard en je gaat sommige wapens ineens een stuk meer waarderen. Leuk om later nog een keertje te doen

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik wilde laatst aan mijn scores gaan werken, maar mijn save is kaputt. :mad:
    Heb jij even geluk, anders had ik je dik ingemaakt! :cool:

:+

edit: Ik lieg trouwens niet! :p
    http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=4538924&postcount=713

Laatst bewerkt: 25 apr 2012
  20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Pff, dat is balen.
    Maar je mag het best proberen hoor, omdat het zo'n goede game is. ;)

Deel Deze Pagina